Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Ionut

Gata? Nu mai e gata în 2019? :lol:
Mi s-a acrit cu ăștia.
Ma mir ca a dat declarația aia omul de la Egis.

rebel

Dar totusi care e faza cu gardul, ca a fost dat jos odata si de ceva vreme e la loc
am facut un prt-sc pe filmarea din decembrie






AlinC

L-am intrebat pe Caretta in mod special de proprietatea respectiva. E expropriata proprietatea, atat doar ca proprietarul nu este de acord si urmeaza sa se recurga la procedura de executare silita.

AlinC

Ca o concluzie: Cel mai probabil pe A10 nu o sa fie nicio deschidere a circulatiei in anul 2019, nici macar partiala pe ST1, asa cum speram multi dintre noi. Asa rezulta din ce ne-au declarat reprezentantii antreprenorilor si inginerii de la consultanta de pe ST1 si 2.

Ionut

Dar de ce nu e posibila deschidere partiala in 2019 pe bretelele scurte? Ca nu vor ei. De-aia. Si ca CNAIR doarme-n papusoi.

horatiu.cosma

Ăsta e încă un exemplu bun de cum funcționează administrația românească, în speță CNAIR cu MT. CNAIR vrăjește fiecare ministru că trebuie modificată legislația ca să se rezolve blocajele. Fiecare ministru, credul din fire din lipsă de competențe în domeniu, începe să urce înaltul munte al birocrației pentru a modifica legislația după cum zice CNAIR, timp în care cel din CNAIR mai câștigă câteva luni de lălăială în care să poată sparge ușa la 4 fără niciun stres.

Șova a modificat și Legea 10/1995 privind recepțiile (să se facă pe sectoare, pe obiecte, parțial etc) și Regulamentul de recepții pentru a se putea recepționa lucrări pe sectoare, cu listă de lucrări nefinalizate (vezi nodul Moara Vlăsiei la A3 București). Și acum, când s-a făcut cum a vrut CNAIR, ei fluieră, nu știu nimic despre vreo recepție pe sectoare pe ST1, nu au vorbit cu Pizzarotti despre asta. Și norocul lor e că pleacă Șova, următorul ministru la rând care trebuie să se apuce de modficat alte legi care produc alte blocaje în "activitatea" CNAIR. Și după ce se vor rezolva și acele modificări de legi vor apărea altele și altele, niciodată nu va apărea în schimb munca CNAIR care să se folosească de aceste legi pentru a rezolva probleme, adiționa contracte cu lucruri necesare, recepții, derulare licitații etc. Nu, tot timpul va fi o cauză externă ce va trebui cumva rezolvată.

Pentru cine întreabă de ce e bun API, ei bine, exact în situațiile astea e bună. Dacă nu era API, azi era reziliat Comsa, nu era deschis Strabag și Geiger, nici intrarea A3 în București etc. Presiunea publică constantă, pusul lupei pe ei și pe mizeriile pe care le fac sau pe nemunca depusă doare foarte tare.


avumit

Intrebare: daca grecii nu au bani pt materiale, cum se face ca au bani pt publicitate, in presa online?
Ceva e putred..

AkaManah

Azi am mers pe A10 de la Aiud la Turda. Prin zona Unirea-Decea am vazut ca atarna o camera de supraveghere de un panou transversal. Statea doar in fir. Unde trebuie anuntat? Daca merge un camion mai inalt o atinge, cu siguranta.

Ionut

La CNAIR trebuie să suni. Au un telefon de dispecerat. Vezi pe cnadnr.ro.

avumit

Bravo! Spirit civic! Dar ala de la camere "vede bine"? Sau nu se uita nimeni la vreun ecran?

AkaManah

Le-am trimis un mail. Sper sa remedieze situatia.

Ionut

Quote from: Ionut on December 07, 2018, 09:25:19 AM
Daca tot credeti ca e fezabil sa fie gata pana la Teius in 2019, mai ganditi-va. Ajungem iar la pariuri?

Hai sa vedem care e situatia utilitatilor de relocat.



Am primit ieri raspunsul. 32 de pagini insa doar pentru ST1. Pentru ST2 este doar un tabel in ultimele 2 pagini cu informatii generale, nu imi dau seama de stadiul fiecarei retele de relocat. Uitati-va si voi, nu am avut timp sa extrag exact ce mai e de facut si unde.

ST1 - retele telecomunicatii
















Ionut

ST1 - retele electrice - LEA 220 KV, LEA 110 KV, medii si joase






















Ionut

ST1 - magistrale/conducte gaze










Ionut

ST1 - conducte irigatii si apa-canal