Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Pasajul DN1 peste A10 de la Lancram (giratoriu) o sa fie pe tablier metalic? :o Asa mare e deschiderea?! WTF.

florin74

Quote from: AlinC on October 11, 2018, 06:50:04 PM
Edit. Acum am venit de la Cluj. Am intrat pe la Sancrai, dar nu lucreaza nimic. Am trecut si prin Radesti, iar de la distanta mi s-a parut ca nu e activitate la pod. (asta pe ST2)

Liniste deplina sau doar la structuri? Acolo cica se negociaza intens zilele astea, se lasa cu promisiuni si termene de plata, doar doar sa se  deblocheaza situatia. O bulibaseala greceasca.

luc

#12962
^Cred ca este vorba despre sensul giratoriu de lângă LukOil: da, tablier metalic, s-a mai discutat aici, are legătură parca cu terasamentul instabil al vechiului DN, adică nu se pot apuca sa îl excaveze. Dacă își mai reamintește cineva exact discuția...

LE: Am gasit:  :)
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg212700#msg212700

Ionut

Scuzati atunci. Înseamnă că mi-a scapat mie discuția.

TibiV

@Ionut,

Pana si eu, care "m-am bagat in seama" la vremea aia, am uitat de grinzile CORTEN (sau COR-TEN, cum naiba o fi denumirea corecta....)

Ceea ce este un lucru bun...
Inseamna ca, fara sa observam, pe ST1 se intampa suficiente lucruri/chestii incat un detaliu de genul "grinzi metalice CORTEN"  sa nu fie un "capat de tara"...
Nu sunt fanul baietilor cu Pizza, dar totusi trebuie sa recunoastem ca, desi s-au miscat "slow-motion", macar s-au miscat....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


thinker

Mai avem si vesti bune pe aici. Problema e ca sunt prea putine. :)
Cu toate ca mi-at fi placut sa avem grinzi de beton, si produse pe aici pe la noi.
Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

luc

În zona discutată, la giratoriu un excavator era în acțiune acum de dimineața Powered by API/PUM imgur uploader

Daniel_I

#12968
^
Pe langa excavator se pot vedea la fata locului si echipe de muncitori si o foreza de mici dimensiuni care probabil lucreaza la stabilitatea versantului (sisteme de ancorare). E o diferenta de nivel intre DN1 si traseul autostrazii din lunca raului Sebes. Se pare ca se pregatesc si pentru montarea grinzilor de care ne informa AlinC.  Nu vreau sa starnesc discutii nationaliste pe thread-ul A10, dar toate barele de otel depozitat pentru armarea structurilor de pe lotul Pizzaroti au eticheta cu made in Italy.
On The Road

paulmare

La 24 de tone nu mai e nimeni in Romania sa fie "competitivi" la confectii metalice ? Nu e rocket science sa debitezi si sa sudezi tabla groasa

istvan78

Ai CORTEN disponibil in Romania? Probabil si sudura e speciala (?)

paulmare

Nu e nimic special la sudura, sarma are 0.5% cupru ca sa aiba cordonul acelasi aspect si aceleasi proprietati ca si cortenul, nu e nici o  alta diferenta

danutzu_1069

Daca nu exista CORTEN, se poate aduce, care ar fi problema?

horatiu.cosma

Am mai vazut pe șantiere etichete cu "Made in Italy etc (nu România)". Aici nu e vorba despre naționalism, ci despre piață liberă, costuri.

istvan78

Quote from: danutzu_1069 on October 12, 2018, 02:50:05 PM
Daca nu exista CORTEN, se poate aduce, care ar fi problema?
Pai asta se face, se aduce. Probabil ca furnizorului i-a meritat sa-l aduca gata debitat si sudat, decat sa caute aici un partener sa confectioneze grinzile. Nicio problema.