Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

flashu74

^^
Nu contest cele afirmate. E chestiune de perceptie probabil. Eu in casa de exemplu am led cu lumina calda(3000 K).

Stefan01

Quote from: flashu74 on March 09, 2018, 07:36:07 PM
^^
Nu contest cele afirmate. E chestiune de perceptie probabil. Eu in casa de exemplu am led cu lumina calda(3000 K).
Corect. Despre perceptie e vorba. Exact acest aspect vroiam sa-l scot in evidenta.

Ionut

Mă enervati cu becurile. Am mai explicat. Uite din nou.

Quote from: Ionut on December 16, 2017, 09:39:29 AM
Hai sa lamurim cu becurile. Ce stim noi e cam asa, pe scurt.

In caietul de sarcini (CS), in oferta constructorului (O), in declaratia de proiectare (DP), in proiectul tehnic (PT) aprobat, in detaliile de executie aprobate (DDE), exista o singura solutie, vapori de sodiu. Din ce intelegem noi, CNAIR se refera la faptul ca in aviz CTE pentru siguranta circulatiei (care oricum a fost aprobat DUPA ce au aprobat DP si PT), au adaugat o fraza ca proiectantul va verifica oportunitatea de a instala LED cu telegestiune.

Din detalii cerute si primite de la constructor, ei au cerut o instructiune pentru a se lamuri situatia, dar nu au primit raspuns. Inainte sa inceapa lucrarea de iluminat au mai facut o solicitare in acest sens: nimic. In consecinta, au instalat conform proiect aprobat.

Si, cel mai important,
lucrarile au fost ACCEPTATE DE CONSULTANTA si PLATITE DE BENEFICIAR.

Deci despre ce vorbim?!

Iar la pre-receptie CNAIR s-a trezit ca nu avem becurile care "trebuie". Restul povestii este cunoscuta.

flashu74

Pentru mine e foarte clar ca nu becurile creeaza probleme. Am devenit dintr-o data suspect de perfectionisti in deschiderea unor loturi.

George Taratean

Nu e vorba de nicio ironie dar, cum se ştie, întotdeauna e mai uşor să comentezi  de pe margine. Tare aş vrea să văd cum s-ar descurca mulţi de pe acest forum dacă ar fi ei conducătorii CNAIR...

Personal nu cred că invectivele aruncate angajaţilor CNAIR (oameni ca toţi oamenii, cetăţeni ai acestei ţări ca şi noi) sunt legitime. Să tot spui că angajaţii de la stat (toţi?!) sunt leneşi, puturoşi, incapabili, etc. este supărător. Atacurile acestea ad hominem nu ar trebui îngăduite nici în timpul luptelor politice, darămite pe acest forum...

CNAIR a luat decizia de a amână recepţia finală până la remedierea neconformităţilor găsite de echipa de recepţie. Neconformităţile există, sunt documentate şi înţelese de amble părţi. Nu cred nici în reaua intenţie a CNAIR (de ce ar face un asemenea lucru???) şi nici în lipsa lor de profesionalism (da, există tare uriaşe la CNAIR: amânări nesfârşite, etc., dar nu în acest caz).

lupualb

Vorbim de becuri cu lumina calda sau rece cand inca sunt localitati in care seara se sta la lumina lumanarilor. Tara asta este rupta in fund si cei din cnair fac pe fudulii! Este o vorba pe aici pe langa A10: "Fudulia si prostia se plateste" Pacat ca de platit, platim doar noi cei care suntem buni doar sa platim impozite cat mai multe.
Vorbim de iluminat, cand sunt sute de treceri de pietoni neiluminate, in care pietonii isi pun seara de seara viata in pericol.
Cred ca cel putin acest subiect ar trebui inchis, pentru ca este  sfidator.

TibiV

Quote from: George Taratean on March 09, 2018, 08:12:16 PM
Neconformităţile există, sunt documentate şi înţelese de amble părţi.

Mai omule, de pe ce planeta vii ?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

 :lol:....Picard....Data....engage  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

germanul2012

#10028
Quote from: dragos76 on March 09, 2018, 05:46:59 PM
Nu te supăra, ai fost vreodată prin zonă, să circuli pe DN, ca să îți dai seama de cât de important e acel ciot?

Ai trecut vreodată prin Sebeș, să îl traversezi în o oră sau mai mult, ca să îți dai seama cât de importanți sunt acei 10 km dintre nodul Sebeș Est și Sebeș vest (ca să nu mai vorbim de restul segmentelor)?

  Nu ma supar si da am fost cam de 4 ori pe luna in ultimii 25 de ani si probabil voi mai circula inca vreo cativa ani. Stiu ca sunt foarte importanti si 500 de metrii pe orice drum dar asta nu ma poate face sa uit de portiuni pe care este trafic mai intens si sunt cu muuult mai periculoase decat portiunea Sebes-Turda. Deci sa stii ca poate imi doresc cu mult mai mult decat altii sa fie deschis acest sector de autostrada dar, asta nu ma poate face fixist doar pe acest sector.

Nelu63

 Am semnat si eu deorece numai cine nu a ciculat pe DN de la Alba Iulia la Cluj poate sa fie de acord cu nedeschiderea loturilor 3 si 4 din A 10. Am si repostat pe facebook articolul pentru o mai mare vizibilitate.
Sper ca demersul nostru sa aiba succes. Mult succes actiunii si sa auzim numai de bine.

NGC

Quote from: cristi5 on March 09, 2018, 07:25:34 PM
Hai sa nu mai mergem dupa fenta. Iluminatul e un pretext si oricum nu erau prevazut LED in contract. Culmea, asta cu iluminatul se intampla fix la un constructor care a protestat impotriva O600.

In ce sens "protestat"?

Nu vreau sa intervin in meci, dar, in calitate de al 4-lea arbitru, adica ala care indica timpul suplimentar, trebuie sa precizez ceva. :p :lol:

Au fost 4 firme care au "protestat" cu adevarat si au dat in judecata MT pentru OMT 600.
Aceste firme sunt MAX BOEGL ROMANIA SRL, STRABAG AG, STRABAG SRL si STRACO GRUP SRL.
Nu tu TIRRENA, nu tu PORR. ;)

Mersul trenurilor

au postat CNAIR pe fb ca se lucreaza la parapet (ala care nu avea suruburi la receptie) e un pas mare, montarea 2 suruburi ar trebui sa fie viral pe internet.

NGC

Quote from: George Taratean on March 09, 2018, 08:12:16 PM
CNAIR a luat decizia de a amână recepţia finală până la remedierea neconformităţilor găsite de echipa de recepţie. Neconformităţile există, sunt documentate şi înţelese de amble părţi. Nu cred nici în reaua intenţie a CNAIR (de ce ar face un asemenea lucru???) şi nici în lipsa lor de profesionalism (da, există tare uriaşe la CNAIR: amânări nesfârşite, etc., dar nu în acest caz).

Ti-a scapat un amanunt.

Pentru ST3, lucrarile au fost certificate de DRDP Cluj, deci o "filiala" CNAIR. De aici rezulta ce cei de la CNAIR Bucuresti nu au incredere in ce au certificat colegii lor de la Cluj, asa ca ori aia de la Bucuresti, ori aia de la Cluj, nu stiu exact cum stau lucrurile. Ambele nu se poate sa fie adevarate.

nicolaem

@George Taratean, tu ti-ai facut cont aici special ca sa ne reciti lozincile lui ionita/sova? serios?!

din "interior" zici ca e mai greu decat de aici de pe margine. Daca esti din interior cum (mi) se pare, hai cu argumente, hai cu un coefiecient de alunecare, hai cu un document , hai cu ceva.
Forumul iti pune la dispozitie cateva sute de pagini cu dovezi ( documente, marturii, poze , video etc.) care sa sustina petitia.


@gymi, tot ca nou venit, tusustii cumva cu dovezi? un argument ca aluneca dealu? care deal? cand?
asa as putea recomanda si eu inchiderea DN-ul in zona Unirea ( fiind parte din acelasi deal ), ca doar nu scrie nicunde in Constitutie ca avem dreptul la acces rutier Alba Cluj, mai ales cand se poate merge si cu trenul. :)

Si cel mai important, colegii de forum nu sunt deloc "de pe margine" cred ca au ore de inspectie pe santier cat DRDP Cluj, Cnair si ministrii la un loc.

dragos76

#10034
Quote from: germanul2012 on March 09, 2018, 08:37:28 PM
  Nu ma supar si da am fost cam de 4 ori pe luna in ultimii 25 de ani si probabil voi mai circula inca vreo cativa ani. Stiu ca sunt foarte importanti si 500 de metrii pe orice drum dar asta nu ma poate face sa uit de portiuni pe care este trafic mai intens si sunt cu muuult mai periculoase decat portiunea Sebes-Turda. Deci sa stii ca poate imi doresc cu mult mai mult decat altii sa fie deschis acest sector de autostrada dar, asta nu ma poate face fixist doar pe acest sector.


Deja o dai rău de tot pe lângă subiect. Păi pe ce alt drum vrei să fim "fixiști", dacă nu pe ăsta care e gata de a fi folosit? Să facem scandal că nu se deschide Sibiu-Pitești, sau Ploiești-Bacău? Aaa.. scuze, alea sunt doar la stadiul de proiect sau povești? Să nu deschidem că poate DN2 e mai periculos decât DN1 pe porțiunea dublată de ST3&4?