Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Iceman

Doar cu un singur finisor de asfaltat se lucra?...Si doar pe un singur sens?.... :o

Goldmund

#8956
Quote from: vancouver on November 19, 2017, 05:08:15 PM
In sfarsit panouri facute cu cap, adica destinatii utile scrise acolo si nimic care sa dezorienteze. Critica mea se refera doar la fineturi, si anume eu personal n-as fi trecut Bors acolo. Este prea devreme pentru a trece un punct de frontiera (cred ca peste 250 km pana acolo). CLUJ-NAPOCA, ca si oras mare in fata era bine daca trona in fruntea listei. Este un punct suficient de mare si de clar, chiar si pentru cineva aflat in tranzit international (asa cum si noi daca mergem in Germania stim ca trecem pe la Gyor sau Linz). Dar repet, e o chestiune de finete, este foarte bine si asa. Bravo.

Parerea mea este ca panourile sunt corect scrise: sus sunt localitatile cele mai apropiate, jos cele mai indepartate, indiferent daca la mijloc sta orasul Cluj(o fi la mijlocul distantei intre ceea ce scrie sus si ceea ce sta jos...).
Cu Bors si eu as avea o problema, din moment ce pana la terminus(granita) mai exista multe localitati importante. Pe de alta parte, m-am gandit ca daca in loc de Bors ar fi fost Bucuresti(cealalata directie), as fi vrut sa vad terminus-ul scris, sa vad pana unde ajunge autostrada...
:cheers:

gruiarew

Cred că nodul A3-A10 e cea mai frumoasă lucrare de la noi. Abia aştept să-i dea drumul.

Şi pe A1 parcă la ieşirea Simeria apare Nădlac... Să pună şi Amsterdam sau Londra pe ele numai să văd că se circulă. Oricum pe strâini nu cred că-i ajută cu nimic denumirile.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ciprebbe

Quote from: Iceman on November 26, 2017, 06:46:13 PM
Doar cu un singur finisor de asfaltat se lucra?...Si doar pe un singur sens?.... :o
Se baga mare pe DN la intrarea spre CIC si era inchisa o banda, traficul teoretic e mai redus duminica.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

elphax

După  Budapesta sunt frecvente panourile care indica Viena (în maghiara)  și localitatea de la granița. Orașele din apropierea autostrăzii sunt și ele menționate când se apropie sau pe panouri unde sunt trecute toate localitățile mari de pe traseu.  Autostrada nu trece prin Cluj-Napoca :) dar sigur îl găsim pe panouri

mirceal

Multumim Elion pt foto si pt. umor  :lol:
Multumim Ciprebbe

ciprebbe

Apropo de greutate, CNAIR ul a impanzit A10 cu senzori de greutate. Cantarire direct din mers plus inregistrare nr si viteza. Aditional s-au montat si cantare ( si pe 3 si pe 4).
Cand va fi functional CIC-ul si ITS-ul de pe A10 va fi mult peste ce vedem pe drumurile din Europa. La fel e CIC-ul de la Gilau, doar ca nefunctional minim 1 an.
Pt TIR-isti si vitezomani se anunta vremuri grele  :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Am mutat discutia despre greutatea grinzii pe thread-ul de termeni tehnici.

QuotePt TIR-isti si vitezomani se anunta vremuri grele  :)

De ce vitezomani? La ce te referi? Ce au instalat pentru viteza pe ST3&4?

TibiV

Intreb si eu, nu va suparati dar nu sunt constructor....

Plec de la poza de astazi de la podul de la Sancrai...

... si adaug poza de saptamana trecuta de la podul de la Limba


Deci au facut incinte din coloane forate (bine, Pizaroti le-a facut hexagonale, nu circulare) iar in mijloc au facut piloti forati...

1. Cat de adanci sunt coloanele si pilotii ? Care sunt mai adanci, pilotii sau coloanele ?
2. Daca folosesc aceeasi metoda, se poate deduce ca si la Sancrai se va folosi aceeasi metoda, cu pilele in albia raului ?
3. Cu cat este mai buna/proasta varianta cu pilele in albie fata de cea cu tablier lung, de pe un mal pe altul, fara pile in albie? Intreb dpdv al duratei de viata...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Quote from: Iceman on November 26, 2017, 06:46:13 PM
Doar cu un singur finisor de asfaltat se lucra?...Si doar pe un singur sens?.... :o
e vorba de vreo 400 de metri, nu mai mult. pare impresionant cat de repede inainteaza, totodata zona e foarte restransa.

Quote from: gruiarew on November 26, 2017, 06:54:38 PM
Cred că nodul A3-A10 e cea mai frumoasă lucrare de la noi. Abia aştept să-i dea drumul.
de acord cu asta. daca te referi la ultimele poze ale lui cip, e vorba de nodul aiud acolo :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Chiar ma amuzam in sinea mea ca astia de pe forum recunoastem "obiectivul" fara sa ne spun Cip ce anume este... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Calin

#8967
^^^
In afara de faptul ca ,dupa parerea mea ,era mult mai potrivit sa vedem mentionat acolo, "Oradea" in loc de "Bors" ....mai trebuie mentionat si faptul ca "legatura " la granita intre A3 -ul romanesc si M4 -ul maghiar se va face la mai mult de ....15 kilometri nord de ....Bors ! Si deci,autostrada nu va trece pe "raza" respectivului sat ,ci pe teritoriul comunei Tamaseu,sat Parhida !Dar,ma rog,asa cum Cluj Napoca este mentionat,desi autostrada trece doar prin apropierea sa,asa si Bors-ul trebuie mentionat ,lasand la o parte ,"satul" Oradea ......ca sa fiu un pic ironic.

vancouver

A10 se termina la Turda. De aici inainte este A3. Se poate trece un oras mare de pe A3 in fiecare directie. Deci, dupa acest criteriu putea sa fie:

CLUJ-NAPOCA
TARGU-MURES
TURDA

Cluj-Napoca este, in loc de Tg. Mures este Campia Turzii - merge si asa. Turda este. In plus este Bors, care, zic eu este pur si simplu in plus. Adica este bine, dar se putea si mai bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Daniel_I

#8969
Salutare. Duminica nu am avut liniste, si chiar pe ploaie am facut o vizita pe bicicleta de la Oarda pana la Raul Sebes.
Noutatile cu care vin sunt
- Casa care va trebui expropiata ca sa faca loc supratraversarii autostrazii la Oarda de sus a ramas fara acoperis, se pare ca incep sa o darame bucata cu bucata
- va incepe lucru la culeea din Oarda, au marcat terenul pentru locatia unde se va fora, si au adus fierul beton. Locatia e langa terenul cu stupi de albine, unde A10 va supratraversa doua strazi din Oarda.
- pe proprietarul terenului cu albinele l-am vazut la stupi, cu masca de protectie pe fata, se vor muta sau nu ca sa faca loc culeii...o sa va tin la curent zilele urmatoare :D

Am doar doua poze cu telefonul

Pilonii care acum cateva saptamani nu existau, se ridica :D
(GPS)


Subtraversarea de langa Raul Sebes e aproape gata, s-au montat grinzile, se lucreaza la cuzineti. Traficul e deviat deja.
La ultimii doi piloti forati care fac parte din podul peste Raul Sebes (in total 4 piloni vor fii), malul dinspre Turda, care nu sunt in poze, s-au spart capetele si se continua cu inaltarea lor

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader
On The Road