Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

lupualb

#9540
Astazi pe lotul 4, acolo unde DN trece peste autostrada se  turna beton in zona de deasupra terasamentului, cred ca se lucrea la santurile de scurgere. De asemenea am vazut mai multe persoane care lucrau la gardurile de protectie. In zona viaductului, intre A10 si DN lucra un excavator, iar in zona Stejeris lucra inca unul.

Pe lotul 3 in zona manastirii, inspre Unirea se turna beton la primul podet de dupa iesirea de pe A10 in DN.

Daniel_I

#9541
Astazi de ziua unirii Principatelor Romane, la podul peste Mures de pe lotul 1 Pizzaroti lucra
Las cateva cadre pe care le comentez

Malul Nord (spre Turda)





Ultimii doi piloni dinspre apa care se ridica


Majoritatea pilonilor sunt finalizati complet, inclusiv cuzineti. Asteapta grinzile


Distanta dintre pilonii de pe ambele maluri


Nodul Alba Sud supratraversare





Structura metalica de care va spuneam acum 2 zile. Se sprijina pe culea podului din Nord (Turda)





Am incercat un zoom cat mai aproape. Poate ne spune cineva la ce foloseste. Sa fie pentru montat grinzi ?






Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road

elion

Mulţumim! Este lansatorul de grinzi.

Ionut

Lotul 4. Poze de la Alexandroniu Vasile Cristian (operator statie asfalt Porr) de pe Facebook.










Daniel_I

#9544
Quote from: elion on January 24, 2018, 05:55:30 PM
Mulţumim! Este lansatorul de grinzi.
E o veste buna ca Pizzaroti se pregatesc sa aduca grinzile la Mures. Stim ce solutie se va folosii intre pilonii din Nord si cei din Sud, peste Mures ? Grinzi metalice care permit o deschidere mai mare fate de cele de beton, sau o sa mai sape in albia raului pentru inca un rand de piloni. Din pozele mele, disanta dintre pilonii din sud si cei din nord e destul de mare.
Uppdatez postarea cu link catre un video despre cum se foloseste acest lansator de grinzi ?

On The Road

Ionut


alexV

Quote from: Daniel_I on January 25, 2018, 12:20:21 PM
nu stim inca ce solutie se va folosii intre pilonii din Nord si cei din Sud, peste Mures.

Quote from: alexV on November 19, 2017, 04:27:41 PM
La podul Mures de pe lotul Pizzarotti vor fi deschideri egale de 36 metri, fara deschidere centrala.

Informatia e de la dirigintele de santier Pizzarotti, de la ultima vizita API la fata locului.

Daniel_I

Multumesc de informatie. Asta inseamna ca dupa ce pilonii din nord vor fi finalizati, se va devia cursul raului Mures printre ei, si se vor inalta alti 4 piloni (dupa calculele mele) in actuala albie a apei.
On The Road

ciprinel

Exact. Asa m-am gandit si eu ca asta e solutia. Ca nu avea rost sa faca 2 randuri de piloni in apa si restu nu si apoi sa faca deschidere mare. Asa ca mai e de lucru destul pana va fi gata acest pod.

Ionut

Quote from: Ionut on December 21, 2017, 12:30:50 PM
Sa vedem ce au desenat baietii la Sebes...

Nu am primit raspuns, deci am trimis RECLAMATIE ADMINISTRATIVA. Urmatorul pas, actionarea in judecata.


Daniel_I

#9550
Eu cred ca sunt sanse sa termine podul peste Mures pana la toamna. Se lucreaza la el toata iarna. Oricum, va fi unul dintre cele mai inspectate lucrari de infrastructura din tara, minim o inspectie pe saptamana, astfel putem face prognoze precise :D
On The Road

adiarc

Categoric.....la cum se lucreaza ACUM...sa nu uitam totusi ca A10 are momentan finantare insuficienta,iar in ceea ce priveste lotul 1,cu tot avantul constructorului vom avea si aici un splendid muzeu pana la finalizarea nodului A1-A10 unde nu avem A.C. si nici o lopata de pamant rascolita
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ddfab

pe lotul 2, in apropierea curbei de la Oiejdea, s-au apucat in sfarsit de relocarea conductei de apa, care a tinut in loc lucrarile de la terasament intre structura ce traverseaza dn1, chiar in curba, si structura de traversare a unui drum local, din apropiere.
forajele s-au executat anul trecut, acum descopera coloanele forate si pregatesc relocarea conductei. lucrarea este subcontractata catre o firma din Alba.








materialele si organizarea sunt in zona de ceva vreme...







bonus, in rasarit inghetat...



pe curand...

elphax

Quote from: adiarc on January 25, 2018, 07:20:09 PM
Categoric.....la cum se lucreaza ACUM...sa nu uitam totusi ca A10 are momentan finantare insuficienta,iar in ceea ce priveste lotul 1,cu tot avantul constructorului vom avea si aici un splendid muzeu pana la finalizarea nodului A1-A10 unde nu avem A.C. si nici o lopata de pamant rascolita

va dati seama ce ar fi pe Sebes-Alba Iulia daca ar deschide toata autostrada de la Turda pana la nodul Alba Iulia sud dar nu si ultima bucata din lipsa de nod A1-A10

vom sta multi ani fara nod si fara tunelurile de pe LD, deci va fi o mare bataie de joc cu 2 gaturi fantastic de chinuitoare pentru cine vrea sa faca Timisoara- Cluj de ex.

voicul

Eu stiam ca la nod A1-A10 sunt sanse de AM in perioada asta, deci AC pe aproape.

Daca se realizeaza ce am scris mai sus, deja am impresia ca se termina ST1 mai repede ca ST2.