Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

florin74

De curiozitate... in ultimele zile  v-ati uitat un pic afara pe geam sa vedeti cum a fost vremea ? Sau eventual sa vedeti stirile la TV...
Uzura era programata saptamana asta... vad ca de azi se indreapta vremea, posibil sa inceapa cat de repede

AkaManah

#25906
Ieri dimineața am simțit mirosul de asfalt de pe DN1. Stațiile Aktor-ului de la Teiuș lucrau. In zona Aiud nu a plouat deloc ieri, deci teoretic au putut sa înceapă uzura acolo. Azi au trecut câteva camioane cu asfalt in direcția Aiud si este vreme buna.

In schimb vad o liniste suspecta la Alba Nord. De cateva zile nu mai este nici o miscare.

Am vazut ieri ca au plantat un stalp langa supratraversarea de drum agricol de la Sancrai. La ce este util?





Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Mai important e dealul cum se comporta sub aceste si dupa aceste ploi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Se confirma ca de ieri au inceput uzura...

xab80

Salutare.

A mai auzit cineva vesti despre bretelele spre Sibiu de la nodul Sebes? Se pare ca 'dronistii' sunt plecati in concediu si e pauza la filmari  :)

Mersi!
xab80


pasa_andrei

Nu si asuma nimeni responsabilitatea sa deschida pe un singur sens pana o sa fie gata lucrarile , nu?

vladioan_bv

Quote from: vladioan_bv on March 19, 2021, 09:14:02 PM
parerea mea de necunoscator: de ce nu se excaveaza o cantitate de pamant din spatele zidului de sprijin pentru a se elimina din presiune ?

Quote from: mihaihedes on March 19, 2021, 09:24:59 PM
@vladioan_bv pentru că dacă nu stă cu zid atunci fără zid nu sta de loc și dacă se destabilizează mai mult dealul și o ia la vale problema devine și mai gravă. Dacă sapă după zid să ia presiunea de pe zid va aluneca de mai sus și va fi și mai greu de rezolvat.

Hai ca pana la urma, printre alte masuri s-a inlaturat o buna bucatica din varful dealului din spatele zidului de sprijin. sa speram ca dupa ceva mai mult timp nu vor aparea probleme (dupa iesirea din garantie)

vladioan_bv

#25913
Quote from: alexV on July 19, 2021, 04:18:04 PM
- scot ancore vechi, coafeaza randul 2 de piloti, ca ar ramane fluturand in vant.

2 intrebari de necunoscator: de ce se scot din ancore? si ce sunt (ascund) cele 2 turnulete de pamant care au ramas in picioare?

florin74

Unele nu au ajuns unde trebuie... Geologia a jucat feste.... Daca nu sunt OK, atunci se scot si se vor introduce altele.. Din cate am inteles studiul geo facut  prin 2015-2016 a dat partial chix acolo... Perioada secetoasa in caree s-a facut plus posibil facut in dorul lelii de Euroconstruct...

AlinC


alexV

Quote from: vladioan_bv on July 22, 2021, 05:11:03 PM
de ce se scot din ancore? si ce sunt (ascund) cele 2 turnulete de pamant care au ramas in picioare?

1) Scot ancore fiindca taie capetele pilelor unde sunt prinse acele ancore.
2) In varful turnurior de pamant ramase au borne topo cu care monitorizeaza miscarile. Bornele is acolo de peste 1 an. Sunt niste tinte mici de plastic de diametrul unei monede, pe care reflecta un laser de la distanta.

Schimband subiectul: au contractat vreo 40% din totalul de uzura catre un antreprenor local. Deduc ca vor lucra in paralel Aktor plus contractorul, in locatii diferite. De vazut.

gicu

La bretelele de la nod Sebeș pare că mai au doar marcajele și câțiva parapeți mediani. Deci de săptămâna viitoare.

elphax

alexV - si Pizza a lucrat la asfalt cu mai multe firme gen Elis care au facut si alte lucrari gen giratorii

danutzu_1069

^^ Da, marcajele mai sunt si ceva parapeti NJ.
La jonctiunea minune mie imi pare ca B2 continua si B1 se ... dizolva.... Asa se vede din marcajele trasate penru ghidare