Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

marinul

pozele de mai sus cred ca sunt cu lucrarile pentru viitorul sens giratoriu, care face parte din nodul Alba Iulia Nord

AkaManah

Quote from: voicul on July 06, 2018, 10:42:41 AM
Vreo idee ce este cu ele? La ce ajuta?

Am impresia ca vor face un giratoriu acolo. Nu mai găsesc ultimele planuri ale zonei. Asa ne-am da seama ce se intâmplă.


GDPR

^Eu nu inteleg cum de nu i-a fost frica domnului Neaga sa intre cu masina pe autostrada. Doar aluneca ingrozitor!  :o

yetiman

Cum? Nu stii? CNAIR are anvelope speciale pe masini.  :lol: Care nu luneca pe gresia din baie....  :p
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

delacroix


yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


alin_simeriaveche

NU mai termina odata cu acea alocare a tevilor de apa sau gaz...ce o fi

Ionut

Testele de planeitate efectuate în aceste zile de o echipă mixtă coordonată de DRDP Iași, pe loturile 3 și 4 Sebeș –Turda, reprezintă o nouă verificare, după ce anterior CESTRIN efectuase teste similare cu echipamentul Hawkey 2000, de măsurare a planeității și rugozitătii drumului, în profil longitudinal, care se exprimă în indice de planeitate IRI (m/km).

Actualele teste de planeitate sunt efectuate cu dreptarul de 3 m ( LATA), un dispozitiv atestat metrologic, care arată cu o acuratețe de 100 % nivelul de uniformitate al căii de rulare, pe suprafața măsurată, sub acest dreptar și se exprimă în mm. Rugozitatea este măsurată pe lotul 3 al autostrăzii Sebeș-Turda cu pendulul, un instrument de asemenea atestat metrologic, care oferă informații relevante despre aderența căii de rulare, exprimată în unități ptv.

Și aceste măsurători vin după testele desfășurate  de CESTRIN cu echipamentul Hawkey 2000, care a măsurat adâncimea medie a macrotexturii prin metoda volumetrică, iar rezultatele sunt exprimate în mm. Hawkey 2000 este un echipament de ultimă generație, cu înalte performanțe în măsurarea planeității și rugozității drumurilor, aflat la ora actuală în dotarea unor state europene ca  Germania, Franța și Austria. Măsurătorile cu aceste dispozitive sunt prevăzute în normativul AND 605/2013 pentru mixturi asfaltice executate la cald. 

Testele care se realizeaza acum pe cele două loturi ale autostrăzii Sebeș-Turda au ca scop  să ofere CNAIR siguranța că Antreprenorii și-au respectat  exigențele calitative, asumate prin proiectele proprii. Se dorește să se stabilească și dacă modul în care au fost executate lucrările respectă exigențele minime de calitate prevăzute de reglementările tehnice și de legislața în vigoare.

Aceasta în contextul în care verificările complexe, efectuate anterior de CESTRIN cu  aparatură de ultimă generație, au arătat o posibila nerespectare de către Constructori a propriilor proiecte și a exigentelor minime care derivă din reglementările tehnice în vigoare. Noile măsurători sunt efectuate prin metode clasice alternative, mai puțin complexe, care au însă ca scop lămurirea situației creeate de contestarea de către Constructori a rezultatelor testelor precededente, efectuate de CESTRIN.

Din echipa care efectuează testele pe loturile 3 și 4 ale autostrăzii Sebeș - Turda fac parte reprezentanți ai CESTRIN, ai Constructorilor și ai Consultanților.

CNAIR

luc

Deci cu alte cuvinte dacă cu aparatura de ultima generație nu au ieșit bine testele, ne întoarcem la riglă și compas!! Brava...

Earthchild

Tevatura asta cu testarile nu a existat pe Sibiu-Deva, de exemplu. Sau acum cativa ani exigentele erau mai reduse,  sau constructorii lucrau mai bine...

Trimis de pe al meu Lenovo TB-8504X folosind Tapatalk


ciprebbe

Le era asa de greu sa ceara de la Cluj  paharul "lui BOC" ? Bagau apa in pahar de la CIC; testau si existenta apei....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

Serios vorbind
- metoda noua nu e prevazuta in contract
- cine garanteaza ca aparatura noua e reglata corect? Folosirea ei e o practica noua  in CESTRIN

mihaihedes

Quote from: ciprebbe on July 06, 2018, 10:05:28 PM
Le era asa de greu sa ceara de la Cluj  paharul "lui BOC" ? Bagau apa in pahar de la CIC; testau si existenta apei....
Și garantat 10 ani nu aveau mari probleme. Vezi A3 Gilău - Turda verificat cu paharul pe bordul unui Logan. Metodă % românească. 🤣🤣

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk