Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Europiu

#14460
Au dispărut niște stâlpi!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

survola

#14461
Pentru supratraversarea de la Alba Iulia N mai trebuie construite culeele și rampele. Le ajunge devierea actuală? vor fi totuși 5 metri de urcat, cel puțin.

vancouver

#14462
O varianta posibila este sa faca culeile, sa puna tablierul metalic pe acestea, apoi sa devieze traficul de pe DN pe traseul autostrazii, intre timp asfaltata. Astfel au liber pe traseul actual al DN sa-l inalte cu rambleu. Apoi traficul revine pe DN si pot finaliza A.

Cam asa:



Sau poate chiar direct pe bretelele finale. Si in partea nordica la fel, cu revenire in DN folosind probabil bretelele nodului. Ca atare trebuie sa traga sa finalizeze aceste bretele.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

Nu stiu daca a mai remarcat cineva dar vad ca acolo unde o sa fie culeea nord a pasajului peste autostrada este o "matrice" de mini piloti... A mai remarcat cineva?

pentium10

in loc de devierea lui vancouver mult mai usor ar fi accesul pe bretea finala din giratoriu - daca are o latime suficienta
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

@danutzu,
"matricea" se vede in teren de vreo doua-trei saptamani...

Si incerc sa imi dau seama... cand naiba au forat fara sa ne dam seama?!?!...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

Au forat săptămânile trecute,  se vedea în filmări,  chiar am vrut sa întreb dacă știe cineva,  dar eram pe telefon și apoi am uitat.
Cred ca vor fi niște zone de protecție,  poate parapeti ,  sa nu se surpe pământul pe autostradă. Totuși e trafic greu în zonă

AlinC

ST1, nodul rutier Sebes. A aparut o foreza la raul Sebes, dar inca nu lucreaza:


Teo

Azi de dimineata se lucra la Alba Nord, dar si la partea din Santimbru a lotului 2.
E vorba despre lucrari la terasamente. In ambele cazuri lucrau subcontractorii.

TibiV

Primul semn ca se apuca de structurile supratraversarii M200 la breteaua spre Deva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Daniel_I

#14470
TibiV a văzut bine. Eu am observat și foreza la râul Sebeș. A întârziat un an. Fundarea pilonilor la CF se face cu fundare directă fără piloți forați, la fel ca viaductul bretelei A1 Sibiu, A10 Turda, deci foreza ar trebui să termine vara asta tot la nodul Sebeș. Mare parte din subcontractori de pe lotul 1 încă sunt în concediu.
On The Road

ddfab

pe lot 2, zona santimbru, au aparut finisoarele... se pregatesc pentru balast stabilizat. am fost luat prin surprindere si am doar o imagine  si aia nu prea reusita, dar informatia conteaza... :)


iar in curba oiejdea, de cateva zile tot masoara pe DN si au inceput sa aduca umplutura pentru deviere.

Teo

La Alba Iulia Sud, langa firma de remat, din DN se poate observa finalizarea a 2 camine pentru relocari de utilitati.

elphax

de ce au nevoie de deviere acolo? nu pot sa puna 6 grinzi direct ?

voicul

Pe acolo e coloana infinitului. Vezi in filmari ce se intampla cand mai iese o basculanta din santier. Orice oprire si de 10 minute va crea un mega haos.
Nu cred ca risca nimeni sa puna grinzi cu trafic deschis.