Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

rocklee


nicolaem

#12016
cei de la Unirea sunt la datorie cu imagini live

LE rocklee am cam postat deodata. in articol gasiti mai multe filmulete si poze.
LE2
oare este apa?

rocklee


danutzu_1069


Era sa zic ca au pus perchet la buda...

nicolaem

e gresie neuniforma. se aluneca pe ea "ca in baie"

Ionut

Cam in 30 de minute vorbim la Digi24 despre A10... sa vedem ce iese. :)

nicolaem

respect ca iti faci timp sa intri indirect cu presa. am ascultat pozitia ta.

din pacate CNAIR a obtinut exact ce si-a dorit. imagini cu remedierile facute de constructor prin care sa isi justifice intarzierea. presa si opinia publica doar atat va vedea. speram toti ca astazi se va termina cu aberatiile si povestea va deveni istorie.
vom vedea ce urmeaza cu Loturile 1-2.

Victorie pe lotul 4- surse Unirea
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=pgqpUwX8DZ0

zuma80

@Ionut, felicitari pentru interventie!
In continuare asteptam sa vedem daca "filmul serial" se incheie sa continua...
:baby:
Pentru A6!

Ionut

Nu am vazut stream-ul video, pacat daca doar asta s-a pus pe TV... sper ca am reusit sa explic mai multe chestii importante despre A10 si in general despre problemele REALE ale autostrazilor in RO...

perfidus

Merita un loc aici (sursa: video ziarul Unirea):

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

nu am vazut toata interventia dar spre sf.ai sintetizat bine cauza problemelor PE TOATE loturile in constructie
- multa prostie si incompetenta in curtea cnair
- atribuirea dupa criteriul cel mai mic pret ( care genereaza optimizarile la care apeleaza constructorii )
- birocratia excesiva
au mai dat si explicatia conceptului de optimizari.Interventia a fost bine argumentata,poate putin prea tehnica pt cetateanul obisnuit ( rambleu,debleu,optimizari )

cine a avut urechi de auzit...a auzit....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

^ Apropo de intrebarea lui Cireasa despre optimizari. De ce fac constructorii optimizari.

Pai ia sa vedem: (preturi fara TVA)

- lotul 1, 17,00 km, cost ESTIMAT 627.312.447 RON, contract semnat pe 541.739.137 RON, adica 86%
- lotul 2, 24,25 km, cost ESTIMAT 736.038.791 RON, contract semnat pe 549.332.493 RON, adica 75%
- lotul 3, 12,45 km, cost ESTIMAT 532.095.949 RON, contract semnat pe 420.511.921 RON, adica 79%
- lotul 4, 16,30 km, cost ESTIMAT, 585.728.197 RON, contract semnat pe 470.004.894 RON, adica 80%

Proiecte pregatite prost, SF lacunar, riscuri mari, birocratie super stufoasa, incapacitate administrativa (prostie si incompetenta) si pretul cel mai mic. Rezulta? Stiti ce rezulta.

nicolaem

#12027
Quote from: perfidus on July 30, 2018, 02:38:31 PM
Merita un loc aici (sursa: video ziarul Unirea):

am pus doat video fara poza aici, pt nu eram sigur ca in video e Porr sau is si infiltrati de la CNAIR.

HERE MAPS RUTEAZA PE A10 !!!

dragos76

De pe video=ul de la bord, văd că indicatoarele de la intrare pe a10 sunt în continuare "tăiate"... cum fac recepția așa? :)
Acuma, cu toată gluma... sunt curios când o să șteargă acele dungi în cruce de pe ele? E nevoie de mașini cu elevator mobil ca să ridice oamenii acolo? O să o facă mai către noapte, când va fi trafic redus?

voicul

#12029
Analiză ,,Pro Infrastructura": În ce stadiul se găsesc principalele proiecte de autostrăzi. Sebeș-Turda, deschis parțial, luni.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/analiza-pro-infrastructura-in-ce-stadiul-se-gasesc-principalele-proiecte-de-autostrazi-972057