Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

adiarc

Multumesc Zorro pentru poze,dar mai ales pt veștile excelente....+1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tom

Asfaltare la debleul din Gambas:



Montare grinzi la pasajul peste CF:





ciprebbe

E clar ca astia ne provoaca la o filmare aeriana :))))))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dumbravaandrei

Ar fi fain un timelapse la o structura din asta.... ar fi fain de tot unul la soimus  O:-)

ovicor

   +1 Zorro, +1 Tom. Asemenea stalpi am "calarit" si eu vreo 20 ani. Cei drept, nu montaj, ci doar mentenanta si lichidare avarii. Dar vorba ceea : "cand eram mai tanar..."

TibiV

#6785
Poza asta putem sa o adaugam la arhiva de aur a PUM/API ?....
Quote from: tom on March 21, 2017, 08:03:10 PM
Montare grinzi la pasajul peste CF:


Basca...
Poate nu ati observat, dar stalpii pentru catenara sunt metalici, "model nou", desi CF300 nu este in modernizare pe zona respectiva...
Macar ca "semnal", este un lucru bun din partea CFR Infra.... Chit ca probabil este vorba doar de 4 stalpi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Granata06

Pod peste valea Secadasului (Lot II)


 



Podul va traversa acesta "vale"...care de ani buni nu mai exista.


Chiar daca in ultima perioada a plouat destul de mult,  panza freatica a scazut datorita lipsei precipitatilor pe ansamblul a 5-10 ani, ducand la disparitia paraiasului. Cred ca un podet era suficient pentru "valea Secadasului. Sa faci un pod de deschidere (aprox 30 m) mi se pare cel putin exagerat.

alecu26

TibiV, probabil aia e si explicatia întârzierilor. De obicei CFR nu accepta stalpi sub pod. E foarte dificil de reparat, inlocuit un asa stalp. Asa ca sunt 2 variante...ori un pod cu 1-2 metri mai inalt, ori repozitionare stalpi, catenara...etc in afara podului. Probabil TS a decis ca inaltarea autostrazii cu 1-2 metri nu merita.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

mama ce harnicie pe A10!!! atat la constructori, cat si la forumisti... :D si saptamana aceasta se anunta doar vreme buna!
va dau si eu una de pe lotul 2( ma rog, nu chiar asa asteptata ca vestile de pe celelalte loturi). in dealul Oiejdea, au coborat binisor cu sapaturile. camioanele sunt un punct de reper, pentru nivelul la care au ajuns.





AkaManah

Quote from: Granata06 on March 22, 2017, 08:09:09 AM
Pod peste valea Secadasului (Lot II)
Podul va traversa acesta "vale"...care de ani buni nu mai exista.


Chiar daca in ultima perioada a plouat destul de mult,  panza freatica a scazut datorita lipsei precipitatilor pe ansamblul a 5-10 ani, ducand la disparitia paraiasului. Cred ca un podet era suficient pentru "valea Secadasului. Sa faci un pod de deschidere (aprox 30 m) mi se pare cel putin exagerat.

Acea vale a Secadaselor este un colector al apei provenite din ploaie de pe sute de hectare. In urma cu aproximativ 15 ani, in urma unei ploi torentiale aproape biblice, apa avea peste 5 metri in acea vale si a inundat si o parte din culturile agricole din vecinatate. Nu este exagerat acel pod. Un podet care nu ar putea prelua un asemenea flux de apa ar putea duce la complicatii: erodarea terasamentului, inundarea autostrazii, inundarea culturilor agricole, a unei parti din sat. O singura data este suficient sa fie bine proiectat si realizat. Ce nu am inteles eu este de ce nu au combinat podul cu un acces de drum agricol (s-ar putea amenaja drum chiar prin vale fara costuri mari)  Supratraversarea de la cateva sute de metri nu va fi indeajuns mai ales ca panta va fi considerabila. In plus se va bloca accesul in ambele cimitire ale satului. Cel ortodox cam ramane fara optiuni.

Granata06

Curios este faptul ca supratraversarea aceea de care vorbesti tu nu era prevazuta in proiect, ci o subtraversare (pasaj inferior).

zorro

Dovada ca ambii stilpi sint in picioare; si "decedatul" se odihneste.



Se lucreaza la ridicarea firelor, si sa speram ca in citeva zile PORR se poate apuca de "râcâit", ca au ramas putin in urma cu acea zona; se si vad citeva excavatoare care abia apuca sa prinda ceva mai consistent in cupa.
Pe cealalta retea de LEA de pe lotul 3, aproape de granita cu lotul 4 nu se vede nici o miscare.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

ovicor

@zorro, s-ar putea (foarte probabil) ca siguranta in alimentare sa nu permita retragerea lor concomitenta. Plus ca, probabil, vor fi folosite aceleasi resurse( utilaje si oameni).

zorro

@ovicor, ai dreptate, la asta nu m-am gândit, sa zicem ca înca nu se poate face relocarea dar cel putin fundatiile pentru stâlpii noi se puteau face.
Oricum stâlpul ala nu încurca prea tare, deoarece are deja si asfalt de jur împrejur. :)

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

AkaManah

#6794
Quote from: Granata06 on March 22, 2017, 02:06:22 PM
Curios este faptul ca supratraversarea aceea de care vorbesti tu nu era prevazuta in proiect, ci o subtraversare (pasaj inferior).


My bad. Nu am fost atent.Ma refeream la supratraversarea A10 de drumul agricol. Problema ramane si prevad complicatii pe zeci de ani pentru sateni.