Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

alecu26

am scris si dincolo. Omul are informatii pe firul rosu politic. Deci....foarte credibile. Ce ne spune acest om de fapt...ca in sfarsit se vor depune ofertele si nu vor mai fi amanari.

Daca pe primele locuri ies firme strong si care stau bine cu documentatiile, se va putea declara castigatorul imediat.

Daca ies iar firme ciudate spaniole sau vin unii cu pret de dumping...va fi mai greu.

PS: v-am mai spus cine sunt favoritii? sau doar dincolo?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: alecu26 on October 25, 2013, 03:34:14 PM
PS: v-am mai spus cine sunt favoritii? sau doar dincolo?

Favoritii pe Sebes-Turda? Ba chiar te rog...

ciprebbe

Am murit de curiozitate dupa vorbele lui alecu
cred ca aste sunt de "dincolo "

QuoteFCC nu. Dupa fazele de la Arad-Tm si alte autostrazi...never ever. (am auzit ca si DN 1C nu prea sta bine in picioare). In plus ca in ultima vreme liciteaza foarte sus ca preturi.

Porr...da. Au preluat mult din Alpine si afara si aici si sigur vor mai mult decat fac acum. In JV cu Hidroconstructia care oricum au o mare baza in Sebes.

UMB...da. Nu cred ca el crede ca lotul 4 este suficient pentru el.

Strabag...da.

Astaldi...da. La fel ca si Strabag au scazut mult ca volum de lucrari in ultimul an si sunt disperati sa mai ia lucrari. Sa vedem daca sunt dispusi sa scada si la pret...ca in ultima vreme au licitat foarte sus.

Max Bogl...da in combinatie cu Astaldi.

Tirena Scavi...sigur va lua un lot. Probabil 4 (ca sunt din Cluj) dar au sanse si la 3. Asta este...restul trebuie sa imparta ce ramane.

Salini....da. Sunt firma ambitioasa, chiar foarte ambitioasa care vrea sa se ia la tranta (mai ales dupa ce au cumparat Impregilo) cu toti gigantii europei.

Tehnologica....sigur vom vedea preturi bune de la ei si probabil clasari in top 3 la multe loturi. Sa vedem daca insa va mai vrea cineva sa le dea un lot.

Pleiada de firme second si third hand spaniole. Preturi imprastiate peste tot in clasament. Si in fata, si la mijloc si la coada.

Si ceva portughezi, israelieni...dar pe la mijlocul clasamentului.

Firme romanesti (sper neaparat Vectra) Paco, SCT-CCCF, Euroconstruct, in JV cu ceva firme mai mari de afara.

Au mai fost si ceva cereri de clarificare si de la firme din afara UE.

Gheiger..ca e cam pe la ei acasa.

Aktor.

de ce nu si Vinci sa-si pregateasca oamenii, sa se invete cu piata???

Hochtief...cred ca si ei vor mai incerca dar in general au preturi mari.

In concluzie...va merge un lot la Tirena, unul la Strabag, unul la UMB si un lot la un JV de firme necunoscute spaniole (sunt prea multe sa pot ghici JV-ul exact).
__________________
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

#303
foarte buna analiza Alecu26...eu simt ca sigur UMB si Strabag iau cate un lot...ar fi prea de tot ca Strabag sa ramana pe langa pe A1, cu tot cu PPP-ul care sigur va fi al lor...in rest vedem ce ne rezerva licitatia...
...pe de alta parte, eu n-as da nimic la SCT-CCCF, judecand doar prin prisma capabilitatii CCCF...firma care nu-mi inspira nici un dram de incredere, dupa modul de a lucra la pasajul CF de la Arad si la pasajul Michelangelo din TM... cu masini vechi, motorina cu imprumutu', o adunatura de Gigei, cofraje strambe la pasajul CF Centura Arad, etc, etc....

alecu26

Cccf sunt in cvasi faliment. Acolo oameni nici nu mai comenteaza daca nu iau salarul....ca oricum sunt interesati de propriile smecheri cu combustibil....si alte chestii. Imaginativa ca inclusiv impregilo ia dat afara ca se miscau prea incet. Sct a fost subcontractor pentru tot in afara de viaductul mare. In final nu au mai facut mai nimic.
Siunt totusi curios ce va face astaldi. Sunt suficient de disperati sa mearga la pret de dumping si sa vada dupa aia ce fac. Probabil vor fi foarte interesati de lotul 3 si posibil 1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).




cricric

Quote from: ciprebbe on October 24, 2013, 02:54:34 PM
Gilau-C Turzi.....
da, sorry ca nu am specificat ( mai avem un ciot de A3 CB-Ploiesti)

Eu ma gandeam la Gilau-Bors si nu intelegeam de ce ar fi mai important.

Cu Sebes-Turda va veti lega direct de Alba Iula, Sibiu, Timisoara, Arad si Deva, dar din pacate legatura cu sistemul de autostrazi din vest tot nu va fi.

ion59

Nu vad UMB-ul printre participanti!

tigrel58

UMB va lucra Lugoj - Deva lot 4 si Gilau - Nadasel. Citeam deunazi ca da afara din oameni.
In schimb, ne-am procopsit cu azeri, Azvirt LLC pe lotul 3 !  :( Benzina de la SOCAR n-am luat, e ieftina ?

alin_simeriaveche

deci maine se deschid plicurile? si cat ar dura până să vedem un castigator in prima faza pe aceste loturi?


rocklee

Quote from: alin_simeriaveche on October 29, 2013, 08:04:07 PM
deci maine se deschid plicurile? si cat ar dura până să vedem un castigator in prima faza pe aceste loturi?

cit vei astepta  :)...mult si cu rabdare daca ai :D

florin74

Quote from: rocklee on October 29, 2013, 08:41:19 PM
Quote from: alin_simeriaveche on October 29, 2013, 08:04:07 PM
deci maine se deschid plicurile? si cat ar dura până să vedem un castigator in prima faza pe aceste loturi?

cit vei astepta  :)...mult si cu rabdare daca ai :D

Cel putin 4 luni pana anunta castigatorii, procedura e destul de anevoioasa, se cer clarificari la documentele de clarificare, ulterior se cer clarificari la oferta tehnica si apoi se intocmeste raportul final al procedurii. Am analizat proceduri care cu doar 6 ofertanti a durat 5 luni, si de complexitate mai mica. Depinde oricum si de numarul de firme care intra in evaluarea ofertei tehnice.
Tinand cont de numarul de ofertanti, cred ca un termen realist ar fi luna martie aprilie. Dupa care CNSC si Curte de Apel, asa ca la anul pe vremea asta ar fi sanse mari sa se apuce de lucru.