Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

TibiV

Care teste spun ca este OK si care spun ca nu este OK ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bogdan_Cluj

Nu imi dau cu parerea despre "problemele tehnice" ca nu stiu, dar nu pot sa nu constat:
- ieri s-a amanat meciul de box Tudose-Dragnea si REMANIEREA ministrilor (poate si cel al transporturilor?) pana in 29 ianuarie
- azi constructorul primeste termen larg pana in martie, destul cat sa fie un ministru al transporturilor (re)confirmat si un prim ministru (re)confirmat de marele partid
- lotul 4 .... poate-poate are sanse sa termine pana atunci, si sa merite o taiere de panglica cum trebuie in primavara (cu tot tacamul)

Mi-am castigat pariul cu mine (de ieri), ca azi nu se va deschide.


adiarc

"No nu-i bai....mai mor niște oameni....ii îngropăm si aia e

Ce ne interesează pe noi de siguranta oamenilor pe drumuri...?...hai dreaq sa vedem cum mai furam niste "bulioane" de euro si sa scăpăm si de pârnaie ...bineanteles cu toți banii la noi".... >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

HVMihnea

Sincer imi este mila de cei de la CNAIR care trebuie sa ia toate injuraturile, cand sunt 99.9% sigur ca nu este vina lor.
Pun un pariu: dom' patron pregateste o bomba serioasa (ceva peste OUG 13) si va avea nevoie de niste perdele (doua loturi de autostrada, un 10 lei la pensii, niste bonulete ceva). Sunt sigur ca ziua in care se deschid ST3 si ST4, iesim cu steaguri si tobe pe strada.
Imi pare rau pentru toti cei care isi vor lovi masinile, vor ajunge la spital sau la morga din cauza supraaglomerarii pe DN1, sau cand va cadea podul de la intrarea in Turda ("siguranta circulatiei").

yetiman

Mila???

In nici un caz.
Cum poti sa spui ca nu au vina?
In primul rand - TRANSPARENTA - Aproape ZERO. (dupa ani de comentarii si discutii aici pe forum, au binevoit sa publice, lunar, un raport privind stadiul lucrarilor. Raport, care, in permanenta, este plin de erori. Valoarea raportului este foarte discutabila.
(PS: Am preluat de acolo cifrele pentru grafice si rapoarte doar pentru ca nu exista nici o alta sursa)

In al doilea rand - CALITATEA MUNCII - ZERO BARAT! - vezi comentariul la punctul de mai sus. Apoi arunca o privire pe site la CNAIR.
Citeste stilul folosit in comunicate. Tot este ZERO barat. Deschide doar capitolul de "Autostrazi" Absolut toate informatiile de acolo sunt depasite.

In al treilea rand - PERSONALITATEA - ZERO TOTAL! - Unde este curajul de a spune lucrurilor pe nume? Unde este "barbatia" de a-ti sustine punctul de vedere si de a recunoaste cand ai gresit?

Ca este subordonare politica, e clar ca buna ziua. Dar nu exista nici macar un gram de inteligenta in a sti cum sa prezinte lucrurile in mod favorabil lor, ci doar vin cu explicatii aberante (atunci cand vin cu ele) sau cu MINCIUNI grosolane.

PUNCT!
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Si sunt sigur ca mai sunte destule altele, astea sunt doar cele care mi-au venit in minte in 5 secunde...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

laszlo.robert

Domnilor !Oare de ce ne agităm degeaba ?ei sunt "profesioniști" ,noi doar amatori ei știu mai bine .
Citez "să înțeleagă toți constructorii că în România nu se mai face rabat de la calitate ,este la calitate că în restul țărilor din UE". A-și fi 100 % de acord  daca nu ar fi gargară ieftină.Nu mai bine ar arata "ei" un bun exemplu și ar pregăti proiectele cum trebuie,caiete de sarcini complete , SF-uri făcute pe bune(avem licitații care se amina de mai mult de un an ,la cîte clarificări se cer !

Ionut

Quote from: TibiV on January 09, 2018, 03:16:35 PM
Care teste spun ca este OK si care spun ca nu este OK ?

DRDP Cluj spune ca e ok asfaltul. De fapt DRDP Cluj este consultantul pe acest lot. Cei de la DRDP au semnat procesele verbale pentru asfalt. Mai mult, constructorul a apelat și la un laborator independent care este deținut de DRDP Cluj.

Deci laboratorul independent spune ca e ok. Consultanta, care a semnat, spune ca e ok. CESTRIN se trezeste deodată ca nu e ok. Judecati voi.

Trist este ca tot noi vom plăti rahaturile astea.

Probabil că ordinul să nu se deschida ă venit de sus. Cat de sus? Probabil că foarte de sus...

alin2pas

După cum merge treaba, vom vedea autostrada inaugurată  cu o lună îmainte de următoarele alegeri, din păcate. Când vor fi rezolvate toate neconcordanțele semnalate, vor constata că hârtia igienică de la wc-uri nu are calitatea corespunzătoare ș.a.m.d.

trifuhoria

#9385
Daca A10 era in Teleorman, sigur era tot PSD-ul la "panglica"

miahi

@Ionut - dacă totul este în regula, de ce TS nu atacă în contencios administrativ actele de "neconcordanță" emise de CNAIR ?

Dacă TS nu vrea sa creeze valuri prea mari, ar fi o oportunitate buna ca API sa preia inițiativa și sa verifice din punct de vedere juridic dacă poate intervenii cumva. Sunt sigur ca se vor strânge din donați în maxim 1 zi toate sumele necesare susținerii juridice acestui demers .
Prea suntem luați de prosti și călcați cu bocancu pe cap în situația actuală.

pasa_andrei

Imi pun toate sperantele in ei ca NU sunt atat de incompeteti pentru ca si circula pe acest drum, ca vor deschide ambele loturi in acelasi timp.

Desi mi am pus ani la rand sperantele in conducere si de fiecare data mi am luat o in freza.  :(

@Ionut: Avem un raport oficial de la CNAIR cu punctele exacte din cauza carora nu s-a deschis astazi?

Asteptam si comunicatul pe facebook din partea API.


horatiu.cosma

Quote from: dumbravaandrei on January 09, 2018, 02:03:48 PM
Si un mic hint.... nu tin minte sa se fi facut dare in trafic a unui lot de A (cu exceptia LD2) fara prezenta primului sinistru la fata locului sau macar a sinistrului de la transporturi.
Asa ca pana nu vedeti unul din cele doua personaje sinistre la fata locului, nici cea mai mica sansa de dare in trafic ;) ... asta ca mica observatie pentru viitor.
TL 2, Decembrie 2015.

RobertN

Și pe Digi24 apare un articol despre amânarea de astăzi:

https://www.digi24.ro/stiri/economie/deschiderea-autostrazii-sebes-turda-amanata-de-ce-857157

Și eu cred că este o bătaie de joc, așa cum se întâmplă în domeniul acesta de zeci de ani. Păcat.