Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu sunt oameni buni probleme. Cel putin eu nu cred ca sunt probleme atat timp cat DRDP a zis OK. Adica DRDP (consultantul) a semnat pentru asfalt. Si acum se trezeste CESTRIN ca nu e bun. Dar de ce se trezeste acum? De ce nu la pre-receptie? Au facut testele alea ieri, direct? De ce a trebuit sa vina pe lot si sa ce?!? Intreb, nu ma pricep. Sa imi explicati va rog.

nicolaem

#9406
daca ar fi existat probleme, erau deja publicate. ca doar decizia a fost luata in baza unor rapoarte. care lispesc cu desavarsire. totul va ramane ingropat.
daca va fi presiune din partea media/societatii probabil ca zilele astea vor fi nevoiti sa inventeze ceva rapoarte pe care le vor arata, dar atata timp cat ele nu exista la data receptiei e destul de clar.
degeaba ne luam de CNAIR, ei nu au nici o vina acum. Acelasi CNAIR cu aceasi oamani mai mult sau mai putini incompetenti au deschis destule loturi cu nici 90% grad de finalizare.
Decizie e evident de mai sus, politica. Inca nu stim motivul exact.

Pana una alta am trimis un email la CESTRIN prin care am cerut detalii referitoare la neconformitati/raportul lor.

nrb

Încercările de laborator (testele), dacă există, nu puteau fi făcute ieri, cestrin are o acreditare de laborator de încercări (renar LI 220), așa că nu știu ce a descoperit ieri?!? comisia!?


lupualb

In dimineata asta la stirile Realitatea TV era scris un titlu mare ca lotul 3 din Sebes - Turda nu a fost deschis pentru ca este plin de gropi. Din nou vorbim de lipsa de informare, cautare de senzatie sau CNAIR a iesit cu un raport de constatare?

Vice33

Putem să îi întrebăm și pe TS, am văzut că au sediu și lângă Cluj, în România...mă mir că nu au ieșit și ei cu un comunicat de presă prin care să combată aberațiile celor de la CNAIR...

Aici sunt datele lor de contact: http://www.tirrenascavi.it/contatti.html

Tirrena Scavi S.p.A. Italia, Sucursala Cluj
Strada Clujului, nr. 89
407042 Sânnicoară
Jud. Cluj

Tel.: +40 (0)264 418722
Fax: +40 (0)264 418717

E-mail: info@tirrenascavi.ro

voicul

Pai si cine sa faca proteste si presiune pe CNAIR cand tot poporu o sa iti zica:

- Ba, deci nu l-au deschis pe bune! Foarte bine le-au facut. Corportaiile naibii! Fura Romania! Auzi si tu: autostrada noua care "este plin de gropi" (citat Realitatea).

Acum e clara pentru majoritatea: autostrada nu e buna si CNAIR e "za best".


Granata06

Singura parte buna din tot acest circ este faptul ca, consultantul este DRDP Cluj. Ganditi-va ce s-ar fi intamplat daca consultantul era un strain gen Egis etc. Si atunci povesti: strainii au inchis ochii, sunt pe o mana cu ei bla bla. 
Concluza: Ce isi face un om cu mana lui se numeste lucru manual.

Vice33

#9413
Ecourile poziției API preluate și de ziarul Unirea: https://ziarulunirea.ro/foto-video-autostrada-sebes-turda-asociatia-pro-infrastructura-inca-o-amanare-a-deschiderii-lotului-3-o-crima-la-adresa-soferilor-457022/
QuoteFOTO, VIDEO. Autostrada Sebeș-Turda. Asociația Pro Infrastructura: Încă o amânare a deschiderii lotului 3, o crimă la adresa șoferilor

Asociația Pro Infrastructura a scris, marți, pe Facebook, că încă o amânare a deschiderii lotului 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda este "o crimă la adresa șoferilor care se deplasează pe drumul național paralel", și "pe care au loc accidente frecvente", solicitând Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere să publice "imediat rezultatele testelor realizate atât de CESTRIN care ar fi arătat neconformități, precum și rezultatele testelor echivalente făcute de Supervizorul FIDIC (DRDP Cluj)".
și de pe HotNews.ro: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22216629-pro-infrastructura-despre-amanarea-deschiderii-lotului-3-din-autostrada-sebes-turda-crima-adresa-soferilor-bataie-joc-fata-banul-public.htm

QuotePro Infrastructura, despre amanarea deschiderii Lotului 3 din Autostrada Sebes - Turda: O crima la adresa soferilor si o bataie de joc fata de banul public

Amanarea efectuarii receptiei si nedeschiderea traficului rutier pe Lotul 3 din Autostrada A10 Sebes - Turda este "atat o crima la adresa soferilor care se deplaseaza pe drumul national paralel si pe care au loc accidente frecvente, cat si o bataie de joc fata de banul public", sustine Asociatia Pro Infrastructura. Decizia de a nu face receptia a fost luata de Compania de Drumuri pentru ca ar fi gasit neconformitati, insa consultantul proiectului care a avizat lucrarile efectuate este tocmai Directia Drumuri si Poduri Cluj, in subordinea CNAIR.


valil

norocul nostru ca DN-ul este conform  si in deplina siguranta!
parerea mea este ca NU MAI SUNT BANI!


pasadia

La ce atitudine a constructorului te referi?
Si atitudinea aluia de la CNAIR nu ti se pre ciudata? Pe orice asfalt pe care il stiu eu, in conditiile meteo de ieri (ceata, umezeala mare, temperaturi scazute) se formeaza acea pojghita de apa inghetata. Daca ai avea trafic ea dispare din simpla caldura degajata de frecarea rotilor. La fel daca ai fi facut vreun demers de deszapezire / macar o sararita. Dar cat timp tronosnul ala nu e circulat, e normal sa para inghetat. Ce ar fi vrut, incalzire in pardoseala prin terasament?

cristi5

#9418
^ "Aluneci ca in baie pe gresie" (citat de Digi24)... orice sofer din nordul Europei ar rade cu spatele de ei. Unde e mai probabil (si mai periculos) sa aluneci, pe un DN cu curbe sau pe o autostrada?

Sa limiteze autostrada la 90 in zonele respective. Pot sa si ingusteze la o banda pe sens, sa repare cealalta banda...

Autostrada e oricum mai sigura decat DNul, chiar daca ar fi plastic lucios si ud.

Nu e mai ieftin/eficient sa pui niste semne din astea decat sa tii ditamai investitia inchisa???


In mod super-ironic, indicativul acestui semn in normativul suedez este... A10 :)

nicolaem

pai evident ca aluneca, ieri a fost atentionare de polei in zona :

"Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române recomandă conducătorilor auto care se deplasează pe DN1E60 Cluj - Turda să ruleze cu prudenţă sporită, să mărească distanţa de siguranţă faţă de vehiculele dinainte şi să nu bruscheze comenzile maşinii, întrucât în zona localităţii Cluj -Napoca se semnalează porţiuni acoperite cu polei iar ceaţa a redus vizibilitatea sub 50 de metri."

e normal sa taca Tirrena, privind total din afara, e mai probabil ca un constructor sa faca "rabat de la calitate" deci in ochii opiniei publice nu au cum sa pare cei corecti. Eventual daca ar permite API sa faca un drive test :)