News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TudorM

Iar lucreaza ca Manole astia? Ce motiv mai au acum sa scoata terasament de la sectorul mic de gabioane?

RaduC

Și-a uitat unu pachetu de țigări...

cri123

Au de turnat plăcile de legătură. Au umplut acolo cât să poată trece cu mașinile, acum fac varianta finală.

ddfab

^ de acord. dar parca merg destul de mult in jos...

ddfab

de echipa de asfaltatori care a asternut stratul de uzura pe sensul Turda-Sebes, intre Alba Nord si Alba Sud, mai stie cineva ceva? nu i-am mai vazut pe filmari dupa ce au ajuns la nodul Alba Sud. timpul ar fi fost bun de lucru, dar nu i-am vazut pe celalat sens...
multumesc.

pasa_andrei

si cand te gandesti ca in fix 1 luna ei trebuie sa termine. Poate o sa mergem pe binder , fara parapeti , nu e prima oara cand se intampla asta.

vladb

Este chiar trist ca au intrerupt/minimizat ritmul la bordurile de la supratraversarea CF de la Alba Iulia Nord. Deci, in cel mai bun caz se deschide bretele scurte - Alba Iulia Sud. Intr-adevar e un plus - se evita Lancramul, sensul giratoriu de la Vintu, respectiv podul peste Mures de la intrare in Alba Iulia. Ramane insa conflictul de la intersectia CAlB (cum ii spune Waze-ul) cu DJ107 (spre Berghin/Drambar). Problema destul deranjanta mai ales pentru cei care vor sa iasa de pe acel drum (chiar si in conditiile acelui sens giratoriu). Daca suprapunem si faptul ca pe directia CAlB spre oras exista si o trecere la nivel cu calea ferata, s-ar putea ca acest punct sa devina acum primul "cartof fierbinte" pe relatia Alba Iulia - Aiud (unde vom mai avea de asteptat minim un an ca sa putem circula pe autostrada, dpdv meu de vedere). Din primavara vor ramane ambuteiajele de la intersectia cu "Drumul Vinului", Teius si Aiud...Mai mult decat suficient, din pacate!

alin2pas

Nu cred că au scăzut ritmul intenționat, pur și simplu atât pot face cu oamenii și utilajele disponibile. Cred că nu au suficiente forțe pentru un ritm alert și mută oameni și utilaje dintr-o parte în alta ca pompierii, unde ,,arde" mai tare. Din punctul meu de vedere, e mai important să lucreze în ritmul actual până la finalizarea întregului lot, chiar și fără deschideri parțiale, decât să tragă tare pentru o deschidere parțială cu iz politic și apoi să o lălăie cu restul până la alegerile următoare. Dacă ar putea face și deschideri parțiale, ar fi foarte bine, că ar mai ajuta traficul, dar e mai puțin important dacă va fi înainte de alegeri, de anul nou sau în ianuarie. S-au mai grăbit și alții cu deschideri festiviste și nu a fost bine.

horatiu.cosma

Săptămâna viitoare e gata zidul de sprijin la rampa DN1, trag tare acolo, apoi revin la podul peste Alba Nord să termine grinda parapet nefinalizată pe sensul mai avansat și să armeze placa pe celălalt sens. Baxcom lucrează și pe ST2, termină zilele următoare zidul de sprijin de pe breteaua nodului Teiuș ce urcă spre Turda, după care se apucă de zidul de sprijin de la podul de pe autostradă peste calea ferată.

Dominik

Se trage tare la structuri si in nodul Teius sa termine cu ele pana la inceput de Decembrie...
You're in Steelers Country

horatiu.cosma

Nu știu la ce structuri te referi. Bănuiesc că nu la podul de peste calea ferată.

naivu

Podul în mod sigur nu, dar dacă termină luna asta de turnat toate pilele de la nodul si traversarea CF de la Teiuș putem spera să mai avanseze peste iarnă (să pună grinzile și predalele până la primăvară).

archaeus

E programata intreruperea liniei la Teius la inceput de decembrie. Daca nu sunt cu grinzile sus pana atunci, adios!

AlinC


neobluenet

Se pare ca intre zidul de beton si gabioane, se va turna un strat de beton precum la sferturile de con. Pe la inceputul filmului de mai sus se vad niste bucati de lemn perpendiculare pe directia autostrazii si par a fi despartitoare. Pentru mini zidul betonat au doar 2 seturi de cofraje care sunt de ajuns avand in vedere viteza celor care pun pietre. Probabil ca vor termina de betonat pe o parte cand pietrele sunt asezate pe partea cealalta si se pot muta cu lucrul.

Partea buna e ca au facut placa de racordare pe sensul Sebes Turda si nu au excavat rampa de pe celalalt sens ca ar fi pierdut un acces la santier. Asa, dupa ce ajung cu umplutura si pietrele la nivel, betoneaza, astern balast stabilizat si pot lucra la sensul Turda-Sebes.