Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

yetiman

#9105
A publicat azi CNAIR raportul lunar. (M-am si mirat, ca suntem doar in data de 8.)
Ordinea datelor e urmatoarea : Lot - Data estimata finalizare - Procent fizic - Procent financiar

Autostrada Sebes-Turda
Lot 1 -  Noiembrie 2019 - 39.50% - 37,97%
Lot 2 - octombrie 2018 - 44.00% - 37.85%
Lot 3 - Ianuarie 2018 - 99.00% - 89.59%
Lot 4 - mai 2018 - 94.00%  - 76.86%
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Dominik

Mai laso, acuma avem Mai 2018 pt lotul 4 ?! : >:(
You're in Steelers Country

yetiman

Eu doar am transferat datele publicate de ei.  :-[

De absurditatile lor m-am si saturat sa mai comentez... Ca sa nu vorbim si de restul de estimari din fisier.
CNAIR ESTE DE O INCOMPETENTA NEMASURABILA!

(Numai aici, comaparand 2 randuri, si vezi absurditatea - Lot 4 - mai 2018 vs. Lot 2 - octombrie 2018! Pe 4 e aproape gata iar pe L2 aproape nu se mai lucreaza... Mai are rost vreun comentariu?)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Granata06

lot 2 Octombrie 2018 - incredibil....cred ca s-ar putea lua o pozitie oficiala cu privire la aceste minciuni grosolane.

voicul

@Tavi: Pe toate loturi din A10 exista contracte pentru deszapezire. Deci zapada daca apare, are cine sa o elimine.
Oricum, speculatia mea, firma va fi luat prin surprindere, nu atat de zapada cazuta iarna, cat de terminarea unui lot de A in mai putin de 10 ani!

Deci, se pot face multe speculatii, dar concret deschiderea a ramas, cel mai devreme, 9 ianuarie.

rocklee

#9110
Quote from: tividan on December 07, 2017, 04:07:13 PM
Poate nu stiati, dar in interiorul CNAIR Cluj se stia de mult ca deschiderea ca loturile 3-4 nu era programata pentru 2017. Eu am informatia asta de prin august.

Și bine ca ai ținut numai  pentru tine   >:(
Dacă  taceai filozof rămâneai

HVMihnea

Nu inteleg termenul de mai 2018 pentru ST4. Lotul este aproape gata. Insa, nu m-as mira daca prin iunie 2018 vom avea o furtuna pe forum, dupa ce "domnii" de la CNAIR au gasit o granula de nisip pe asfalt si au mai plusat 2 luni pentru lotul 4.
De lotul 2 nici nu avem ce sa spunem. Si un termen pentru octombrie 2019 mi s-ar parea nesimtit de optimist.
O intrebare buna ar fi daca termina autostrada pana la alegerile din 2020. Ca doar nu tin baietii muzeele degeaba.

cristi5

#9112
Quote from: ciprebbe on November 13, 2017, 09:01:13 AM
60 e pe indicatoare trecut, se vede din premarcaj ca intram cu o banda din A10 in A3, zona spre parapete se va hasura






Zona de unde am pozat va fi hasurata si doar banda din stanga intra in A3

Tot incerc sa-mi amintesc dac-am vazut undeva bretele cu 2 benzi care intra cele 2 benzi ale unei autostrazi, si rezultatul sa fie tot 2 benzi. Stiu una unde 2 benzi intra in 2, dar rezultatul sunt 3 benzi. Banda din stanga a bretelei are cedeaza trecerea, ceea ce e o raritate la bretelele din Suedia.
https://goo.gl/maps/vCoe1EVW5nx

M-am uitat recent la Narbonne (nod cu MZA > 60k) dar acolo e de fapt o banda. Arata ca si cand ar fi fost candva doua benzi dar cea din dreapta e hasurata (cum va fi la Turda, dar nu numai la capat) si au lasat pe toata lungimea bretelei o singura banda, limitata la 90. Pe sensul opus sunt 2 benzi, dar acelea nu se combina cu nimic, devin autostrada "noua" care pleaca din nod (cum pleaca A10 din Turda)




(apropo de limita de viteza, nu pricep ce rost are sa faci asa bretele ample si largi si apoi sa le limitezi la 60)

voicul

Si eu am citit pe aici ca autostrada nu prea se face dreapta (adica se fac curbe intentionat) ca sa nu adoarma omu la volan.

Cred ca si aici: pui limitarea 60, dar lasi spatiu mai de 90, ca tocmai se franeaza de la 130km si adaptarea dureaza ceva mai mult.

ghrt

Curbele astea largi nu cred că au treabă cu adormitul. Cel puţin mie îmi vine să adorm la fel de puternic. M-ar trezi vreo curbă care să genereze adrenalină! Deşi dacă sunt în starea aia, nu cred că aş mai reacţiona în timp util.

În schimb sunt foarte bune că nu mai este atât de multă lumină noaptea în retrovizoare. La autoturisme se poate adapta oglinda centrală, lateralele oricum au alt unghi, dar contează; iar la schimbarea benzii oricum setez din nou oglinda centrală în poziţia obişnuită, şi o fază lungă, chiar departe, îmi omoară vederea de noapte. La camioane cred că e şi mai dificil.

Dimineţile însorite pe A2 curbele sunt bune că se mai schimbă direcţia faţă de soare.
Cont (aproape) inactiv.

ciprebbe

A10 intra in A3 cu o singura banda. Se va realiza din marcaj acest lucru. Era inadmisibil sa lasi 2 benzi la intrarea pe A3.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cristi5

#9116
Vreau sa spun ca din moment ce se intra in A3 pe o banda, nu prea are rost sa lasi circulatia pe bretea la doua benzi. Cel putin francezii la concluzia asta par sa fi ajuns, si asta intr-un nod foarte circulat.

Gatuirea la o banda si apoi intrarea pe A3 limiteaza capacitatea, si tot ce mai ramane ca avantaj al bretelei cu 2 benzi e depasirea, dar cum pe bretea vrei sa reduci orice riscuri, cei care vor sa depaseasca pot astepta frumos in coloana pana pana ajung pe A3.

In configuratia actuala, limitarea la 60 ii invita pe cei care vor sa depaseasca (sau doar sa profite de geometria bretelei) sa incalce limita de viteza. Loc perfect pt radar. Vii dupa vreo 30 min de condus cu 130, esti pe o bretea lina si larga si trebuie sa  reduci la 60 si de-acolo sa accelerezi iar la intrare pe A3... Foarte ciudat.

Geometria bretelelor pare ca permite mai mult de 60. Nu mai bine ar reduce pe bretea riscul depasirii (hasurat o banda, ramane de urgenta), si atunci siguranta marita permite sa cresterea limitei de viteza la 90 sa zicem?

Ionut

Cei de la Alba24 fac un rezumat cu privire la jocul de-a soarecele si pisica pentru ST3. Nimic nou, ajuta la reamintire.

Vice33

Quote from: yetiman on December 08, 2017, 03:38:39 PM
Eu doar am transferat datele publicate de ei.  :-[

De absurditatile lor m-am si saturat sa mai comentez... Ca sa nu vorbim si de restul de estimari din fisier.
CNAIR ESTE DE O INCOMPETENTA NEMASURABILA!

(Numai aici, comaparand 2 randuri, si vezi absurditatea - Lot 4 - mai 2018 vs. Lot 2 - octombrie 2018! Pe 4 e aproape gata iar pe L2 aproape nu se mai lucreaza... Mai are rost vreun comentariu?)


Cred că au greșit datele. Vroiau să spună Octombrie 2019 pentru lotul 2. Dar dacă spui că nu se lucrează, nici nu are rost să mai trecem vreun termen previzibil, mai bine treceau 2023 și terminau problema rapid.

marisRO

Eu cred ca sunt datele din contractele de executie sau acte aditionale.