Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

pasadia

Pe breteaua spre Gilau (&Turda): (GPS)


(GPS)


(GPS)


Am mers pe breteaua de intorcere si apoi am iesit spre Turda: (GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

#12136
Inapoi spre Aiud: (GPS)

Aici vor fi multe ciocniri...

(GPS)


Si daca tot ma plangeam de trafic, poftim comportament (3 benzi pe urcare, toate 3 ocupate de masini de tonaj): (GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adiarc

mersi de poze....pacat ca n-ai mai ajuns ieri

Ionut,nu uita sa actualizezi stadiul autostrazilor...la A10 si total...cica am trecut de 800 km...wow.... :lol:....glumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia


AlinC

#12139
Acum am vazut. Ce naiba fac Pizzarotti de la minutul 1?

https://youtu.be/m_-ggNLZ1cQ?&t=1m0s

Aia, spre stanga seamana cu o bretea mica. Asa e? Daca e adevarat, mi se pare ciudat sa te apuci sa ridici o bretea mica cand ai ditamai nodul la dispozitie sa lucrezi.

esendy

#12140
^^ pasadia are dreptate
In RO doar DNCB ar avea trafic de A.

mai bine se faceau half profile de A un numar dublu de km. E adevarat ca siguranta nu s-ar fi comparat, dar daca marcau 2+1 alternativ din 3 in 3 km cred ca in ansamblul ar fi fost mai potrivit si ar fi deservit trasee mai lungi.

pasadia

Mai degraba cred ca ala e un depozit de materiale. Foarte mic as zie daca e sa ma raportez la ce necesar au in zona aia.

ps: am uitat sa spun - dupa ce se intra de la Aiud pe A10 viteza e limitata pana dupa spatiul de servicii (podul peste Mures si zona respectiva). La fel ca cealalta limitare, din varful dealului dinspre Turda, imi e greu sa mi-o explic tinand cont ca pe celalalte autostrazi noi construite nu exista asemenea limitari punctuale (ok, fie, exceptand tunelul de la Saliste si viaductul Aciliu). Aveti idee care e logica?

Europiu

#12142
Quote from: pasadia on July 31, 2018, 10:22:22 PM
Aveti idee care e logica?
Se practică și în Germania masiv la pante accentuate, atât la coborâre cât și la urcare. Ai cerut o explicație logică, nu de cunoștințe, so here it is :): Eu o înțeleg așa, că limitându-ți viteza de urcare, reduci riscul să intri în fundul unei mașini din față, al cărei motor nu mai "poate" la deal. Și nu-i musai să fie camion.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AlinC

Multumesc pentru raspuns si pentru harta.
E complicat tare nodul de la Sebes. Sunt o multime de supratraversari. Pai acolo trebuie sa foreze nu gluma si sa ridice piloni + grinzi. Deja incep sa cred ca si anul 2020 e un termen optimist  O:-)
Practic, in momentul de fata, cu exceptia portiunii de la Calea Vacii (unde s-a lucrat) nu prea au nimic din nodul rutier!

pasadia

#12144
@ europiu - as accepta-o daca:

- ar fi cu adevarat panta la intrarea dinspre Aiud spre spatiul de servicii de la Gambas (e panta, dar e mica si e scurta)
- ar fi o practica unitara (de exemplu pe urcarea dinspre Sibiu spre tunelul de la Sacel nu exista aceasta limitare; Sau in valurile dintre nodul Cunta si nodul Sebes Est; sau in multele valuri dintre Turda si Gilau - acolo limitarile sunt la 100).

Europiu

#12145
@AlinC: Păi cam asta spunea și Ionuț ceva mai în urmă: "nodul Sebeș e o autostradă în sine" (citat aproximativ). PS: Am șters mesajul anterior cu harta din greșeală...

@pasadia: Încă nu am avut ocazia să circul pe autostrăzile din România. Dar, fără să vreau să jignesc pe nimeni: consecvență la autoritățile române? Nu ceri prea mult?  :lol:
În plus, tu însuți ai remarcat the new feature pe A10 - numerotarea ieșirilor. Poate că, pas cu pas, se îmbunătățește standardul?

La Gâmbaș ar putea fi pe motiv de pod + pantâ + curbâ la un loc... Dau și eu cu presupusul, scuze!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Ce sa zic, e bine ca a mai inteles un roman ce înseamnă nodul Sebeș. Mai trebuie să conving doar vreo 2-3 milioane.

ciprebbe

Quote from: pasadia on July 31, 2018, 10:50:10 PM
@ europiu - as accepta-o daca:

- ar fi cu adevarat panta la intrarea dinspre Aiud spre spatiul de servicii de la Gambas (e panta, dar e mica si e scurta)

motivul: Muresul
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

#12148
Ok, fie. Dar la celalalt pod? Acolo nu-mi amintesc de nici o limitare - e acel pod mai inalt?

ps: N-am vreo problema in mod deosebit, alta decat aceea a folosirii tempomatului / pilotului automat. Tehnologia va fi tot mai folosita si nu mi-as dori sa incurcam utilizatorii acesteia (adica exact aceia care respecta regimul de viteza legal pe o distanta mare, constant) din motive stupide. 

TibiV

Nu cred ca este mai inalt, dar in mod sigur NU este in curba... ;)

In alta ordine de idei....
Sunt singurul de pe aici care considera ca este ceva in neregula cu panoul asta ?!?!

Quote from: pasadia on July 31, 2018, 09:21:51 PM
(GPS)


Si nu vorbesc despre linia rosie trasa peste Sebes....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)