Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

alecu26

#8475
cum se inainteaza la alunecare la Porr? Din ce am inteles nici o sansa sa termine pe 30.10.2017. In fapt a fost imposibil sa se lucreze cu 4 masini, mult prea stramt locul, si se lucreaza cu 3.

Oricum acolo pare ca e pe fagasul bun lucrarea pentru finalizare.

Restul? Marcaje? semnalizari? parapeti? Se finalizeaza pana la 30.11.2017?

Cu tot regulamentul de pe lume pentru receptii, nu cred ca va indrazni cineva sa nu deschida pe motive de genul inca la CIC nu e pus sapun si la toalete...sau nu stiu ce sant nu e conectat la nu stiu ce decantor (care oricum in secunda 2 se colmateaza ca intretinerea va fi zero).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

johnny348

DJ107 a revenit la vechiul traseu pe sub A10.


voyageros

#8477
Asta era de marti...cu un pic de zoom se poate observa ca era plin in zona de masini





adiarc

astazi de dimineata la ora 07:30 - activitate intensa in zona alunecarii.Se auzea si zgomotul forezelor,cand isi scutura "burghiul"











si la intoarcere..in jurul orei 10:00







pasajul din apropiere



si la Stejeris se lucra la aceea ora.Totusi pozele de mai jos sunt la intoarcere...in jurul orei 10:00





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

intersectia spre Mahaceni...miros fain de asfalt... 8)





in fata frezare...putin mai in spate asfaltare











si ultima de pe lotul 1 - Pizzariotti,langa giratoriul Lukoil,dinainte de Lancram.Se turna ciment...probabil pt ceva podet.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

TS a finalizat ieri panourile antifonice.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


adiarc

^teoretic...practic este cale lunga între contractor si subcontractori...pana la proba contrarie m-am lămurit cu acest constructor...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Doar o mica completare.

Intre data facturii si data ordinului de plata poate curge destula apa pe Mures. ;)

Ionut

Mda, corect, poate trece multa apa pe Mures insa sper sa nu treaca multa pentru ca la ultima intalnire CM POIM de luni (saptamana asta) se laudau ca vor sa plateasca mai bine de 700 de milioane de euro pentru toate axele POIM pana la finalul anului 2017, din care grosul este pe Sebes-Turda si Coridorul Feroviar Rin-Dunare. Deci, TEORETIC, ar trebui sa se faca plati pe Sebes-Turda in perioada imediat urmatoare...

cibernelu

 Pe lotul 1,la giratoriul Lukoil,dinainte de Lancram, care este cauza de nu se apuca de supratrversarea DN ?

gdo


gdo


adiarc

multumesc de poze.Arata bine terasamentul la fostul camp cu maci,dar e deja de ceva timp,asa.Ar fii excelent sa fie protejat cu balast stabilizat+macar un str de asfalt,inainte de venirea iernii.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Iceman

#8489
Tind sa cred ca lotul 1 se misca mult mai bine decat lotul 2 Aktor....Oare o sa avem surpriza ca cei de la Pizzaroti sa termine inainte de lotul lui Aktor?....Chiar daca nu au PT aprobat+AC inca pe zona nodului A10-A1... :)