Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

florin74

Dupa ce au blocat-o 8 luni, trebuia sa apara ca se face ceva. Banuiesc ca a fost un santaj la adresa TS, si cei de la TS au cedat pana la urma, garantii de buna executie, probleme la urmatoarele licitatii, etc
Sigur va urma un claim. Oricum, un teatru de prost gust jucat de CNAIR&Ionita, pe banii, nervii si timpul nostru.

horatiu.cosma

Intrebarea in situatia de fata ar fi: cum ar fi pentru Ionita sa se deschida ST3 fara sa se mai frezeze niciun metru de asfalt dupa ce luni de zile a tot insistat ca e prost asfaltul? Ar fi o lovitura data conducatorului din umbra al drumurilor din Romania si acolitilor lui din CNAIR (Stetco si altii). Mai e mult de munca pana cand conducatorii nostri vor lasa deoparte luptele politice si orgoliile si vor dori in mod onest infrastructura pentru cetateni.

ludus

#11807
Același lucru s-a întâmplat prin 1997 când italienii care au reabilitat DE dintre Turda și Aiud au fost nevoiți să refacă stratul de uzura. Urmarea, la 2 ani, aceeași italieni au facut o lucrare excepțională între Câmpia Turzii și Tg. Mureș, asfaltul fiind fără petrece și în zilele noastre (cu mici exceptii). Frica păzește bostanaria 😎
T. Luduș

TibiV

Legat de video-ul cu frezarea autostrazi...

Pai parca domnul ala care a dat cu palma sa arate ca "e ca-n baie" nu era la niste multi km de locul unde se frezeaza acum ?!...

Iar la receptie toptul va fi super-perfect.
Observati la min. 01.00 doi oameni care tund iarba de langa parapetele exterior...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#11809
Quote from: ludus on July 21, 2018, 07:55:01 PM
Urmarea, la 2 ani, aceeași italieni au facut o lucrare excepțională între Câmpia Turzii și Tg. Mureș, asfaltul fiind fără petrece și în zilele noastre (cu mici exceptii). Frica păzește bostanaria

Deci e ok sa tii autostrada inchisa 8 luni si sa lasi soferii pe rahatul ala de DN ca sa bagi "frica" intr-un constructor? Really? Asta dupa ce lucrarile au fost certificate de inginer (care culmea, in cazul asta e un subaltern al CNAIR) si platite de beneficiar? Serios?

Chiar nu ma intereseaza cine are "dreptate" (gruparea Ionita, gruparea Neaga, DRDP sau Tirrena Scavi), avem in fata un mare autogol al statului roman in calitate de legiuitor, manager si beneficiar. O contraperformanta lunga de 8 luni x 30 km, foarte potrivita pentru centenar, o suta de ani de birocratie centralizata in mainile unor indolenti din capitala carora nu le-a pasat de nevoile cetateanului in tot acest timp. Tot ce conteaza pentru ei e meciul cu cealalta gasca sau cu sectorul privat, unde ei n-au fost in stare sa ajunga si care i-a batut mar in atatea arbitraje si claim-uri.

Tehnicile de manipulare folosite (gresia din baie, casa unde nu te muti pana nu e 100% gata, inca e necesara prezenta utilajelor pe carosabil) sunt de data mai recenta, se trag din propaganda comunista. Si poporul ii crede, iata, ne apara de dusmanul capitalist.

Aici se vede lipsa unui ministru decent. Nu zic bun, ca nu trebuie nici macar sa fii bun ca sa-ti dai seama in cateva zile (nu luni) ca functionarii din subordine au cu totul alta agenda decat a cetateanului.

alexandruduma

"Buna dimineața" sună ca fluieratul in biserică azi...

(GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

alexandruduma

Azi se termina frezarea, miercuri asfalt. La Aiud sunt deja semnele pentru ieșirea obligatorie. Lot 4 e pregătit deja, au luat și gheretele la paznici

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk


NGC

Nu par a fi de la TIRRENA.

Astia frezeaza doar +/- 50 cm de o parte si de alta fata de "linia" pe unde au masurat aia cu lata? :o Restul benzii este OK? :o Sau au frezat ulterior toata latimea benzii?

Poti face o filmare din drona dupa ce asfalteaza, pentru ca sa avem o dovada? S-ar putea ca cineva sa aiba nevoie de dovada in viitor. ;)

alexandruduma

Se frezează ambele benzi, o sa se vadă în filmări. Am și din drona și de pe bord pe ambele loturi dus întors. Plus Turda - Gilău pentru comparație.

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk


NGC

Unul dintre muncitorii din poza de mai sus are tricou cu ARL CLUJ.

Nu gasesc acum unde, dar utilaje pe care scrie "SAT Reabilitare Reciclare" mai apar in ceva poze recente cu ceva reasfaltari.

adiarc

si uite asa ,vom platii in anii ce urmeaza zeci sau sute de milioane de euro doar claimuri....nu autostrazi,nu corectari de DN,nu noi centuri .....claimuri....adica bani de facut focul in soba pt cetateanul roman
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Stefan01

#11816
^
Si firmele de consultanta, care sunt platite de beneficiar pentru a superviza buna executie a lucrarilor, ce rapoarte au inaintat catre beneficiar ? Daca au fost rapoarte negative, ce masuri de corectie s-au luat pana la ajungerea in faza de receptie finala ? Eu cred ca aici trebuie pus accentul.


danutzu_1069

Eu nu inteleg cum de nu au avut obiectiuni la jonctiunile autostrada-pod/viaduct. Niciuna nu asigura o trecere lina... Se vede clar pe filmare..