Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

kitsune

Alea nu sunt cascadorii. E încălcarea legii.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

vancouver

Nici vorba de presiune, ei asa lucreaza de obicei. Nu au nici o treaba cu protectia muncii, valabil pentru toti doreii din toata Romania. Dar nu e posibil ca inginerul sa-i lase asa si de la firma de asemenea trebuie o minima presiune pe respectarea normelor. Bina, daca patronul firmei provine si el din randul doreilor, doar ca a fost mai descurcaret si si-a facut o firma care functioneaza, atunci n-ai ce-i cere.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

carutasul

îmi aduc aminte de ăia împușcați în Israel prin anii '90 că nu purtau vestele antiglonț...
Sincer, eu știu că toți fac așa dacă nu îi oprește nimeni, e mult mai rapid decât să te tot legi și dezlegi când te urci, dar zău că nu merită... Nici măcar sus nu s-a asigurat, unde nu i-ar fi luat timp, mi se pare că nici centura pe el nu o avea.

paulmare

piulita aia mare de la tirant are 900 de grame, nu te apara fesul daca scapa Tarzan una de sus

Stefan01

#22399
Văzând imaginea de mai jos rămân cu un gust amar. După ce ani la rândul s-a tot vorbit aici pe forum și API a luat poziție cu privire la aceste indicatoare de orientare rutieră, numele localităților sunt afișate în ordine inversă. Cred că trebuia modificat normativul astfel încât localitatea cea mai apropiată să fie trecută prima și apoi, respectând această regulă, restul celor mai importante localități. Exemplu: mai corectă era ordinea începând de sus cu Sebes Vest, apoi Orăștie și terminând cu Nădlac. De ce ? Simplu. Cred că toată lumea a învățat să citească o pagină pornind din partea superioară și când conducem mașina știm că urmează localitatea cea mai apropiată / nodul cel mai apropiat în cazul autostrăzii (în exemplul de mai sus Sebeș Vest, apoi Orăștie și Nădlac).



@vancouver
,,... Adica spre vest as fie scris DEVA si nu Orastie. Respectiv Timisoara si nu Nadlac. ..." Cred că au menționat corect Orăștie din considerentul că acolo este următorul nod de autostradă (după nodul Sebeș Vest) urmând direcția și sensul de mers al acelei benzi, iar când se ajunge în acel nod va apărea Deva.

vancouver

Peste tot in Europa mai sus se trece localitatea mai indepartata. Nu stiu de unde ideea de a inversa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

#22401
Quote from: Stefan01 on November 20, 2020, 12:40:43 PM
@vancouver
,,... Adica spre vest as fie scris DEVA si nu Orastie. Respectiv Timisoara si nu Nadlac. ..." Cred că au menționat corect Orăștie din considerentul că acolo este următorul nod de autostradă (după nodul Sebeș Vest) urmând direcția și sensul de mers al acelei benzi, iar când se ajunge în acel nod va apărea Deva.

Sigur nu au pus Orastie din acest considerent, pentru ca urmatorul nod este Sebes Vest, care de altfel e trecut. De asemenea in Romania nu se ia in calcul urmatorul nod si nici in vest la intersectiile de autostrazi nu se trece de regula urmatoarea iesire, ci doar orasele foarte mari.

Eu as fi pus Deva, pentru ca eu am un alt concept despre ce trebuie trecut si ce nu trebuie trecut. Asta nu inseamna ca Orastie este GRESIT. Nu am spus asta. Am spus ca e bine, nota 9. Doar ca eu as fi facut altfel. Principiul este sa existe un set de locatii CHEIE pe reteaua de autostrazi, pe care sa le pot vizualiza si oamenii de rand. Orasele mici NU AU CE CAUTA in aceasta retea CHEIE, decat daca sunt nod de mai multe autostrazi. Orasele cheie pe A1 sunt: Bucuresti, Pitesti, Sibiu, Sebes (nod A10), Deva, Lugoj (nod A6), Timisoara, Arad, Szeged. In conceptul meu numai astea trebuie sa apara pe directia inainte (intotdeauna fix 2, nu mai multe), plus urmatoarea iesire. Deci in ideea asta, aici trebuia sa scrie: Lugoj, Deva, Sebes Vest. Sau in loc de Lugoj se putea trece si Timisoara, asa cum spre est in loc de Sibiu si Pitesti se poate trece si Sibiu cu Bucuresti (asa cum si este trecut).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oneway

Nu vad de ce ar trebui sa fie invers avand in vedere ca tu te deplasezi in aceeasi directie cu sageata din dreptul numelor. Cand spui ca te deplasezi din punctul A in punctul B, poti simboliza A--->B, deci pe indicator cea mai apropiata localitate e cea de la coada sagetii si cea mai indepartata localitate ar trebui sa fie cea de la varful sagetii... No hate.. :D
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Stefan01

#22403
@ vancouver
Eu am spus o părere cu privire la afirmația care ai facut-o. Nu ai motive să te oftici sau să urlii. Să ai o zi frumoasă !

voicul

^Eu zic ca e bine cum e acum - localitatea mai mare prima.
Cine merge la drum lung sa vada din prima directia buna, ca oricum stie ca nu e timpul sa iasa acum de pe A, deci probabil si merge cu viteza, si cine stie ca e cam timpul sa iasa, merge mai incet deci are timp sa citeasca toata cartea  :lol:.

dorum

io-s curios de indicatoarele pt selectie... cele dinainte de iesire cum sunt

alexV

Cumva tot ce scrie vancouver despre indicatoare imi pare foarte natural, clar si simplu. Sustin 100% ideea lui despre indicatoare rutiere.
Stiu ca exista normative, deci nu e alegerea constructorului nici a beneficiarului in totalitate. Poate propunem noi normative.


In alta ordine de idei, doua chestii interesante la pasajul CF din Teius:
Prima, se construiesc niste lamele inguste si probabil un pic flexibile din beton armat, cred ca se cheama pendul. Culeea e imediia langa ele, dar totusi separata. Oare se monolitizeaza pendulele cu podul, iar pe culee aparate de reazem ?!




Terasamentul e intre doua ziduri de sprijin foarte inalte. Mai jos se vad cum incep montajul ancorelor pasive, care leaga zidul stang de zidul drept. Ele nu sunt tensionate, nu sunt ca ancorele ce tin un zid de sprijin al vreunui deal. Ancorele pasive mi le imaginez ca armatura din beton. Nici ea nu e pretensionata, dar instant cand apar forte asupra betonului, sunt preluate de armatura.
Sunt misto de tot podurile Retter.


Kimi

Povestea indicatoarelor imbecile continua. Si apoi ne trezim din nou cu incompetenti care circula pe contrasens.

prd.marius

Quote from: dorum on November 20, 2020, 01:31:29 PM
io-s curios de indicatoarele pt selectie... cele dinainte de iesire cum sunt
Si eu.
Sper sa fie deasupra fiecarei benzi sageti de selectie a benzii (ca-n tarile cu apa calda, cum zicea un coleg), tinand cont de configuratia nodului.

elphax

de multe ori pe contrasens circula cei din zona care vor sa scurteze putin si le e lene sa faca un ocol mai lung decat drumul total.  sunt mai OK decat alte marcaje, dar puteau sa mai puna inca un oras , adica sa fie Orastie/Timisoara/Nadlac sau Deva/Arad/Nadlac.

legat de acele "armaturi pasive" le-am remarcat si eu ieri - in timp nu vor rugini stand asa in pamant/nisip ?