Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Quote from: carutasul on July 30, 2017, 09:15:34 PM
eu vreau să văd grinzi , şi sunt vreo două poduri care de-abia răsar....
Ieri, o sursa interna de pe lotul 2 mi-a spus ca vor veni grinzi in urmatoarele 7-10 zile.

yetiman

#7816
@bogdan:
Acolo e nodul Teius. O supratraversare (cea din apropiere) este peste DN14B iar cealalta este peste o bretea. Se vad deja trasate - coborarea dinspre Alba spre Teius si urcarea Teius spre Turda. Vor trece prin pasajul aflat mai in spate.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Bogdan cred ca a pus problema altfel:

Nu era ma simplul ca in locul culeei Teius (nord) sa se fi facut niste pile, actuala culee mutata mai spre Teius si breteaua sa treaca printre "noile pile" (de pe locul culeei actuale) si "culeea mutata" ?...

Ar fi avut logica, dar cred ca sunt doua impedimente:
1. Breteaua ar fi venit prea aproape de DN (hmmm... discutabil...)
2. Ei oricum trebuie sa se "inalte" mult acolo caci urmeaza supratraversarea CF...

Nu mai spun ca mi se zbarleste parul cand ma uit la 02.56
Nu imi dau seama cum vor proceda acolo...
Sunt 3 linii CF paralele intr-un unghi de vreo 30 de grade fata de A10...
Cam acelasi unghi ca la Decea, dar acolo este linie dubla, nu tripla...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Nu stiu daca era loc suficient. Mai trebuie tinut cont si de benzile de accelerare/decelerare.
Si probabil tot din motive similare au preferat sa proiecteze inca o traversare in loc sa faca inca un giratoriu, pe partea dinspre Blaj.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

carutasul

ultimul pod peste Mureş si calea ferată cam strică "balul", în rest pare destul de ok

alexV

La 1:06 la traversarea Oiejdea e o foreza acolo, care azi e asamblata. Oare de ce? culeile sunt gata de vre-un an.

dragos76

Sper că nu e semn de senilitate, dar când a dispărut blocul ăla de la Oiejdea? :).
Eu mă tot gândeam că o să fie o operație faină de demolare, cu dimanitare etc, care se pretează la ceva filmări interesante.

ddfab

^^^ blocul a disparut de mai bine de o luna. am postat si eu cand am constatat "evenimentul".

ddfab

Quote from: alexV on July 30, 2017, 11:17:01 PM
La 1:06 la traversarea Oiejdea e o foreza acolo, care azi e asamblata. Oare de ce? culeile sunt gata de vre-un an.

acea foreza a lucrat pe cealalta parte a dn1, sus pe deal. au terminat acolo si au reamplasat-o unde au avut loc. nu cred ca vor fora acolo. foreza este pe acea pozitie de mai multe zile si nu am vazut nici o intentie de a fi pusa la lucru. daca apare ceva nou, va voi tine la curent.

AkaManah

Sambata si azi am vazut ca puneau geotextil in zona supratraversarii DN1 de la Oiejdea. De asemenea la Sancrai au inceput sa inalte terasamentul. Deocamdata nu au ajuns la geotextil. In zona podului peste Mures nu am mai vazut nimic deosebit. Pe malul stang nu se intampla nimic.

Granata06

 

Judecand dupa latimea structurii - acesta este un pasaj de subtraversare. Intrebare: intre cine si cine? Acolo nu exista drumuri agricole iar in dreapta pasajului este un deal cu copaci. Va ramane drumul tehnologic de la autostrada si se va circula pe el?

rocklee


Granata06

 

Daca e cum spune Rocklee, uitati cat va fi distanta intre doua drumuri de acces la terenurile agricole, aproape 4 km. Pe raza acestor localitati si comune, chiar se lucreaza terenurile agricole.

alecu26

@Bogdan, pe langa alte motive expuse de colegi, cam asa se fac traversarile si nodurile rutiere când se doreste taxarea directa. Nodul trompeta e cel mai simplu sa poti face taxare prin porti, dar trebuie atunci si sa asiguri continuitatea drumului existent.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AkaManah

 @Granata06

"B" este un viaduct peste Secadase- e o vale secata dar si un receptor al apelor pluviale. Nu stiu daca se va face un drum agricol prin vale. E posibil si e de dorit dar necesita niste lucrari adiacente (rampa de acces).

''C'' este pentru un drum agricol care va supratraversa A10. Nu cred ca va fi folosit de cei cu utilaje grele si turme de animale pentru ca va fi extrem de inalt.

"Ecoductul" va deservi un drum agricol pentru ca sunt foarte multe pamanturi agricole in zona si pentru ca distanta intre "A" si "C" este foarte mare.