Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

frunzeti

La Teius nu pare ca ar avea timp sa termine pilonii pana cand era programat sa vina Deme, 5-6 Decembrie, daca imi aduc aminte bine. Si chiar daca ar termina, imi aduc aminte ca a fost aceeasi discutie la pila supratraversarii caii ferate de la AB-N: are timp betonul sa se matureze astfel incat sa preia greutatea tablierelor? Stiu ca nu este sarcina totala, dar chiar si asa, daca termina cu o zi inainte ultima pila, probabil ar fi la limita.

De asemenea, legat de ultima filmare de la AB-N, poate explica cineva ce face mai exact utilajul acela alb din locul unde se excaveaza umplutura? Pare ca face un amestec si de abia apoi ce rezulta este incarcat in camioane spre a fi dus la terasamente. Daca puteti confirma, as fi recunoscator!

florin74

#22696
Vor utiliza si reazeme temporare. (nu au timp sa finalizeze culeele)

horatiu.cosma

#22697
La Teius așa rămân pilele, nu mai exista o rigla clasica cum vedem pe alte santiere. Eventual caută în Sinteza Autostrăzilor o filmare de la Aktor de pe la inceputul lui august când au ridicat tablierul la podul de la Sâncrai, să vezi cum arătau și acolo pilele.

La Pizzarotti acel amestec de un liant (dorosol spre exemplu) aduce pământul la caracteristicile cerute pentru terasamente.

frunzeti

Stiu ca nu e o rigla clasica, ideea era de maturarea betonului. Deci chiar daca nu termina pilele la timp, cu ajutorul reazemelor temporare se rezolva problema ca betonul nu e maturat, asadar nu preia sarcina inca.

Mersi de raspunsuri.

laszlo.robert

Danvoicu, Simotm poate să se dea maxim deșteaptă, este de sex feminin.

vancouver

La 2 zile dupa turnare betonul este intarit la peste 90% din rezistenta la 28 de zile (cea care se ia in calcul).

Se pot aseza fara nici o retinere grinzi peste o pila gata cu 2 zile inainte de a veni grinzile.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ddfab

curios sa vad si eu cum arata asfaltul si marcajele, am urcat putin pe autostrada, undeva langa DJ 107C,centura Alba-Teleac.
asfaltul arata bine, nu pare ca se aluneca pe el "ca-n baie", in schimb marcajele m-au dezamagit putin... liniile continue sunt cu vopsea simpla, nu sunt rezonatoare... nu stiu daca se va reveni mai tarziu si vor deveni rezonatoare...va las niste fotografii din zona, chiar daca lotul este super monitorizat din aer :)( multumiri si pe aceasta cale AlinC)
vedere spre Sebes


vedere spre Turda


calea de rulare







cateva detalii cu parapetele metalic...













Stefan01

Cum se comportă același tip de beton (și aceeași cantitate) în condiții de temperaturi scăzute (de care avem parte acum) față de temperaturi normale de turnare ?

ddfab

in schimb , cum dealtfel stiam, mai este de lucrat la finisaje...




iar "cei mai buni prieteni ai omului", nu au nici o jena sa urce la o plimbare, care poate fi ultima  pentru ei, daca nu se monteaza gardurile...



o zi buna va doresc!

AlinC

ST2, Aktor asfaltari zona Radesti:


AlinC

ST2, lucrari in zona nodului Teius, in special la pasajul peste calea ferata:


prd.marius

multumim AlinC pentru multiplele filmari.

@ddfab, marcaje de toata jena, cred ca nici in orase nu se marcheaza asa (exagerand un pic)...

dargauda

prd.marius ba da si vin in fiecare an pentru ca nu rezista de la un an la altul,numai rahat in totalitate ,arunca bani la firme de casa (de a lor),in loc sal faca odata bine si rezista 5-6 ani

Sorinus

Pe A2 sunt inca cele originale pe mari portiuni, vibratoare.

AlinC