Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

cfdp

     Cautarea nodului in papura la receptii este o chestiune generala a autoritatilor romane. Aceasta in conditiile ca lucrarile au fost receptionate-pletite pe parcursul executiei. Neconformitatile trebuiesc rezolvate pe parcurcul executiei. Aparitia ulterioara a unor defectiuni intra in algoritmul Programului de urmarire in timp- parte integranta (anexa) a Proiectului.
    Nu face obiectul forumului dar exista lucrari terminate-anuntate pentru receptii cu mult timp in urma ( a trecut si periodada de garantie) iar receptiile nu sunt efectuate nici in zi de azi.

TibiV

Quote from: yetiman on July 02, 2018, 01:38:14 PM
Suntem in situatia in care stam in noroi, sub o prelata, in bataia vantului pentru ca, desi avem o casa finalizata si perfect functionala, nu vrem sa ne mutam in ea pentru ca nu a crescut iarba in gradina, gardul exterior nu are si ultimul strat de vopsea, iar instalatia de irigat gazonul nu este racordata la reteaua de apa....
Excelenta analogie, desi ai uitat sa mentionezi lipsa piticilor de gradina...  :lol:

+1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Pitici sunt in capul celor de la CNAIR.  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cristi5

Pentru colegii cu analogia casei si mutatului: lucrarile sunt avizate de consultant si apoi platite de beneficiar in proportii covarsitoare (99-100%). Totul e gata, de luni de zile, nu ca pe A4 sau alte povesti de groaza.

De acord ca constructorii nu sunt sfinti dar hai sa nu cadem in paranoia. Fix pe analogia casei se bazeaza ministrul si ai sai, baga texte cu calitatea si constructorii zugravi neseriosi, ca sa-si acopere incapacitatea sau lipsa vointei (pana nu ordona Partidul) de a receptiona

Apropo, daca bine imi amintesc OS3 cand s-a deschis avea multe neconformitati gasite de consultant. Din extrema aia, s-a trecut in paranoia receptiei.

Iceman

Multumim pt filmari :)....Din pct meu de vedere se cauta nod in papura de acea nu se deschid aceste 2 loturi......Adica nu putem plati restul de plata la constructori;))))

Stefan Tudor

On- si offtopic, daca se poate spune asa! Postez aici, fiindca aici suntem la loturile cele mai avansate, de fapt terminate, adica ST3 si ST4 finalizate si nedeschise. Ce doresc sa spun: va aduceti aminte cand am vazut primele cifre cu investitiile guvernului actual pe anul in curs in general si pe cele pe infrastructura in special? Acesta este rezultatul! Eu as baga mana in foc ca fiind taiate fondurile, cauta nod in papura! Nu au bani, nu se face receptia, fiindca ar trebui achitat si restul de facturi, pt care NU sunt bani alocati! Asa se distruge sistematic o tara, diminuand investitiile! Daca ar fi fost 6-7 loturi in curs de finalizare prin martie, se inaugurau prin noiembrie/decembrie la rectificarile bugetare! Nu mai are rost sa discutam! Pt mine e destul de clara situatia!

nicolaem

cititi, cititi, recititi ce scriu colegii!
cum sa fie clar pt tine ca nu au bani cand loturile 3-4 sunt platite deja aproape 100%. asta ca sa nu mai zicem ca e in interesul financiar al guvernului sa termine repede sa trimita la UE pt decontare.
O fi vorba de bani, dar despre alti bani nu aia de pe contract.

Stefan01

#11542
Quote from: AkaManah on June 30, 2018, 10:18:44 PM
Azi am vazut  pe ST2, langa Santimbru ca au adus ceva utilaje inclusiv una pentru pus stabilizator.  Poate se intampla o minune.

La acestea te referi ? Daca da, atunci ele stationau intre Santimbru si intersectia A10 cu DN1 (in curba de la Oiejdea). In poza de mai jos am marcat zona printr-un chenar rosu.










Ca tot am adsus vorba de L2, intre Oiejdea si Teius, au mai avansat la relocarea unei conducte de apa. Ea se afla sub acel podet metalic. Am marcat zona printr-un chenar rosu pe harta.



Vederi spre Turda










Vedere spre Sebes - aici avem un alt podet metalic (nu si conducta de apa) si mai au de relocat linia de MT. Dupa aceasta linie de electricitate avem balast stabilizat.


@elion si AkaManah
Ceva vesti noi ??

cristi5

Quote from: Iceman on July 02, 2018, 07:44:32 PM
Adica nu putem plati restul de plata la constructori;))))

Pai aici e farmecul, ca aproape totul e platit. Trebuie "doar" inapoiata garantia de buna executie care nu e in buget (sunt niste bani blocati intr-o banca daca bine am inteles)

danutzu_1069

GBE se inapoiaza la terminarea garantiei, adica peste x ani. Si aia sunt blocati intr-un cont al constructorului, nicidecum la stat. Statul are un instrument de plata pe care il poate accesa daca si numai daca sunt probleme de garantie pe care constructorul nu poate / nu vrea sa le execute

danutzu_1069

#11545
Ce trebuie sa faca constructorul dupa semnarea receptiei, este sa emita o ultima factura... cu scadenta la x zile.. (uzual 30zile)

cristi5

OK deci pentru constructori nu e graba ca au spus oricum pa-pa la banii aia pentru cativa ani.

Nimeni nu se grabeste, de-aia s-a facut iulie...

zugravu

#11547
Azi mi-am actualizat harta pe aparatul GPS [tomtom] si am avut o mica surpriza:








Powered by API/PUM imgur uploader

Chiar m-a trimis pe A10 cind am ales ca destinatie localitatea Unirea. Asta ca fapt divers ... dar pt cine nu cunoaste situatia cu A10 e cam rau!

Quest

Aiureli peste aiureli. Adica pe GoogleMaps noul traseu de la Holdea (DN68A-A1) tot nu e desenat, iar pe TomTom apare rutare pe ST 3-4 desi inca nu e data in trafic.
Common sense will get you far !

AdrianB1

Quote from: cristi5 on July 02, 2018, 09:32:07 PM
OK deci pentru constructori nu e graba ca au spus oricum pa-pa la banii aia pentru cativa ani.
Banii din garantie sunt calculati din start ca blocati, dar e o graba sa inceapa garantia cat mai repede ca sa ii recupereze cat mai repede. E o suma semnificativa, nu sunt bani de ciunga.