Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

AlinC


AlinC


cicotan

ce să mai mergem până la giratoriu? facem aici stânga spre autostradă, haiducește  :D

ciprebbe

Quote from: Aiud.dan on December 15, 2020, 06:55:24 PM
De ce se ingusteaza breteaua ce merge spre Sibiu, de la doua benzi la una?se vede in filmare ,normal trebue ambele benzi sa intre dreptat in A1 pe distanta mai mare, nu sa se treca de la doua benzi la una,ar trebuii sa fie ca la Arad unde se conecteaza A1 cu A11.

NU ,normal nu trebuie ca B2, de viteza de pe A10, sa intre in B1 de pe A1. La cati bizoni avem nici nu vreau sa ma gandesc ce conflicte s-ar naste acolo.
E foarte bine ca se ingusteaza la o banda si se intra cu una, de accelerare in A1. Astfel de exemple se intalnesc des in Ungaria ( cel mai utilizat e M0-M1 dupa Budapesta)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florinalba

^
exact la exemplul asta m-am gandit si eu.
:lol: :lol: :lol: :lol:

bogdymol

Quote from: ciprebbe on December 15, 2020, 10:46:49 PM
E foarte bine ca se ingusteaza la o banda si se intra cu una, de accelerare in A1.

Nu prea sunt de acord cu afirmatia asta. Daca e trafic ridicat, si intrarea se face doar pe o singura banda, se vor crea ambuteiaje in spate. Daca e pe 2 benzi care in urmatorul km se ingusteaza, ambuteiajele sunt mult mai rare.

Quote from: ciprebbe on December 15, 2020, 10:46:49 PMAstfel de exemple se intalnesc des in Ungaria ( cel mai utilizat e M0-M1 dupa Budapesta)

Se intalneau! Intre timp s-au desteptat si vecinii maghiari si au facut intrarea de pe M0 pe M1 (si invers!) direct pe 2 benzi. E relativ noua incadrarea asta, de aproximativ un an: https://goo.gl/maps/aiaERnqCgVMdwmv46
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Au rezolvat-o din marcaj :), se vede inca cel vechi.

Breteaua aia din A10 in A1 e atat de lunga incat pana vedem acolo ambuteiaj vor trece zeci de ani.
Ca sa intri cu doua benzi e nevoie de o portiune luunga de 4 benzi dupa care sa incepi sa reduci la 3 apoi la 2.
Prostia cu doua benzi in alte doua benzi o intalnesti la Turda si nu e ok asa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cicotan

Joncţiunile A1-A4 sunt lungi, de 4 benzi; nici între A3 şi A10 nu sunt aşa gâtuite.

bogdymol

Quote from: ciprebbe on December 15, 2020, 11:01:13 PM
Au rezolvat-o din marcaj :), se vede inca cel vechi.

Nu-i chiar asa. Chiar au largit un pic autostrada in zona aia. Tin minte anul trecut ca am trecut de cateva ori pe acolo si era santier. Se si vede la capatul dinspre Viena limita asfaltului nou.

Doar efectiv pe bretea nu au modificat nimic (doar marcajele), dar cum s-au intalnit cele 2 cai, a trebuit largit un pic sa faca loc benzii nr. 4 in loc de banda de urgenta.

Mai o chestie ce au modificat-o in cardul aceluiasi proiect e cu vreo 2 km mai in fata, unde banda de viteza (din stanga) e cea care se termina, si nu banda din dreapta (banda 1). E mult mai ok asa. Dar mai multe detalii despre asta intr-o postare viitoare.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cristi5

#23559
@bogdymol traficul la Sebes este de 1+1 aglomerat, si pe DN1/A10 si pe A1. Diferenta fata de DN-ul dinainte de A1 (cand Sebesul era dezastrul traficului ardelean) e ca A1 nu are obstacole.

Cele doua benzi de pe bretea sunt un lux, practic se adauga posibilitatea de a depasi pe bretea (inclusiv daca se defecteaza ceva acolo). Nu va fi trafic de 2 benzi pe sens pe bretea decat eventual la mari sarbatori. E foarte bine ca se ingusteaza la o banda (adica se elimina depasirea pe bretea) in zona periculoasa de intrare pe A1.

cris_ct

@ciprebbe uite aici, tot pe "tarlaua" asta ce frumos au făcut spre Alba. Dincolo, spre Sibiu, se putea face la fel.

danvoicu

Puteti sa ma contraziceti cat vreti! Mie nodul Alba-Iulia nord mi se pare cea mai proasta solutie de proiectare. Si cred ca erau o infinitate de solutii mai bune nu 2-3. Este oribil din orice parte ai privi CF, DN1, A10, locuintele, etc. Mi se pare neprietenos cu orice din jur. Inghesuiala la greu si aspect oribil.

cicotan

Dacă e lux două benzi pe bretea, la ce au mai făcut două benzi dacă o îngustează la ieşire?... ori faci două benzi cap-coadă, ori nu

vancouver

Ca sa nu stai 2 km ca prostu in spatele unui camion.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cicotan

oricum o dai, e ciudată gâtuirea aceea