Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

carutasul

@silviufg, @horaţiu: se poate, cu un contract beton , cesionezi facturile către subcontractant şi gata, singura treabă rămâne să emiţi facturile la timp. Cred că măcar asta pot să facă
Din păcate însă cred că Alecu are dreptate. Dacă nu e profit, nu ai ce să cesionezi. Dar în cazul ăsta n-ar fi mai avantajos pentru toată lumea (inclusiv pentru ei, ca să minimizeze pierderea)  să dea de înţeles pe căi neoficiale că nu pot, ca să permită Cucului să fie zmeu şi să rezilieze?

Granata06

@SILVIUFG - ai spus ca ceva e putred in Danemarca....chiar este o zona langa Sancrai (satul de langa Aiud) careia i se spune Danemarca  :lol:

Eu astept ori subcontractarea (ceea ce mi se pare foarte greu de crezut) ori rezilierea iar lucrarile sa fie continuate de firmele care au dovedit ca sunt capabile, gen: UMB, Strabag, TS, PORR.  :D  Degeaba reziliem daca dam contracte tot la firme fantoma. Stiu ca este o piata concurentiala, insa timpul chiar nu mai are rabdare cu noi si ar trebui sa dam un credit mai mare firmelor care chiar fac treaba in tara noastra.

carutasul

Pai da, dar cum? Că trebuie să o faci legal, ca să poti introduce nişte indicatori de performanţă în licitaţie trebuie ca ăştia să fie definiţi cumva ( de exemplu dacă la recepţia unei lucrări ai avea o grilă de punctaj, "intarzieri din vina constructorului" -  2 p; probleme rămase de remediat- 3 p etc), după aia ai putea să le introduci în licitaţiile noi drept criterii, dar altfel nu prea ai decât să pui un punctaj pentru oferta tehnică, dar şi ăsta e destul de subiectiv şi contestabil...

alecu26

greu si cu rezilierea. Nu cred ca este contract reziliat in romania in care sa nu fi platit CNAIR de i-au sarit capacele.

Are 100% acces Aktor? Are toate avizele de la utilitati? etc...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

Nu te pot contrazice, cel mai simplu e să nu facem nimic :)

alecu26

Nu am zis asta. Sustin exact contrariul ca tot eu am pornit discutia. Dar nu este solutie miraculoasa in acest caz.

Un fel de Construct Mod-Selina de pe DN 76 s-ar putea incerca. Dar acolo nu prea sunt subcontractori sa preia tot. Sunt de fapt furnizori de servicii...care presteaza tot felul de activitati.

Poate la TS, o cesiune de vreo 10 km, de la strat de forma incusiv...in sus. TOT. Si Aktor sa pastreze un 5% de ex.

Mai are cineva clasamentul de pe acest lot? Cu cat a fost TS in spate?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Pentru început este necesara aplicarea contractului , adică penalități de întârziere. ..Aici nu au cum sa aibă ceva ce comenta Aktor. ..Au AC complet din aprilie 2016!!!!!!.....E cazul sa plătească cu vf și îndesat ACUM. ...Pt ca fiecare zi de pauza trece în defavoarea proiectului. ..Dar mai ales a noastră
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Eurocopter

Luati in considerare faptul ca orice reziliere inseamna la noi minimum doi ani pierduti (expertiza lucrari efectuate + realizare caiet sarcini + licitatie + contestatii). Deci daca Aktor ar termina in decembrie 2019 tot ar fi cu 1,5 ani mai repede decat o eventuala reziliere.

Sent from my F5321 using Tapatalk


NGC

Quote from: adiarc on October 11, 2017, 05:22:06 PM
Au AC complet

Au AC pentru coridorul expropriat initial. Din cate stiu mai sunt de efectuat ceva exproprieri suplimentare.

johnny348

A10 intersecție cu DJ107

Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk


Ionut

Vad ca si cei de la Adevarul ne urmaresc si pun des pozitii API si informatii de pe forum...
Despre problemele de pe lotul Aktor.

gdo

Lot 1 - Km 5 (foto din interior) :)
















NGC

Hai ca a trecut si AKTOR de 40% stadiu fizic.

Earthchild

#8413
Quote from: alecu26 on October 11, 2017, 05:05:37 PM
Mai are cineva clasamentul de pe acest lot? Cu cat a fost TS in spate?

TS-Condotte a ocupat penultimul loc.

Quote1.RCM Construzioni – Imob Lux Construct – Consinit – Societatea de Construcţii Napoca – Impresa Ferrara – T Dancor RomConstruct – Shelter Construct – Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna – Schiavo – Eurocerad International - 460.019.270,35
2.Corsan Corviam - Selina - Louis Berger - 471.432.845,00
3.Impregilo - Salini - 499.569.581,40
4.Pa-Co international - Carena - 525.194.105,73
5.Aktor - Euroconstruct - 549.332.493,63
6.OHL - Tancrad - 549.633.496,49
7.Strabag - Straco - 618.950.315,87
8.Lena - Teloxim - 640.333.284,13
9.Tirrena Scavi - Condotte d'Acqua - 665.996.518,64
10.Max Boegl - Astaldi - 719.013.892,29

alecu26

Nu prea ii vad facand nimic la Aktor avand in vedere diferentele alea de preturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).