Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Teo

Pe lotul 4 sunt montati stâlpii mediani de electricitate cam peste tot. Am remarcat panourile fono-absorbante din zona Dumbrava, unde sunt aproape gata noile benzi alături de DN.

Parapetele este prezent pe majoritatea lotului 3.

Stejeriș rămâne o problema. Chiar sunt șanse toamna asta?

florin74

Mai spre sfarsitul ei  (al toamnei) se pare. Asta este intentia PORR. Azi la ora 17.00 se lucra in nod. Nu intens, dar era ceva miscare.

Stefan01

Suntem intre Radesti si Sancrai








Vedere spre Sebes


Vederi spre Turda








Am ajuns langa Sancrai

Terasament - vederi spre Sebes




Podet mic si pod peste A10 - vederi spre Turda




Asa cum au spus colegii Elion si AkaManah, la intersectia dintre A10 si DJ 142L au adus foreza si casa de pe aliniamentul autostrazii a fost demolata




Au intarit trecerea peste conducta de gaz


Vedere cu ultima portiune a lotului 2


Dupa realizarea ultimei poze (pe malul Muresului) am avut parte de o surpriza. Am intalnit doua vulpi. Siretele au fugit repede si nu s-au lasat fotografiate. :)

luc

Circulația prin sensul giratoriu provizoriu de lângă Lancrăm, direcția Sebeș:





rio tinto

De aprope o saptamana iluminatul in acest sens giratoriu (de mai sus) nu mai functioneaza.

La fel ca si iluminatul A1 peste DJ 106 K de 2 ani, peste calea ferata M200 si raul Secas tot de 2 ani, iesire Cunta aprox 5 luni si iesire Apoldu de Jos (1 an), bezna. Way to go Centrul de Intretinere si Coordonare Autostrazi. Acestea sunt in bezna, restul sunt undeva in jur de 50 % capacitate urmand de a ajunge in bezna.  :(

SkyPilot

#7970
@Stefan01:
Ai facut o treaba extraordinara! +1!
Cum ti s-a parut nivelul de activitate de pe ST2 in ziua in care ai realizat fotoreportajul?

luc

#7971
^ @rio tinto: la întoarcere funcțioana iluminatul în sensul giratoriu, direcția Alba Iulia:


Iceman

Stefan01 multumim pt poze :cheers: :gj:......Cele mai urate pile si culei cu siguranta le face Aktor pe lotul 2 ;)

pbh

Ciudate, cel putin, armatura dubla pt 2 autostrazi suspendate!

alexV

ciudate comentarii are API, pe facebook, la pozele lui elion. curbe stranse, drifturi, denivelari.

mi-au amintit totusi de un detaliu. grinzile de 40 m ce le vedem in poze si par drepte, sunt de fapt in arc. arcul se pastreaza si in placa de beton, si mai departe, si se egalizeaza ulterior pana la stratul de uzura, astfel incat autostrada sa fie plana.




Ionut

Nu baga in seama comentariile de pe Facebook. Lumea comenteaza ca sa se afle in treaba. :)

Stefan01

#7976
@ SkyPilot

Multumesc. Eu zic ca e destul loc de mai bine. Ma asteptam sa fie mai avansate executia structurilor si a terasamentelor. Cred ca in a doua jumatate a anului 2019 va fi gata acest lot. Imi doresc sa se lucreze cu echipe in toate zonele, fara a fi mutate dintr-o parte in cealalta. Sperante sunt: au subcontractat lucrari catre firma Baxcom S.R.L


Cateva randuri mai sus spuneam ca in a doua jumatate a anului 2019 va fi gata. Punctul critic (la ora aceasta) este intersectia A 10 cu magistralele CF 200A si CF 300, plus cele doua linii dublu circuit de inalta tensiune care trebuie relocate.



In imaginea de mai jos am reprezentat cu linii galbene traseul autostrazii, iar cu dreptunghiuri rosii posibilele pile. Nu cunosc proiectul, dar daca se doreste executia unor pile in acele zone marcate cu dreptunghiuri rosii, atunci cred ca va fi mare bataie de cap deoarece spatiul este insuficient. Cred ca solutia optima ar fi grinzi metalice decalate (pilele actuale sunt ok si nu mai e nevoie de altele suplimentare), exact ca la trecerea peste CF 200 de pe lotul 3 Lugoj - Deva.


Celor de la Aktor-Euroconstruct le doresc spor la treaba si vremea sa tina cu ei !

TibiV

Quote from: Stefan01 on August 16, 2017, 06:58:41 PM
Punctul critic (la ora aceasta) este intersectia A 10 cu magistralele CF 200A si CF 300, plus cele doua linii dublu circuit de inalta tensiune care trebuie relocate.
Categoric, nu cred ca exista vreun dubiu privind faptul ca acolo va fi "deranjul maxim"... :(

Quote from: Stefan01 on August 16, 2017, 06:58:41 PM
Cred ca solutia optima ar fi grinzi metalice decalate (pilele actuale sunt ok si nu mai e nevoie de altele suplimentare), exact ca la trecerea peste CF 200 de pe lotul 3 Lugoj - Deva.
Doar doua observatii:
1. La Ilia este cale ferata dubla, nu tripla.
2. Avem alt constructor. Poate Aktor nu se simte la fel de "confortabil" cu poduri metalice precum Comsa sau Tirrena... Desi sincer eu sper sa nu aiba "disconfort" la solutia asta.

Cred ca si varianta realizata la Decea peste M300 este problematica din acelasi motiv - linie tripla, nu doar dubla...

Chiar sunt curios ce solutie vor alege.
Are cineva "inside info" despre asta ?...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SkyPilot

#7978
Quote from: Stefan01 on August 16, 2017, 06:58:41 PM
Punctul critic (la ora aceasta) este intersectia A 10 cu magistralele CF 200A si CF 300, plus cele doua linii dublu circuit de inalta tensiune care trebuie relocate.
Aktor pare a se concentra pe capatul dinspre Alba cand de fapt ar fi mult mai util sa se concentreze pe zona dintre Aiud si nodul Teius (inclusiv nodul). Cei 16 km. adaugati la ST3 si ST4 plus inca 3 km si ceva bucata de "muzeu" de la Aiud ar fi foarte utili daca ar fi dati in exploatare poate cu un an mai devreme. Pe sectiunea B din lotul 1 avem o situatie similara celei de la supratraversarea CF de la Teius (magistrala CF electrificata de traversat la un unghi foarte ascutit si o LEA in imediata apropiere, e adevarat ca una nu doua) plus ca vor fi de realizat nodul Alba Nord si zona dealului care nici ea nu pare simpla. Toata sectiunea B este in urma cu poate un an fata de ST2.

rebel

si daca sar concentra pe km aia spre Teius sa nu uitam ca au 2 traversari ale Muresului unde din pozele lui Stefan01 si din filmari inca mai au de lucru mult si bine :))

multumim pentru updaturi :D