Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

TudorM

Tiberiu Deliceanu a postat 2 filmări de pe lotul 2, zona Teiuș și Sâncrai:




Europiu

^^ Nu pot fi de acord cu afirmația că se crește pericolul. Există zeci de intersecții de autostrăzi în Europa cu 2 benzi intrând în două sau trei și nu se întâmplă nimic. Dar trebuie să le faci cu cap. Și cu spațiu. Sute de metri în lungul cărora să dai timp fluxurilor să se întrepătrundă.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

carutasul

mă rog, discuția e prea lungă, dar cred că rezolvarea mai ieftină e să îngustezi la o singură bandă un pic mai devreme  și sincer  cred că nu e nici o pierdere din punct de vedere al confortului...

hefaistos

Ajuta dar nu rezolva.
Banda e prea ingusta. Aici nu se respecta normativul. Punct
Banda e prea scurta. Poate o fi la limita dupa normativ dar e prea scurta. Pana la urma e vorba de traficul a doua autostrazi nu de plecarea dintr-o benzinarie.
Si mai e si curba care limiteaza dreastic vizibilitatea.
Deci daca intri aici intr-o coloana, trebuie sa fi atent la parapetul de pe dreapta la cel din fata, ca poate nu accelereaza ca tine, sa cauti in oglinda din stanga fereastra de schimbare de banda (si nu vezi p[rea multe datorita curbei) constient fiind ca ai doar 5-10 secunde la dispozitie apoi se termina banda.   
Daca ai noroc si cei de pe A1 se dau la o parte fiind amabili sau precauti e bine. Daca nu...ghinion.
M-am uitat de curiozitate pe google maps la niste noduri in Germania. Combinarea fluxurilor se realizeaza pe o distanta de 500-800 m nu in 150 m. D-aia acolo nu simti presiunea, practic dupa ce ai accelerat ai la dispozitie 20 de secunde sa schimbi banda. Nu mai spun ca sunt in linie dreapta (ce am gasit eu).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Cetatean

Cred ca s au impleticit ca trebuia sa lateasa si podul imediat de dupa intrarea pe autostrada spre Sibiu.

danutzu_1069

Eu am mai spus-o si o repet, se putea face jonctiunea la doua benzi si pe distanta normata, PÂNĂ in podetul ala... Curba initiala de coborarea de pe pasaj putea sa "meargă" in continuare... curba la stanga , dupa care se schimba in curba la dreapta cu "lipire" la A1...
Asa cum au facut-o acum seamănă a "le-am tras-o astora de la cnair, sa se spele cu ea pe cap..."

Europiu

+1 hefaistos, cu asta îmi băteam și eu gura de multă vreme, ca unul care circulă pe acolo de 25 de ani...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

florinalba

decat sa mai stau in Turda cate 30- 45 min. prefer sa ies din Cluj prin Floresti - Gilau in A3.  Apoi ață pana in Aiud.  Cand e coada la iesire de pe A10 la Aiud ies la Decea pe DN.

jaston

Ar fi bun un nod rutier la Ciurila.

Avantaje:
- ajungi mai repede pe A3, ocolesti Turda cand mergi spre MS sau AB, ocolesti Floresti cand mergi spre BH si SJ.
- multe localitati legate la autostrada, iesire din izolare, oportunitati de dezvoltare economica si turistica pentru zona Baisoara, Ciurila, Salicea,etc


endre.kemenes

^ @jaston
Exista plan de drum expres care ar porni din jurul localitatilor Martinesti/Tureni si sa te duca pe A3, doar ca se cearta la nivel de aviz de mediu.

radupe

Quote from: florinalba on August 08, 2021, 01:39:18 PM
decat sa mai stau in Turda cate 30- 45 min. prefer sa ies din Cluj prin Floresti - Gilau in A3.  Apoi ață pana in Aiud.  Cand e coada la iesire de pe A10 la Aiud ies la Decea pe DN.

Cam tot atat pierzi pana ajungi la nodul de la Gilau, traficul spre / prin Floresti e de vis. Solutia: nodul de la Martinesti ./ Tureni, solutie foarte simpla dar pe care o asteaptam de ani de zile (si probabil inca cel putin 2-3 ani pana va fi gata).

AlinC

ST1, nodul rutier Alba Iulia Nord:


dragos76

Poate s-a mai discutat, dar care e motivul pentru care se mută centrul acelui sens giratoriu de la Alba Nord, și implicit lucrările complexe pe care le vedem acolo?

radupe

Nu cred ca se muta centrul sensului giratoriu, doar se reface breteaua de acces dinspre Turda spre Alba Iulia, bretea care nu intra in sens nici inainte de inceperea lucrarilor.

cfdp

Se muta centrul giratoriului pentru a se crea doua benzi de circulatie si cred ca sa mareste si raza inelului central, toate in conditia de a se mentine banda directa spre AI de la Teius si spre VAB din AI