Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

elion

 M-am uitat în urmă la pagina 1 şi am găsit această configuraţie a nodului Teiuş

la pagina 6 este schimbată

întreg lotul 2 este o ,,enigmă'' ce să mai spun de o simplă bretea!

raul.olaru

Salutare
Pun si eu cateva poze de la sapatura din deal:

























Calitatea e mai slaba, sunt cu telefonul facute azi cam pe la ora 13, nu se lucra.

Powered by API/PUM imgur uploader

yetiman

Varianta din poza a doua e cam dificila. Incercati sa o vedeti tridimensional.  :D

Breteaua spre Alba si cea spre Aiud merg in paralel DAR cea spre Alba trebuie sa ajunga SUS, la nivelul autostrazii (si asta chiar inainte de pod, insemnand ca banda de accelerare ar fi chiar pe pod) iar cea spre Aiud trebuie sa ajunga JOS, deoarece trece pe sub autostrada.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Daniel_I

@raul.olaru ai facut ceva efort sa urci dealul ala mare. Calitatea e buna, felicitari si spor la urmatoarele :D
Eu personal tot astept sa inceapa odata lucru la terasamente pe lotul 1. Suntem in luna Mai si de la Lancram pana la Paraul Iovului nu sa facut aproape nimic anul asta, exceptand terasamentul de la statia Florea la Paraul Iovului care se inalta bine, cu materialul excavat din deal.
On The Road

AlinC

#10909
A fost un accident mortal astazi pe DN, intre Aiud si Teius, adica pe portiunea pe care e ST2. Alba Iulia- Sebes si Alba Iulia-Teius-Aiud sunt unele dintre cele mai aglomerate portiuni de DN din tara.


https://ziarulunirea.ro/update-foto-video-accident-mortal-intre-aiud-si-teius-o-persoana-a-murit-iar-alte-doua-sunt-ranite-dupa-o-coliziune-intre-doua-autoturisme-cauza-patrundere-pe-contrasens-473195/

interesantul

Din pacate o sa mai fie evenimente...
Traficul infernal din zona. Si ei lucreza cu viteza melcului turbat...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

raul.olaru

Quote from: Daniel_I on May 07, 2018, 10:20:42 AM
@raul.olaru ai facut ceva efort sa urci dealul ala mare. Calitatea e buna, felicitari si spor la urmatoarele :D
Eu personal tot astept sa inceapa odata lucru la terasamente pe lotul 1. Suntem in luna Mai si de la Lancram pana la Paraul Iovului nu sa facut aproape nimic anul asta, exceptand terasamentul de la statia Florea la Paraul Iovului care se inalta bine, cu materialul excavat din deal.

da, am urcat dealul din Barabant cu bicicleta, apoi pana la sapatura am coborat...
am continuat sa merg pe drumul tehnologic pana in DJ107, cateva poze si de la relocarea conductelor de langa viitorul pasaj peste CF:











Powered by API/PUM imgur uploader


yetiman

Ce ziceti? Vine Neaga cu "o lovitura de imagine" si deschide urgent A10 (doar L3 si L4, evident)?

Nu de alta dar sa-si inceapa mandatul cu "o reusita"!

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Am mutat discutia despre variantele de traseu intre Sibiu si Cluj pe thread-ul dedicat, Cum ajung din A in B. Este o discutie interesanta si merita dezbatuta pe thread-ul potrivit.

Stefan01

#10914
Poze realizate astazi pe lotul 1, sectiunea A, la intersectia dintre A10 si DJ107C se turna beton la culeea podului

Vedere de ansamblu - pe harta zona este marcata cu cifra 1


















Vedere de ansamblu inspre Sebes, cuprinsa intre trecerea A10 peste CF200A si drumul ce duce la statia de betoane Florea (intersectia dintre acest drum si A10 e macrata pe harta de ansamblu; in departare se vede culeea dinspre Turda a podului) - se lucra intens la terasament


Zoom


Poze cu pilele de la trecerea A10 peste CF200A



adiarc

#10915
Pizzariotti (  :lol:) a inceput sa excaveze si la granita cu invizibilii de la Aktor (lotul 2)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

neobluenet

Vrei sa spui Pizzaroti, ca Tirenna a termina terminat ST3 de ceva vreme.

pasadia

Din Brasov spre Oradea traseul clasic e pe DN13, spre Targu Mures, apoi pe DJ151D spre Ungheni, apoi pe A3 spre Gilau si pe DN1 prin Huedin. Dar waze-ul si experienta spune ca aceeasi durata de timp dureaza si traseul pe langa Sibiu - Deva (pe A1) si apoi prin Brad - Varfurile - Gurahont si apoi dreapta inainte de Ineu spre Tinca si Oradea. Mai ocolit, cu mai multe DJ-uri, dar drum ok (cat timp ignori bucata dintre Ionesti si Varfurile, acea portiune de DN76 care inca nu are constructor). Ambele variante imi indicau azi exact aceeasi durata (e adevarat, eram in vestul Brasov-ului, la iesirea spre Ghimbav).

Da, stiu, pare off-topic, nu? Dar stati ca vine si partea buna!

A treia varianta e combinata: DN1 pana la Selimbar, A1 pana la Sebes, DN1 pana la Turda, A3 pana la Gilau, DN1 pana la Oradea. Waze-ul zice ca e doar cu 10 minute mai lung decat celelalte 2, si cum aveam chef sa vad santierul A10 (si poate sa intru in Cluj sa ma intalnesc cu cineva) decid sa apuc aceasta cale. Semi-dopul Lancram - Alba il parcurg cat de cat decent, santierul A1, lotul 1, arata ok (lotul 2 nu), asa ca trec Aiudul si ma intreb daca nu cumva voi intra pana la urma si in Cluj. Ok, eram in urma fata de cea mai buna varianta cu vreo 20 de minute, dar nu era grav inca.

Si asta pana trec de CIC-ul de pe lotul 4 si ma trezesc in plin dop. 1,5 km, ultimii de pe urcare, i-am facut in 30 de minute. Si asta pentru ca PORR-ul a decopertat tot DN1 in zona pasajului peste A10 si partile dinainte si de dupa. Banuiala mea e ca CNAIR-ul i-o fi cerut sa toarne strat nou de asfalt pe portiunea de DN relocata de ei in urma cu (?) 2 ani. Asa ca PORR a decis sa strice circulatia pe ambele benzi prin decopertare (deh, lor le-o fi comod asa, ce conteaza ca se circula foarte incet si pe o singura banda).

Dar injuraturile multe din partea mea merg catre CNAIR (si partial DRDP Cluj, si administrator si consultant) - Ba desteptilor, dar chiar nu puteati sa faceti acest rahat de lucrare DUPA ce deschideati A10? Ce naiba, nici asfaltul existent nu era rau, nici PORR-ul nu pleca nicaieri cu utilajele, nici noi astia prosti ce va platim rovineta nu stateam aiurea in varful dealului uitandu-ne la o autostrada terminata si goala si asteptand sa trecem printr-un rahat de dop artifical creat?

Europiu

@pasadia: ti-as fi dat doua plusuri, ca meritai (pentru ultimele doua paragrafe). Cred ca astept o ora si ti-l dau si pe al doilea  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

dragos76

Acolo e oribil asfatul pe porțiunea de coborîre de după pasaj, pe direcția Unirea. Dacă tot voia CNAIR să facă ceva util, pe porțiunea aia trebuiau să se axeze.
Măcar partea aia au rezolvat-o?