Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Europiu

Quote from: Daniel_I on August 18, 2018, 09:27:17 AM
Fiecare culee construita de Pizzaroti are placa aceea de beton la baza ei. Probabil are rolul de a nu lasa terasamentul sa coboare in timp si a forma "trambuline".

Cred ca este exact despre ce vorbea vancouver:

Quote from: vancouver on August 05, 2018, 11:37:47 PM
Solutia este o placa de beton armat, sprijinita pe o parte pe structura rigida si la celalat capat pe structura elastica. Lungimea placii este de ca. 3-10 metri. Cu cat la lunga cu atat mai costisitoare, dar saltul este mai lin. In Ro din ce am vazut placa asta are cam 5m lungime, ochiometric. Vazut la UMB. Nu stiu la altii.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Se numeste placa de racordare.

TibiV

Cred ca se pun la toate culeele oricarui pasaj....
Uite poze de acum aproape un an de la Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai din Bucuresti:

Quote from: TibiV on October 30, 2017, 11:29:09 PM
Dupa cum spunea Adrian Rosca, armaturile alea mari care au stat pe trotuar, langa organizarea de santier, au ajuns aici, in capatul rampei...







Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

API pe Facebook

Vă prezentăm o filmare aeriană completă cu lotul 2 al Autostrăzii A10 Sebeș-Turda, cel mai lung tronson de autostradă aflat în prezent în execuție (24,25 km între Alba Iulia Nord și Aiud Sud). Șantierul a început să se dezmorțească în ultimele săptămâni după o primă jumătate de an în care progresul a fost insesizabil.

Se observă un avans timid la nivel de terasamente, la sistemul de scurgere a apelor și la soluționarea nenumăratelor mini-lacuri formate în jurul podețelor metalice. Au apărut la fața locului grinzile pentru cea mai mare parte a pasajelor peste autostradă, urmând a fi sudate și ridicate pe poziții. În șantier sunt prezente peste 150 de utilaje.

Cele mai întârziate puncte sunt în aceleași timp și cele mai dificile. Mai grav este că ele trenează în continuare: nodul rutier Teiuș, supratraversarea căii ferate Alba Iulia-Câmpia Turzii și cele două poduri peste Mureș, principalele cauze de întârziere fiind rețelele de electricitate, apă sau gaz care trebuie mutate, dar și mobilizarea nesatisfăcătoare a constructorului.

Solicităm celor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să colaboreze eficient cu proprietarii de utilități care trebuie relocate astfel încât și aceste ultime blocaje să dispară.

În acest moment, stadiul fizic oficial este de aproximativ 46%. Din nou, cerem antreprenorului general (Aktor) să crească semnificativ mobilizarea, în special la structurile critice (amintite mai sus), astfel încât în anul 2020 șoferii să se poată bucura de cei 24 de km de autostradă, evitând astfel ambuteiajele constante din Aiud și Teiuș.


voicul

Acum stim pe unde (nivelul la care) trece autostrada.
Pare ca greul s-a terminat la deal.

Ionut

La deal da, a trecut greul cel mai greu, insa nodul este departe, foarte departe de a prinde contur. Viaductul peste DN si apoi peste CF este imens. Va fi ceva ultra spectaculos. Ganditi-va doar cati piloti trebuie forati. Cate deschideri avem. Grinzi. Armare, suprabetonare etc etc. Se inainteaza greu, GREU!

danutzu_1069

Pai cred ca peste cf ar trbui sa fie tablier metalic avand in vedere unghiul dintre cf si autostrada...
S-a mai discutat asta?

Ionut

#12353
Scuze, am gresit. Au modificat proiectul final si DN1 va trece peste A10, nu invers.

Schema este asta:


Oricum, tot e mult de munca. MULT! In configuratia asta intr-adevar va fi ceva mai simplu si mai ieftin decat un viaduct mamut peste DN1 si CF, dar relocarea DN1 va fi mare (vezi schema), plus viaductul mare peste CF al A10. Cand vad progresul la nod Sebes si la nod Alba Nord... combinat cu viteza de executie... la revedere 2019.

adiarc

si dupa nodul A1-A10 unde e nevoie de muuuult mai muuulltttaaa mobilizare,precum si la Alba Nord,urmatoarea prioritate ar trebuii sa fie protejarea acelor portiuni unde e gata terasamentul sau se poate finaliza in urm 2 luni,cu minim un str de asfalt.E pacat sa ajungi la cota cu terasamentul si sa-l lasi sa-l "roada" iarna.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul

dealul ala o sa fie fara zid de sprijin? Aktor a ridicat 100 m de "pereti" si aici ramane in voia sortii? Mi-e greu sa cred ca e f stabil, sper sa nu se trezeasca cu o alunecare inainte de finalizare ca pe lotul 4 sau mai rau dupa finalizare

mirceaVRo

Cat mai dureaza pana o sa apara tronsoanele finalizate in GoogleHarti , daca stiti ?

danutzu_1069

S-a mai spus de o mie de ori: exista un grup restrans de editori care fac editarea hartilor...

Earthchild

Quote from: Teo on August 18, 2018, 09:24:05 AM
Dar un drum de Alba Iulia- Zalău, cu Combinația de A10 și A3 pana la Gilau, a devenit cu 30 de minute mai scurt, lucru care ma bucura. Efectiv simți plusul dat de autostrada.

Si va deveni cu 40-50 de minute mai scurt pana la sfarsitul anului, cand A3 se va conecta pana la Nadaselu.

Europiu

Quote from: Bogdan_Cluj on August 17, 2018, 02:49:52 PM
Eu m-am uitat in paralel cu filmarea API din 03.05.2018. Se vede progres in multe zone.

Am facut o selectie a zonelor unde se vad diferente "din avion" cum s-ar zice :).
August stanga, Mai dreapta. Sensul este cel al filmarilor, de la Santimbru (unde apar primele schimbari) spre Radesti.










Powered by API/PUM imgur uploader
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).