Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Teo

Se circula prin noul sens giratoriu din capătul Lancramului. E deschisă circulația pe acolo cam de marți-miercuri.

E un pic îngust și sinuos, așa ca limitările de viteza sunt bine venite.

Câmpul cu maci capătă profilul unei autostrăzi, are terasamentul bine ridicat deja.

AkaManah

Ieri lucrau la terasament in zona Secadase -Sancrai spre directia Teius.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ActiON_


Daniel_I

Quote from: Teo on August 05, 2017, 11:49:37 AM
Câmpul cu maci capătă profilul unei autostrăzi, are terasamentul bine ridicat deja.
In zona respectivă se lucrează la terasament chiar și in weekend la ora 21.00. In ultimele săptămâni a fost o regulă asta, nu o excepție :-D
On The Road

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Granata06

#7868


Podul acesta nu il inteleg. De ce nu s-a proiectat podul cu grinzi cu oblicitate? Daca erau cu oblicitate, trebuiau si mai putine fata de cate sa vad in poza. Personal, nu am mai vazut pod cu grinzi descoperite (fara predale si placa de suprabetonare).

Allex

Mai este unul aici. Probabil e mai ieftin asa.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alin_simeriaveche

Din cate stiu mai este unul la fel peste CF A1 Sebes. Personal, mie imi place cum arata acest tip de pod. Nu ma pricep, dar cred ca acel tip de pod este foarte util avand in vedere ca traveseaza Cf electrificata.

Europiu

#7871
Acuma, stiu ca e prea tarziu, dar ceva ma deranjeaza la nodul asta: jonctiunea bretelei A10->A3 - despre care, nota bene, voi ziceti ca va fi cu doua benzi - este mult prea din scurt, dupa gustul meu.
Pe filmare la 0:13 se vede ca, practic, zona de "merge" (scuze pentru termenul in engleza) se termina la cealalta supratraversare A10->A3. Cat sa fie acolo, 3-4 sute de metri?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

neaghi

Un motiv pentru care grinzile sunt perpendiculare, ar putea fi si lungimea.
Pozitionate oblic ar fi fost nevoie de grinzi mult mai lungi.
In forma actuala cred ca s-a facut risipa, si nici nu vad sa fie un avantaj pt. calea ferata.

carutasul

mai lungi => mai groase
eventual de la o lungime încolo mai trebuia şi vreo pilă mediană.
Dar puteau şi ei să le acopere, măcar pentru estetică... Făceau un punct SOS în spaţiul ăla :)

alecu26

Care estetica? Din avion?
La fel va fi și la Turdas unde DN 7 trece peste relocarea CF. Pe lângă lungimea mai mare care ar fi solicitat grinzi metalice....e și problema torsiune care apare în grinzile oblice. Se putea face eventual ceva bazat pe culei decalate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).