Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

AlinC

Nu are cum sa se deschida ST3 si ST4 in weekend. Ala e un big fake news. Narcis Neaga a spus ca "se vor deschide în cateva zile..."

Serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR a confirmat, oficial, pentru un ziar local ca luni merg pentru receptie. Deci, cum naiba se deschid alea in weekend?

https://ziarulunirea.ro/autostrada-sebes-turda-se-deschide-cnair-deschidem-loturile-3-si-4-in-cateva-zile-484476/

Citat:
"luni dimineața este programată recepția pe loturile 3 și 4. În funcție de ce se constată la recepție s-ar putea da drumul la circulație"

bogdymol

Quote from: Cristi Deme on July 26, 2018, 03:30:16 PM
Ps : e cea mai ciudata grinda care o vom transporta

Quote from: horatiu.cosma on July 26, 2018, 04:10:07 PM
Proiectant e Petzek de la SSF, care a proiectat și podul peste Mureș de pe Deva-Orăștie (brevetat la nivel internațional). E unul dintre puținii proiectanți de la noi care a ieșit din zona de confort copy-paste Iptana și a desenat câteva structuri cu adevărat remarcabile. El face calculele pe bune, nu dublări de cantități și dimensiuni ca să doarmă liniștit proiectantul că o eventuală eroare de proiectare e suplinită de dublare, și atunci structurile sunt mai suple, cu grinzi "lego" mai ușor de transportat, sudate la fața locului. E cu totul altceva față de stilul Iptana, care are deschideri de 40 de metri, grinzi mamut dificil de transportat și de ridicat, simplu rezemate.

Din ce am înțeles pe ST 2 grinzile vor fi puse direct pe elevațiile existente, după care se va face o monolitizare, așa încât la final grinda va fi "lipită" de elevație, o structură compactă. Vor dispărea rosturile de dilatație. Va fi foarte interesant de urmărit la fața locui fiecare etapă, de la sudarea grinzilor mici, ridicarea lor în spațiile speciale de pe elevații și până la operațiunea de monolitizare.

Banuiesc ca e vorba de o grinda compozita, metal + beton. Grinda e facuta in asa fel incat imbina partile pozitive ale celor 2 materiale (metal si beton), pentru a face o structura eficienta atat ca durabilitate, cat si ca si costuri. Grinzi asemanatoare sunt si pe A1 in zona Deva-Orastie, si daca nu ma insel, si pe CF recent reabilitata. Asemenena poduri au fost construite in premiera in Romania pe proiectul de pe A1. Dl. Petzek mi-a fost profesor si am remarcat de atunci ca este foarte deschis la nou si la inovare.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

marisRO

În ceea ce priveşte tronsonul de autostradă Sebeş-Turda, ministrul Transporturilor a subliniat că pe lotul 3 au fost descoperite neconformităţi, care sunt în curs de remediere, şi că Loturile 3 şi 4 ar putea fi recepţionate săptămâna viitoare, în timp ce loturile 1 şi 2 vor fi deschise în vara anului viitor.

"Sunt 2 loturi despre care se spune că sunt gata de mult timp (...) Am controlat la Şebes-Turda lotul 3 şi s-au descoperit o serie de neconformităţi pe care azi constructorul le remediază. Este vorba de nişte frezări, de turnat asfalt din nou. Este vorba, de asemenea, de prelungirea unor termene de garanţie. La lotul 4 se ajunge la 10 ani, de la 4 ani, la lotul 3 se ajunge de la 4 la 6 ani şi, pe un anumit segment, de asemenea la 10 ani, pentru că există suspiciunea că ar trebui să responsabilizăm mai mult constructorii şi în aceste luni acest lucru am făcut. Am negociat cu ei, pentru că din dronă arătau minunat însă pe şosea erau zone fie cu rogozitate necorespunzătoare, fie cu planeitate necorespunzătoare. Se termină şi această reasfaltare. Sunt foarte supărat pentru că de fapt practic nu recepţionăm o autostradă nouă ci autostrada reparată. Nu pot să fac abstracţie de faptul că prima maşina care va circula în mod oficial pe aceste segmente nu va circula pe un drum nou ci pe anumite segment reparate. Cu mine nu se poate aşa ceva. Le recepţionez pe astea în condiţiile astea, pentru că tehnic, legal se poate, dar nu pot să mă fac că nu văd că luăm nişte produse deja reparate. Pe Sebeş-Turda, loturile 3 şi 4, cele două loturi vor fi deschise traficului săptămâna viitoare, celelalte două, 1 şi 2, vor fi deschise, nu numai conform graficelor, ci şi modului în care am evaluat nu numai eu, ci şi compania şi alţi experţi, ritmul lucrărilor şi mobilizarea, dacă îşi menţin acest ritm, vara anului viitor este un termen rezonabil şi pentru Sebeş-Turda integral", a explicat ministrul Transporturilor.

Sursa: http://www.economica.net/ministrul-transporturilor-am-eliminat-barierele-administrative-care-stateau-in-calea-constructorilor-de-autostrazi_156502.html#ixzz5MOJLn1c6

perfidus

ST1, ST2 in vara anului viitor? :rofl::rofl:
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Stefan01

@ Cristi Deme

In ce locatie de pe L2 se vor folosi acele grinzi ?

adiarc

interesanta faza cu garanția,daca e si reala si nu doar o alta gogonata...totusi,cum poti extinde garanția unui drum care nu beneficiaza de intretinere?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

prd.marius

^Intrebare de novice, cum adica nu beneficiaza de intretinere?
Pentru ce este CIC-ul?

prd.marius

Quote from: marisRO on July 26, 2018, 10:36:53 PM
Sunt foarte supărat pentru că de fapt practic nu recepţionăm o autostradă nouă ci autostrada reparată. Nu pot să fac abstracţie de faptul că prima maşina care va circula în mod oficial pe aceste segmente nu va circula pe un drum nou ci pe anumite segment reparate. Cu mine nu se poate aşa ceva. Le recepţionez pe astea în condiţiile astea, pentru că tehnic, legal se poate, dar nu pot să mă fac că nu văd că luăm nişte produse deja reparate.

deci e mai bine asa reparate, suparat cum e, dar mai bine...  >:(

mihaihedes

Vrajă și prostie cât încape. Așa de sigur e că termina vara viitoare cum îi spunea la Ionuț in față la Digi 24 că nodul Iernut va fi gata în toamna aceasta (cel târziu în octombrie) va fi?
Dacă îl aduc complet montat și îl pun acolo. Acuma inventează macarale pentru așa ceva


Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


pbh

Zonele cu "cantec" unde constructorul a ales o solutie initiala nefezabila, gen Stejeris si dealul de langa, au garantia extinsa.

djidji1975

#11935
M-ați făcut curios despre grinzile astea super ciudate! Și uite ce am găsit pe Google! Chiar că sunt "ceva"!
link download


alexandruduma

#11937
Luni se asteapta receptia si posibila dare in trafic pe ambele loturi, stire confirmata si de constructori. Daca chiar o sa-i dea drumul... vedem.

voicul

Se vorbeste cam mult de aceasta deschidere la (de la) nivel mare si foarte mare ca sa nu faca receptia.

Cred ca nici nu mai fac teste. O sa vina Serbanescu, da cu palma in aer:
- E bine! Sa mergem pe ea.

ciprebbe

Un lucru e cert. Am trecut la AMR x zile.
Unele surse spun ca x e dintr-o singura cifra.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe