Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#8745
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

#8746
Frumoase si pozele si filmare.

In alte ordine de idei: nu stiu cine a avansat termenul de mai pt lot 4, ca eu il vad deschis deja. Nici o intrare/iesire nu e blocata in nod.

Si greseli se pot intampla, cum e cel de azi de pe A2, care mergea cu 130 pe contrasens.

Sau poate nu am vazut eu bine.

ciprebbe

Nu vezi bine :), iar dupa urmatoarea filmare, personal zic, ca nu pupam lot 4 anul acesta.
Am vazut multe loturi in diferite stadii de executie dar pe noua lege e imposibil de finalizat tot anul acesta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Mersi.

Nu aduceam in discutie deschiderea sau nu, ci faptul ca intrarile pe A10 trebuie neaparat blocate, ca nu stii cum intra oamenii in santier.

A se vedea si cazul A3 din B.

danutzu_1069

Dar sunt blocate cu parapeti NJ!
Ai fost acolo si nu sunt blocate?
Pe filmare se vad parapetii!...

Europiu

Nope, voicul are dreptate... Uita-te la 2:18-2:32. Cine/ce te opreste, venind dinspre Campia, sa intri pe A10? Aaa, ca dupa cateva sute de metri s-ar putea sa dai de un parapete sau un bau-bau? Ideea ar fi sa inchizi accesul complet pana cand tronsonul nu e deschis, nu?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

shAkur

https://imgur.com/a/XrS4z

Nu stiu daca s-a mai duscutat sau nu, dar nu vi se pare ca bretelele de legatura cu 2 benzi se termina brusc si sunt stramte? exemplu de pe filmare A10->A3 catre CJ

ciprebbe

Acolo nu are ce cauta A10 in A3 cu DOUA benzi . Auditul de circulatie sper sa nu accepte asa ceva.
Acolo trebuie zona hasurata si ingustat A10 la 1 banda inainte de a intra in A3
E O PROSTIE sa il incurajezi pe cel de pe banda de viteza de pe A10
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche

Cip, multumim pt poza si filmare. Am tras nadejdea ca totusi in vacanta de iarna am sa vin acasa pe Campia Turzii, noua autostrada pana la Aiud, fara sa o iau prin satele si comunele de langa Unirea....chiar daca drumul e mai lung putin :(  Asta este...

Europiu

Quote from: shAkur on November 12, 2017, 09:40:48 PM
Nu stiu daca s-a mai duscutat sau nu, dar nu vi se pare ca bretelele de legatura cu 2 benzi se termina brusc si sunt stramte? exemplu de pe filmare A10->A3 catre CJ

Am pus aceeasi intrebare acum ceva timp, dar vazand stadiul mai avansat de pe filmarea recenta inclin sa zic ca e OK: venind de pe A10, atat pe relatia catre Cluj cat si cea spre Campia, ai o trecere destul de "smooth", pe cateva sute de metri, intai de la 2 benzi la una, si apoi intratul efectiv in A3. Cam asa arata si prin partile astea ale lumii pe unde ma invart.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ciprebbe

Quote from: danutzu_1069 on November 12, 2017, 09:27:43 PM
Dar sunt blocate cu parapeti NJ!
Ai fost acolo si nu sunt blocate?
Pe filmare se vad parapetii!...

Si sunt si nu sunt, se executa marcajele in zona asa ca nu se poate bloca cu NJ. Exista plasa aia portocalie ce iti blocheaza accesul pe bretele, mai e si firma de paza si isi mai face veacul si rutiera cu masina neinscriptionata :) (nici nu am fost atent daca i-am prins in filmare sau nu)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

#8756
In Germania intr-adevar deseori autostrazi sau benzi de legatura intre autostrazi care au 2 benzi se varsa in alte autostrazi exact ca aici, la nodul A10 cu A3. De altfel si A2 in A4 este ceva asemanator, la Constanta: harta Eu zic ca este mai mult decat excelent cum este desenat acum. In final sunt 4 benzi care se restrang la 3, apoi la 2.

In Germania vedem asa ceva de ex. la intersectia A5 cu A45 (benzile de intrare din A45 in A5 spre sud si invers din A5 in A45 spre nord), A3 cu A661 (spre nord si spre sud), A3 cu A5 (benzile de incarcare-descarcare spre A3 spre est) si in multe alte locuri. Sigur exista si cazuri, in care anterior intrarii in autostrada principala, cele 2 benzi se reduc la una. Ambele solutii sunt OK.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

nu in 250m :)

Sursele spun ca se va intra cu o singura banda in A3 si ca se va realiza si marcajul corespunzator.
Stam co ochii pe ei :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Asa este la A2 cu A4. Probabil cam asa va fi si la A10 cu A3:



Daca soferii respecta marcajul nu vad sa apara probleme. Iar bizoni care nu respecta... atunci oricum nu mai conteaza ce e desenat.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Doua observatii...

1. Cred ca mai sunt doua luini de munca efectiva - maruntisuri, dar consumatoare de timp. (Parapetii nu se pot pune "la hectar", cu finisorul...)
Iar alea doua luni sunt probabil noiembrie si martie...

2.
Quote from: ciprebbe on November 12, 2017, 09:47:33 PM
Acolo trebuie zona hasurata si ingustat A10 la 1 banda inainte de a intra in A3
E O PROSTIE sa il incurajezi pe cel de pe banda de viteza de pe A10

Corect !
Sub-observatii:
a/. Nu stiu daca nu era mai bine 1 banda+banda de urgenta...
b/. Mi se pare la fel de chinuitoare (poate chiar MAI chinuitoare) iesirea de pe A10 spre DN1 in "trompeta" de acees DN1. La 03.50 se vede cum se chinuie sa urce trei camioane... Acolo este 1+1, iar banda de pe A10 incearca sa intre acolo in curba si in urcare.
c/. Cea mai nashpa mi se pare situatia de la intrarea in A10.
Minutul 07.50.
Acolo avem breteaua cu doua benzi dinspre A3 Cp.Turzii, in care intra breteaua (cu o banda) dinpre DN1, si la 200 de metri intra breteaua cu 2 benzi dinspre Cluj A3... Mi se pare o mare "stramtoreala"....

Dar na, este doar o carcoteala... :D
Pana la urma este cel mai frumos desenat nod de pana acum din Romania...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)