Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

CristiM

Frumoasa si edificatoare filamarea....
E clar, mai e mult pana departe!!!
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

voicul

Are cineva o explictie logica de ce nu s-a facut CIC-ul de asa natura incat acolo sa fie si nod de iesire in DN?

Desigur, probabil l-ar fi folosit extrem de putini, dar el deja exista (costurile suplimentare pentru un nod acolo ar fi fost mai mult decat minime).

rekul

Sunt sanse destul de mici sa se circule pe lotul 4 anul acesta deoarece stratul de uzura este foarte pretentios si riscant de asternut in perioada urmatoare, datorita temperaturilor ce vor urma, dar nu imposibil. Daca s-ar asterne stabilizatul in perioada urmatoare, plus 5-7 zile pana la asternere mixturi ar insemna ca uzura ar urma sa se astearna spre sf lunii noiembrie/inceput decembrie, ceea ce este destul de riscant pt antreprenor. Deasemenea marcajele vor fi mai greu de realizat datorita vremii. Pe langa cele descrise mai trebuie refacut taluzul si santurile de garda, zidurile de sprijin, parapeti, zona mediana. Spre sfarsitul lunii ne putem da seama daca vor reusi totusi sa deschida anul asta, daca tine vremea cu ei. In cazul in care nu resuesc sa finalizeze in totalitate, ar fi dragut sa se poata circula pe un singur fir in zona alunecarii cu niste restrictii. Nu este imposibil de finalizat o parte in zona alunecarii si sa se lucreze pe cealalata parte. Sa vedem daca o dori si CNAIR/MT.

NGC

Quote from: gdo on October 20, 2017, 04:27:20 PM
Vesti bune de pe lotul2 https://ziarulunirea.ro/veste-buna-pentru-autostrada-sebes-turda-cnair-deconteaza-facturi-pentru-lucrarile-lotului-2-intrerupte-din-cauza-lispei-de-motorina-445796/

Quote from: NGC on October 20, 2017, 04:58:55 PM
Doar o mica completare.

Intre data facturii si data ordinului de plata poate curge destula apa pe Mures. ;)

Quote from: Ionut on October 20, 2017, 05:12:22 PM
Mda, corect, poate trece multa apa pe Mures insa sper sa nu treaca multa pentru ca la ultima intalnire CM POIM de luni (saptamana asta) se laudau ca vor sa plateasca mai bine de 700 de milioane de euro pentru toate axele POIM pana la finalul anului 2017, din care grosul este pe Sebes-Turda si Coridorul Feroviar Rin-Dunare. Deci, TEORETIC, ar trebui sa se faca plati pe Sebes-Turda in perioada imediat urmatoare...

In 30.10.2017 s-a emis ordinul de plata pentru factura din 13.10.2017 pentru ST2 despre care era vorba in articol.

Am actualizat sinteza platilor.

ciprebbe

^^Nu se accepta asa ceva. Totul sau numic, cum totul e imposibil pt 2017 ne vom alege cu nimic.

Quote from: voicul on November 13, 2017, 02:43:33 PM
Are cineva o explictie logica de ce nu s-a facut CIC-ul de asa natura incat acolo sa fie si nod de iesire in DN?

Desigur, probabil l-ar fi folosit extrem de putini, dar el deja exista (costurile suplimentare pentru un nod acolo ar fi fost mai mult decat minime).
Una implica un  CIC si alta un nod rutier. Acolo chiar nu isi are rostul un nod rutier care costa o palarie de bani. Bretelele pentru intrare/iesire din CIC nu se compara cu cele ale unui nod rutier.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprinel

Felicitari pentru filmare.
Din ce se vede este "greu dar nu imposibil" de deschis circulatia pana la sfarsitul anului, binenteles ca fara a fi gata in totalitate. Ma refer strict la calea de rulare in zona respectiva. Exact cum a fost si la Traian Vuia-Margina unde inca se mai executa lucrari adiacente.

vladb

^ Eu sper sa se gaseasca o solutie de compromis, deoarece mi-e greu sa cred ca PORR va accepta penalitati pentru intreaga lucrare. Nu cunosc legislatia pentru receptii partiale, dar daca nu o sa accepte CNAIR o asemenea modalitate (adica PORR sa plateasca penalitati doar pentru lucrarile ramase de executat, ceea ce ar fi banuiesc acceptabil) prevad un scandal imens... Am inteles ca ei si-au dat singuri cu stangul in dreptul modificand solutia propusa, dar pana sa le imputi penalitati inclusiv pentru lucrari ce deja sunt la 100%, e deja o problema (ca sa citez pe cineva) de "vataf". Sper ca am inteles eu bine...

alecu26

Asa cum se foloseste nodul Pianu (pardon, CIC ul de la Pianu si ca nod rutier) asa poate fi folosit si CIC ul de la Stejeris. Si inclusiv banda aia de intoarcere, in cateva luni, hai un an va disparea parapetul si va putea fi folosita de localnici.

Tocmai am vazut ceva de genul asta aici, dar observ ca e mai veche daca e deja pe Google earth. E pe ambele parti ca sa fie nod complet:

https://www.google.ro/maps/@45.7881471,24.0098233,343m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Eu rămân optimist pentru deschiderea lotului 4,pana la sf anului.Sa ne aducem aminte de Astaldi la nodul Sibiu Vest și asfaltarea lor la temperaturi sub zero grade ( mașină de încălzit str 2 de asfalt, plus st.de asfalt aproape ).Îmi aduc aminte f.clar - erau minus 3 grade în momentul asfaltări ) .Zona rezista f.bine...De ex mult mai bine decât asfaltul de pe lotul 3,Orăștie -Sibiu,teoretic așternut în condiții mult mai prielnice.

Porr vor trage tare,astfel încât sa-și ia banii în 2018. Depinde de altii dacă vor asta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ion59

Mare noroc a avut Porr că s-a întâmplat această cedare acum și nu după darea în exploatare. Și până la urmă și noi, cei care vom merge pe acolo. Altfel, de admirat efortul de rezolvare rapidă. A nu se compara, totuși, cu zidurile de sprijin făcute de Aktor pe lotul 2, sau de UMB pe A3. Nu știu de ce, dar mă aștept să se mai întâmple câte ceva și în viitor (vezi A6).

TibiV

adiarc,
esti neobisnuit de optimist...

Doar spargerea capetelor pilotilor forati la va lua o saptamana... Cred ca sunt vreo 200...
Dupa aia vine armarea, cofrarea, turnarea, timpul tehnologic de intarire - doar astea sunt o luna...
(27 noiembrie este fix de astazi in doua saptamani. Am mai inaugurat noi autostrazi de Craciun, dar alea aratau asa in vara...)

Nu mai vorbesc de rigole/santuri, nici de alte maruntisuri care se vad bine cu ochiul liber (ochiul dronei, mai exact...)

Uita-te la drumul local de sub podul dintre CIC si "alunecare". Este inca drum de pamant...

Imi pare rau pentru Porr, dar de data asta si-au dat singuri cu stangu'n dreptu'....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

#8787
Reportaj cu filmarea în ziarul Adevărul

QuoteFOTO VIDEO Situaţia lucrărilor pe Autostrada Sebeş - Turda: recepţia lotului 3 în 27 noiembrie, amânare pentru lotul 4 până în 2018

alexV

Quote from: ciprebbe on November 13, 2017, 09:01:13 AM
60 e pe indicatoare trecut, se vede din premarcaj ca intram cu o banda din A10 in A3, zona spre parapete se va hasura

semnul de 60 e pe breteaua catre DN. lipsesc probe concludente sa sustina limita de viteza 60 pe bretelele de viteza. :zen: au durat doi ani sa fie construite, refuz sa cred ca totul doar pentru 60kmph. ma astept minim 80 - inclusiv camioane - sau ma supar. :lol:

ddfab

s-ar parea ca la CIC va fi zona de intoarcere pentru "ratacitii" de pe sensul turda-sebes. se vede pe indicatoarele de la min 3:46-3:55 , in stanga, ca se permite intrarea pe A10 si este interzis doar spre CIC, in acel minigiratoriu. sper ca am vazut bine. cip, ceva confirmare?