Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

trifuhoria

Sper sa fi fost ultima tura pe DN între Aiud și AlbaN
Viteza medie de deplasare: 60km/h chiar dacă e duminica
La ieșirea din Aiud waze zicea 60 km/50 min, în loc de 60km/30 min.

Daniel_I

#27226
Am dat si eu cateva ultime ture intre Alba si Aiud in ultimele zile, sper sa fie ultimele! Dupa cum se vede in fotografia lui trifuhoria, starea carosabilului pe DN e sub orice critica pe toata portiunea Aiud - Alba. 
On The Road

TibiV

Evident, prima grija a CNAIR la primavara ar trebui sa fie o reabilitare serioasa a DN1.

Caci, deocamdata, "europeanul" ramane tot pe DN1.

Dar de vreo 2 ani a ajuns la standard de DJ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Duta C

Stiu ca este frustrant sa privesti cum un santier bate pasul pe loc ani de zile,dar sa recunoastem ca Aktor si-a revenit si pe A0 este promitator....problema mare este pizza! :( :(


danvoicu

Nu-mi vine sa cred ca pun atatea panouri absorbante pe camp. Daca e vorba despre zgomotul asta infernal ar trebui sa puna si la mine, cu toate ca e un drum judetean, are trafic de cateva ori cat alte DN-uri.
Zici ca mergi prin tunel nu pe teren viran. Ca de obicei picam la capitolul impresie artistica.

ddfab

^ fonoabsorbante... ca prin absorbante te poti gandi si la altceva... :D

AkaManah

Nu sunt in camp acele panouri. Satele sunt la mai putin de 1 km.

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

    După cum se poate observa, urmărind filmările din dronă, accesul în incinta fabricii de țiglă este anulat. Mai există și altă cale de acces?

   În altă ordine de idei, foarte mult așteptata deschidere a autostrăzii se pare că este iminentă dar, se pune întrebarea: Oare or să definitiveze constructorii și multele lucrări anexe ale autostrăzii, în mod special sistemele de scurgere si retinere ale apelor pluviale, însămânțarea vegetației pe taluzuri, sau o vor lălăi în continuare la fel ca și constructorul italian de pe lotul vecin, unde nici după un an de la deschidere nu au definitivat aceste lucrări?

xab80

Quote from: danvoicu on November 15, 2021, 08:54:37 AM
Nu-mi vine sa cred ca pun atatea panouri absorbante pe camp.
Uneori panourile nu au doar rolul de fonoabsorbtie, ci limiteaza vizual soferii de a se 'pierde' in peisaj in loc sa se uite la drum. Este cazul multor portiuni de autostrada cu peisaje superbe, dar acest lucru implica si pericolul de a pastra atentia la drum. Daca pe un DN se considera ok sa mai 'tragi cu ochiul' pe la munti si campii, la vitezele de pe autostrazi acest lucru este un real pericol pentru siguranta circulatiei. Pe autostrazi vei vedea panouri pe majoritatea podurilor si viaductelor, precum si in zone unde 'ai putea vedea ceva'.
Nu zic ca se aplica neaparat si in acest caz, este doar o precizare legata de panourile respective.

florin74

^^



Si-au facut drum de acces inainte de giratoriu.

germanul2012



          Mulțumesc frumos pentru clarificare @florin74.  :)

Teo

Azi pe la amiaza lucrau la Alba Iulia Nord la ultimii parapeti mediani.

AlinC


AlinC

#27239
https://ziarulunirea.ro/probleme-pentru-constructorul-autostrazii-a10-sebes-turda-lotul-1-factura-de-penalitati-de-la-cnair-si-cerere-de-intrare-in-insolventa-formulata-de-un-creditor-743279/

Cerere de insolventa si faliment impotriva Pizzarotti, o factura de penalitati de circa 80 milioane de lei si mizeria CNAIR care refuza sa raspunda la o cerere pe Legea 544