Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

Granata06

Vorbiti de structuri ca nu avanseaza...pai ei au platit doar o mica parte din ce s-a facut pana acum la subcontractori. Ca sa te gandesti in viitor, platesteti facturile restante si apoi mai stai de vorba.

horatiu.cosma

Profitabilitatea e cam iesita din ecuatie pe ST2, deci ramane de vazut daca mai vin ceva bani salvatori din Grecia.

florin74

Recognition of project loss in Romania amounting to EUR 18.5 million (part of this amount relates to the incurring of damages to a partner - construction activity)

Din situatia financiara H1 2018.


paulmare

Aktor era liderul de asociere, pe de alta parte euroconstruct avea 900 de angajati

Sunt multe lucruri greu de rezolvat, am vazut de exemplu un raport de la Prebet Aiud care e societate listata, si care a dat Euroconstruct (nu Aktor) prefabricate, fier fasonat etc - care au fost puse de euroconstruct in opera dar neplatite - normal ca Preb isi vrea banii, cineva trebuie sa rezolve si problemele astea si daca CNAIR reziliaza se va trezi probabil cu toate claimurile firmelor care au dat ceva materiale sau au prestat servicii pentru euroconstruct si nu au primit banii - poate ca e mai bine ca e lasat Aktor sa termine, nu stiu cat e de relevant ar fi ca exemplu pentru celelalte firme mari daca i s-ar rezilia contractul pentru bucata aceea cata vreme pentru subcontractorii mici din zona ultima speranta de a fi platiti a ramas Aktor care sa le recunoasca lucrarile prestate pentru euroconstruct

Terasamentele merg repede, utilaje gasesti de inchiriat, la structuri e criza de fierari - in Bucuresti de exemplu la cladirile de la Timpuri Noi lucreaza fierari vietnamezi, ai nostrii aia seriosi cred ca presteaza de mult in vest, Sebes e una din zonele cu cel mai mic somaj din tara si e greu de gasit mana de lucru, otelul beton se plateste inainte de a fi livrat, iar acolo dupa ce a lasat euroconstruct o gramada de firme locale cu ochii in soare, cred ca orice subcontractor va cere banii inainte pentru orice lucrare cat de mica

Aktor nu aratat din pacate deloc in romania ca lucreaza ca o firma mare de "afara", insa fata de una de la noi care intra in "insolventa la cerere" si lasa lumea cu banii dati si cu ochii in soare - pacat ca ajungem sa facem astfel de comparatii   

StefanCelMare

#12949
^ Asta cu recunoașterea pierderii de 18 mil. euro este o veste proastă.
Mi-e să nu renunțe ei la contract.
Și eu cred că varianta cea mai bună pentru noi este tot cu Aktor, chiar dacă presupune finalizare în 2021.
(Evident, dacă se mobilizează la un minim de 2% lunar, altfel...)
Fără ei, calculele sunt corecte spre 2023.
Care ar fi motivele pentru care o firmă ar lucra în pierdere pe un contract?

paulmare

Nu cred ca renunta, atunci nu si-ar fi protejat lucrarile peste iarna si si-ar fi bagat picioarele
La structuri, in bucuresti la ciot unde sunt 3 poduri au lucrat cu fierarii lor si o echipa din prahova - aici avand in vedere ca au fost foarte putini s-au miscat bine, daca e adevarat ca se vor concentra sa termine ce au in backlog in loc sa ia alte lucrari, am vedea si la structuri progrese

florin74

#12951
Eu cred ca va urma pana la inceputul sezonului 2019, o reorganizare interna, posibil sa se apeleze la muncitori din Grecia (costuri similare cu cei din Romania, dar pe care deja ii platesc. Momentan nu sunt lucrair majore in Grecia, asa ca pot sa disponibilizeze temporar in Romania). De dorit ar fi si o injectie de 3-4 milioane de euro capital de lucru, care sa sustina cheltuielile pe 1-2 luni, alaturi de ce se incaseaza de la CNAIR. O bila alba pentru plata cu rapiditate a facturilor de catre CNAIR, care se face la 7-10 zile, comparativ cu 30-60 zile termen contractual. Ramane de vazut ce se va intampla.

paulmare

Asta cu disponibilizatul temporar in romania ca sa aduci greci in romania - sper sa nu le dea prin cap sa faca asa ceva :(
Deocamdata sunt si mai ieftini decat grecii, daca ii trece vreunuia prin atena ideea asta creatza 
si oamenii buni nu ii "disponibilizezi temporar", ii organizezi bine si te asiguri ca ai lucrari si materiale si ii tii "in paine" platiti regulat cu taxele la zi

Asta cred ca e si unul din motivele pentru ceea ce am zis mai sus - ca gasesti fierari foarte greu in romania - un muncitor serios "disponibilizat temporar" pa l-ai pierdut

Nu mai zic nimic ca ne sterge Ionut, incepusem de la faptul ca ar fi o idee proasta sa rezilieze cnair cu aktor acum, avand in vedere teapa lui euroconstruct

gdaniel

Cred ca a fost o exprimare nefericita si "disponibilizare temporara" vrea sa zica "relocare temporara".

horatiu.cosma

^
E o idee deja pusă în practică pe ciotul A3 de la intrarea în București. Au venit echipe de greci din Grecia la unele operațiuni, că se pare că românii din piață nu prea fac treabă.

TibiV

#12955
Probabil ideea a fost de "disponibilizare dislocare temporara"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Quote from: gdaniel on October 11, 2018, 01:42:02 PM
Cred ca a fost o exprimare nefericita si "disponibilizare temporara" vrea sa zica "relocare temporara".

Exact. Scuze pentru exprimarea nu tocmai potrivita. Ce sa disponibilizeze Aktor in Romania?Nu prea ai ce. :lol: Poate doar soferii sefilor.  :lol: :lol:


Dominik

Nu mai bine-i angajau si la Oarda pe DEME sa puna grinzile ? Sunt 30 in total, DEME le monta in 3-4 zile, asa cu lansatorul dureaza mult, piedere de timp... >:(
You're in Steelers Country

AlinC

#12959
Nu puteau intra la Oarda cu macaralele. Am vorbit eu cu cei de la Deme. In plus, acolo e scandal cu vecinii etc

Edit. Acum am venit de la Cluj. Am intrat pe la Sancrai, dar nu lucreaza nimic. Am trecut si prin Radesti, iar de la distanta mi s-a parut ca nu e activitate la pod. (asta pe ST2)
Pe ST1:  am primit cand eram in Cluj o fotografie din Italia cu o grinda metalica. Au inceput sa le incarce si sa le aduca spre Romania. Deja sunt pe drum unele. Din cate am inteles sunt pentru supratraversarea de la sensul giratoriu provizoriu de la Lancram.