Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

pasadia

Quote from: alecu26 on April 27, 2018, 12:00:31 PM
Atentie doar la dubla finantare si restrictia de a nu afecta nu stiu cati ani lucrari facute din bani europeni.

Deschiderea pentru Orastie - Sibiu, lotul II, a fost in decembrie 2013. 4 ani sau 5, cat or fi de garantie, sunt aproape gata, deci nu cred ca mai e in picioare vreo restrictie.

Stefan01

#10771
VESTI BUNE !!! Pe lotul 1, sectiunea A, la intersectia dintre A10 si DJ107C s-a relocat linia de 220 kV.

Vedere de ansamblu - pe harta zona este marcata cu cifra 1











Stefan01

#10772
Alte poze de la relocarea liniei de 220 kV mentionata in postarea anterioara. Acum au front de lucru la podul din acea zona.











Se lucreaza sustinut pe sectiunea A si pe sectiunea B (Alba Iulia Nord).

Ionut

Ne-a raspuns Politia. Au fost 3 raniti grav si 5 raniti usor pe DN1 in zona loturilor 3+4. Din fericire nu a murit nimeni in perioada 1 decembrie 2017-18 martie 2018. Pe thread-ul de siguranta rutiera gasiti raspunsurile de la Politie.

alecu26

Quote from: pasadia on April 27, 2018, 03:53:02 PM
Quote from: alecu26 on April 27, 2018, 12:00:31 PM
Atentie doar la dubla finantare si restrictia de a nu afecta nu stiu cati ani lucrari facute din bani europeni.

Deschiderea pentru Orastie - Sibiu, lotul II, a fost in decembrie 2013. 4 ani sau 5, cat or fi de garantie, sunt aproape gata, deci nu cred ca mai e in picioare vreo restrictie.

Sunt 4 ani si inca nu e facuta receptia finala. Crezi ca merg altcumva lucrurile la receptiile finale fata de alea la terminarea lucrarilor?

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alinuttt

De pe lotul 2 nicio noutate? :( Mi se rupe inima să văd cum stagnează acel lot atât de complicat... :(

infraAdi_ro

Suprize suprize

S-a inceput la decopertarea pilotilor forati din sensul giratoriu inainte de Lancram.





Romania are un viitor doar daca are prezent!

infraAdi_ro

#10777
Azi am vazut activitate la km 15 unde aduceau umplutura din deal si stabilizau stratul de umplutura.Apropo de dealul paraul iovului auzeam prin zona ca intr-o luna maxim va fi sapat la cota.Soferii de camioane se plangeau ca lucreaza de la 6 la 20,21(peste saptamana cred) si nu erau platiti pe masura muncii lor.





P.S. Autostrada muzeu arata bine,iarba creste pe taluzuri,ar trebui sa o tinem asa pana prin 20-20 sa fie tot nou- nouta!Oricum le-am umplut frigiderele si congelatoarele la toti din CNAIR si MT!



Romania are un viitor doar daca are prezent!

infraAdi_ro

#10778
Sa nu uitam de km 0 ST1 au inceput baietii decoperta asa timid :) Sa vedem de saptamana viitoare daca o sa fie activitate in zona.



Pe ST 2 e pustiu...CNAIR ce pazeste???e luna MAI deja....AKTOR ori lucreaza ori la gara!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Dominik

#10779
Isi bat joc grecii pe ST 2 !!!  >:( ... si CNAIR doarme !!!
You're in Steelers Country

mastereve

Fie vroba intre noi... grecii si munca.


Sent from my iPhone using Tapatalk

AlinC

Pe ST2 nici CNAIR nu se agita deloc. In alte situatii ar fi "amenintat" deja cu rezilierea, dar aici tac ca si chestia aia ...din iarba. Probabil, din lipsa de finantare (s-a mai scris aici, pe forum: Alocarile bugetare pe 2018 pentru A10 ar fi fost insuficiente daca, teoretic, pe toate loturile s-ar fi lucrat la capacitate), CNAIR nu "comenteaza" prea mult. Adica, tacit, le convine situatia, chiar daca nu o pot recunoaste oficial!
ST2, daca s-ar fi lucrat fara intreruperi putea sa fie terminat la finalul lui 2018. Acum nici in douazeci, douazeci nu se stie daca o sa fie gata.

miraflor2007

Buna dimineata. Joi 26.04.2018 plecare din Turda 17:04
                                               sosire in     Aiud  17:52.  din ce cauza? simplu: 2 tractoare (si nu unul dupa celalalt) pe DN circuland cu viteza maxima furnizata de motoarele de sub capota, rezultand un lung sir de autoturisme ale caror soferi asteapta cu nerabdare momentul in care pe sens invers e liber sa poata depasi. La intoarcere fiind ora 21:45 credeam ca e mai lejer nu m-am gandit sa ma uit in cat timp ajung in Turda. Circulatie ok pana la iesirea din Unirea cand ...coloana. Motivul 3 mijloace de transport marfa ( a se intelege TIR) Ca urmare, pana dupa lacul de la Stejeris viteza maxima a fost de 60km/ora iar cea minima 30km/ora.
  Acum, multumesc lui Dumnezeu c-am ajuns acasa la familie in acea seara si probabil asa gandesc majoritatea soferilor de autoturisme.
  Dar eu chiar nu pot sa-mi dau seama cum gandesc soferii de camioane si patronii lor care nu fac presiuni asupra autoritatilor pentru deschiderea acestui segment de autostrada. Normal, o autostrada functionala este mai mult in folosul transportatorilor decat in folosul celor care o utilizeaza doar 30 km. Transportatorii fac economie de combustibil si pot livra marfa mai repede. E logic nu?
  Dar cine sa protesteze? are cine? DA, are cine dar  TOTI  astepta sa se inmoie posmagii. 
  Asteptare placuta-n continuare, ca si noi (soferii de autoturisme) asteptam dupa voi ( in coloana )

ddfab

pe lot 2, in spatele albalact, zona Oiejdea, au inceput sa astearna balast stabilizat... oricum anemic...








intre santimbru si Oiejdea am vazut in singur cilindru compactor pe terasament, care-si facea ceva de lucru... jenant :(
la structurile dintre alba si teius ... Nimic!
fotografii de vinery, dar doar acum a fost timp si de ele... zile bune sa aveti

elion