Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

flanker1


ddfab

^^ ieri a plouat. azi, de dimineata, in curba oiejdea, erau pe langa finisoarele de asfalt. probabil incep cu uzura.

sergiucloog

Trec saptamanile iar progresul lasa de dorit... suntem aproape in Septembrie. Incep sa cred ca nu o sa circulam anul asta pe bucata asta de autostrada. Incredibil. 5 ani de intarzieri si tot nu termina.

ijwtsh

^^^ A scris si Adisan ca filmarile sunt facute intre 19:00 - 20:30.

survola

La dealul de la Oiejdea rămâne half-way temporar?

voicul

Ritm bun pe santier si in grafic pentru deschidere full anul acesta (care tine pana in Decembrie).
Poate il deschid chiar in Octombrie cum sunt declaratiile.  :)

paulmare

^ survola nu, o sa fie un sprijin din pamant armat dar deschid amandoua sensurile de mers

alecu26

referitor la filmarea aia de la sol, suntem incredibili. Se face un super pod prezentat in reviste si publicatii de specialitate, cu foarte multe inovatii tehnice nu doar pentru Romania cat si pentru Europa, dar

- se pune o teava Orange, probabil din PVC, care la expunere la UV va arata in maxim un an ca naiba. O culoare incerta....de amestec de alb cu orange deschis.
- se folosesc sarme la legat cofrajul, care evident nu se recupereaza, si cumva cumva se vor chinuii sa le taie, sa le acopere cu ceva material de reparatii dar tot in maxim 1...2 ani pe acolo va curge rugina pe beton.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlinC


voicul

Totusi cum s-a ales 80 km viteza maxima pe bretele?

Ma gandesc ca sunt DN-uri la nivel de E pe care se poate merge cu 100km legal si totusi au o banda pe fiecare sens (nu 2 ca aici).

Ionut

Ideea limitării la 80 in nod nu este neaparat din cauza razelor sau numărului de benzi, ci pentru ca in nod găsești multi ametiti, trebuie să fii atent la indicatoare etc.

AlinC


alecu26

Viteza de proiectare....din nou. Nu mai reiau povestea cu diferentele intre cele doua.

O viteza de proiectare mai mare facea nodul asta un mastodont. Sa zicem mersi ca e 80 la ora si asta e un nod de viteza, ca puteam avea ceva chinuit si cu bretele de 40...50 la ora.

Cu masina mica nu ai nici o problema sa mergi la limita suspendarii permisului, adica 120...130. Si camionul cu 90 km/h.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Deutschländer

Sunt curios cati o sa supravetiuesc in aceasta seara intrarea in A10. Cred ca e de vis in intuneric.


DarkFranck

#26294
Am parcurs integral A10 duminică, 15 august (de Sf. Maria) - am intrat de pe A3 la Turda și am ieșit la Sebeș pe breteaua rapidă spre Sibiu. Intrarea pe A10 dinspre Turda foarte largă și fără probleme de încadrare. Pe porțiunea lipsă de la Aiud la Alba Iulia am făcut vreo 1h10 pe DN, era mult trafic, mulți turiști în vacanță. Pe lotul Pizza aveam nevoie de toaletă și la primul spațiu de servicii am zis să mă opresc - ghinion, nu era deschis, deși nu e semnalizat pe panou că e închis (doar când te apropii vezi că e blocat accesul)  :lol:

Am intrat pe breteaua de Sibiu, mi sa părut ușor de înțeles ce trebuie să faci (bine, te ajută și Waze-ul). Bretelele foarte lungi (inutil de lungi, a zis soția, aflată în dreapta), am prins doi care mergeau încet pe B1, i-am depășit (cum s-a mai zis aici, se poate merge mai tare de 80 km/h în siguranță) și am rămas pe B2 că știam de aici, de pe forum, că se reduce la o bandă în capăt (semnalizare deficitară, prea din scurt).

La intrarea pe breteaua de încadrare pe A1 am redus viteza preventiv, eram într-a 4-a și bine am făcut, banda de încadrare pare chiar mai îngustă și mai scurtă decât mi se părea din filmările aeriene de pe forum (mulțumim din nou, @AlinC). Pe B1 de pe A1 era o dubă cu remorcă urmată la ceva distanță de un TIR, mi se părea că nu am efectiv loc, mă pregăteam să frânez până la oprire din instinct, noroc că ăla cu duba a trecut repede pe B2 să mă lase să intru și am reușit să mă strecor.

Absolut aiuritor să investești atât în niște bretele rapide lungi ca să te scumpești la o bretea de încadrare care nu poate fi conformă nicăieri în Europa (poate prin alte părți). Eu eram cu mașină mică, dar un camion sau chiar dubă are mari probleme la încadrarea de pe A10 pe A1 și mi se pare periculos ce au făcut acolo.
Fluctuat Nec Mergitur