Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Multumesc, Ciprebbe si la cat mai multe reportaje ! Sa speram ca anul acesta vom vedea rezultate notabile in santiere.

Capatul lotului 3 - in apropierea DJ 107E

Vedere spre Turda






Vederi spre Sebes - se observa ca au inceput lucrarile de montarea a casiurilor si pregatesc terenul pentru asternerea stratului vegetal, iar rigolele sunt turnate





Stefan01

Lotul 2

Vedere spre Turda realizata din apropierea DJ 142L - Se executau lucrari de foraj la viitorul pod peste Raul Mures






Vedere spre Sebes, realizata din apropierea DJ 142L


Structura viitoare relocari a DJ 142L, aflata intre Radesti si Leorint


Sunte in zona devierii DC (drum comunal) 17, in apropiere de Beldiu


Vederi spre Turda




Vedere din zona devierii


Vederi spre Sebes



Stefan01

Vedere de ansablu a supratraversarii DN 14B - privire catre Teius










Vedere de ansamblu a supratraversarii caii ferate infundate, ce deserveste o firma privata din zona


Vedere cu structura din apropierea intersectiei A10 cu DJ 107H


Vedere din aceeasi zona, spre Teius, de pe aliniametul autostrazii


Vedere din aceeasi zona, spre Sebes, de pe aliniametul autostrazii

Stefan01

Suntem intre Transavia si supratraversarea din apropierea Oiejdea. Aici au depozitat, joia trecuta, cateva grinzi.





Au reluat lucrarile la structuri. Se confirma cele spuse de colegul gdo acum cateva zile cand a postat poza cu schelele la supratraversare.




Urmatoarele doua imagini au fost realizate din mers. Calitatea este mai slaba, dar se observa destul de bine ca au reluat lucrul.




Imagini de la Santimbru Fabrici


Zidul de sprijin




Continuarea zidului


Continuarea zidului - latimea autostrazii



Continuarea zidului - latimea autostrazii - vedere din partea opusa


Din aceeasi pozitie unde a fost realizata poza anterioara - vedere spre Turda


Din sens opus -vedere spre Sebes






Din imaginile urmatoare se observa in departare capatul lotului 2. De acolo incepe lotul 1, pana la Sebes.





Stefan01

#7054
Lotul 1
Au inceput lucrarile arheologice in apropierea DN 1 (Paraul Iovului). Veti vedea pe filmare, la cateva secunde dupa terminarea lotului 2. Sper ca asa va realiza Cip montajul video.

Poze realizate de pe DJ 107C - structura de la un drum agricol


Aceeasi structura vazuta de la devierea temporara a DJ 107C - vedere spre Turda. Lucrarile la viitorul pod nu pot demara deoarece nu sunt relocate LEA 110 kV, respectiv LEA 220 kV.




Din aceeasi zona, vedere spre Sebes


Binecunoscuta structura de la devierea temporara a DJ 107 - vedere spre Alba Iulia


Poze cu lucrarile din zona Limba si viitorul pod peste Raul Mures

Poze realizate de pe DJ 107C - la dreapta se afla Raul Mures, iar la stanga fostul sit arheologic de la Limba




Vedere mai la dreapta celor doua poze prezentate mai sus


Vedere cu structura din sens opus


Vederi cu lucrarile in derulare la viitorul pod peste Raul Mures - au decofrat un pilon




Vederi cu lucrarile in derulare de la situl Limba inspre Sebes










Au mai avansat putin lucrarile intre Oarda si DN1. Se va vedea pe filmare.

vancouver

Quote from: ciprebbe on April 29, 2017, 05:49:28 PM
ST3





Anterior am criticat modul de realizare a acestei treceri a A10 peste DN1, in sensul ca nu au pastrat aliniamentul DN1 si au creat mai multe curbe (inutile si posibil periculoase) pe DN1 in locul unei zone de drum drept.

Acum vine si vremea laudelor. Daca vad bine structura de beton a subtraversarii este complet imbracata in terasament (asemenea podetelor de tabla). Ca atare acolo pe autostrada nu se va simti absolut nimic, nu va exista o intrare pe un podet rigid cu trambulina aferenta. Pur si simplu perna elastica de terasament + balast + asfalt este trecuta continuu si peste structura de beton. Mie mi se pare o treaba excelenta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ciprebbe

Speed 2x FullHD 50/sec, pt viteza nomala setati 1/2
Spor

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Frumos......Multumim Ciprebbe si Stefan01......TS lucreaza bine....Totusi ii ciudat ca nu au montat inca predalele si nu au facut suprabetonarea la podul de la calea ferata....In rest   :gj:

vancouver

Mie mi se pare ca au montat deja predalele si se vad muncitori care merg pe acolo pe placa si probabil armeaza predalele. In mod evident nu vor acoperi cu predale toate grinzile, ci doar acele zone peste care trece calea rutiera.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Allex

la 0:42 trasarile laterale au legatura cu autostrada? Parca sunt prea mici pentru parcare.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Dominik

E strigator la cer, nici acum nu au relocat stalpul de curent de la sfarsitul lotului !!!
You're in Steelers Country

Dominik

Quote from: vancouver on April 30, 2017, 03:11:16 PM
Mie mi se pare ca au montat deja predalele si se vad muncitori care merg pe acolo pe placa si probabil armeaza predalele. In mod evident nu vor acoperi cu predale toate grinzile, ci doar acele zone peste care trece calea rutiera.

Exact, asa am vz si pe un lot nou dat in folosinta acum in Grecia, se vede pe filmare si acolo ca e acoperita doar banda de rulare rutiera...si la final nu arata rau
You're in Steelers Country

zorro

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Referitor la relocarea stilpului de curent, probabil ati fazut pe filmarea lui ciprebbe, ca au inceput constructia fundatiilor de beton pentru stilpii noi.
Aici am vazut saptamina trecuta o foreza;



In partea stinga sint depozitati 4 cilindrii din fier beton, din aceia pentru piloti forati.
Probabil pentru a fora sub linia electrica va trebuii decuplat curentul.

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

ciprebbe

E ca si mutat stalpul acela. Se vad forajele pt noile fundatii(a explicat bine zorro). Foreza e in actiune la stalpii metalici din spate de la Aiud si se vede pe filmare.
Final de septembrie se doreste deschiderea circulatiei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe