Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Quote from: mishu77 on July 13, 2017, 09:58:15 AM
Quote from: adiarc on July 12, 2017, 10:05:25 PM
interesante si zonele de întoarcere.....a doua mi se pare totusi f.din scurt pe sensul spre Turda......

Cred ca a doua e pentru CIC, oare va putea fi folosita si de restul conducatorilor auto? Ca daca da, practic e ca o iesire de pe autostrada (banuiesc ca CIC are legatura cu DN1)

Exclusiv CIC si nu se va putea folosi de conducatorii auto. Va fi cu acces restrictionat (bariere) si doar ecipele de interventie,intretinere,politie.... vor avea acces.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Deci prima e pt întoarcere, totuși?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dragos76

Apropos de benzi de întoarcere, oare nu era utilă una și după nodul cu A3? Fiind un nod complex, cu posibilități ceva mai mari ca oamenii să greșeasca, ar trebui ca să fie pe fiecare direcție o posibilitate de ajustare. Pe A3 este banda de întoarcere pe sensul către Gilău, este aproape nodul de la C Turzii în cealaltă direcție. Aici dacă cineva intră din greșală pe A10 o să poată întoarce doar la Decea?

ciprebbe

Din gresala nu poti intra pe A10 doar daca schimbi directia de mers si virezi la Dreapta (indiferent din ce directie vi pe A3) :))), daca totusi face o astfel de imprudenta eu zic ca merita o excursie pana la Decea :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

Haideti sa nu exageram cu buclele de intoarcere.
Pe autostrazile din afara nu tin minte sa fi vazut asemenea bucle. (Poate ca si nodurile sunt, uneori, mai dese.)
Daca ai gresit, mergi pana la primul nod si te intorci. Nu e un capat de lume.

PS: La noi sunt folosite (99,99%) doar de echipajele cu radar ale politiei rutiere.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Earthchild

Quote from: yetiman on July 13, 2017, 03:25:25 PM
Daca ai gresit, mergi pana la primul nod si te intorci. Nu e un capat de lume.
Sau, daca n-ai depasit cu peste 300m intrarea, opresti, pui avariile, intri in marsarier si corectezi greseala.   :lol:

Europiu

Quote from: ciprebbe on July 13, 2017, 03:02:13 PM
Din gresala nu poti intra pe A10

@dragos76 se referea, cred eu, la intrarea pe A10 venind de pe DN1. Acolo, timpul pe care il ai ca sa te incadrezi A3 nord/A3 sud/A10 este destul de mic. Da, stiu, s-a mai discutat chestiunea asta, cu ceva timp in urma. Daca imi amintesc bine, @vancouver sugera ca semnalizarea A3/A3/A10 sa se faca pe ambele parti ale drumului (pasajul peste DN1). Va fi greu pentru cei care, in necunostinta de cauza, vor intra pentru prima oara in acel nod. :(
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vancouver

Quote from: ciprebbe on July 13, 2017, 03:02:13 PM
Din gresala nu poti intra pe A10

exact cum spune si Europiu: BA DA, se poate gresi. E extrem din scurt preselectarea pentru a intra de pe DN1. Am mai explicat si alte dati. Ai ca. 4 secunde sa citesti panourile si sa IEI decizia intre 3 variante.

Deci ATENTIE: intre 3 variante.
Asta e dificultatea. Si se va gresi cu certitudine. Din fericire acolo nu prea vor intra multi care nu sunt din zona, iar cei din zona vor invata ce au de facut.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

reiau mesajul meu mai vechi pe tema intrarii pe A10+A3 venind din DN1 la Turda:

Quote from: vancouver on September 27, 2016, 11:54:43 AM

(...)

La fel si invers, de pe DN1, pentru a intra pe autostrada IN ORICARE DIRECTIE, trebuie sa ajungi in acelasi punct, apoi trebuie facuta alegerea intre cele 3 bretele. Cum ar fi fost sa fie 3 intrari diferite in locuri diferite...

Legat de alegerea intre cele 3 bretele. Aici eu am atras atentia ca panourile trebuie sa fie extrem de simple. Alegerea intre cele 3 variante se face la 50-60 km/h pe ca. 150-200m, de aceea nu trebuie trecute o mie de localitati pe panouri. Exemplu: A10 SEBES / A3 Tg. Mures / A3 Cluj-Napoca. Cel mult si Oradea trecut pe A3 spre nord. ATAT. Mai mult de 4 localitati nu pot fi citite SI MEMORATE in cele 2-3 secunde in care panoul este vizibil 100% soferilor (se vine de pe un pod in curba acolo).


Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dominik

Foarte logic si ajutator un astfel de panou  :D
You're in Steelers Country

yetiman

BREAKING NEWS: Avem primii 2m de parapet pe lotul 4:
Si nu, nu e vorba de cei ruginiti din prim-plan  :lol:







Locatia: langa Kaufland Turda
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Si ca sa nu lasam ziua de 13 fara niste update-uri vazute din DN:
Lot 4:
Relocare drum Stejeris:
Dimineata:

Dupa-masa lucrau pe partea cealalta a pasajului:


Drum acces CIC:


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut

Nimic nu vă scapă! :lol:
Așteptăm primele indicatoare. Sunt tare curios.

yetiman

Tot lot 4, relocare drum manastire:







,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Si daca o sa dati zoom la imagine o sa vedeti...... (da, ati ghicit).... relocarea unor stalpi LEA (sper sa fie ultimii ramasi pe lotul 4)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu