Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 23 Guests are viewing this topic.

yetiman

^ Sa stii ca intrebarea mea era ironica.
Trec pe acolo saptamanal.
Si chiar daca nu s-au facut lucrari semnificative, in nici un caz nu pot fi valorile date de CNAIR (identice cu cele precedente).
Iar in raport, si situatia financiara este identica cu cea publicata in decembrie, desi s-au facut plati serioase in 31.12.

PS: Nu uita ca raportul reprezinta lucrarile din luna anterioara (si nu cele pana in ziua raportului)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

#6511
Quote from: yetiman on January 20, 2017, 10:39:29 PM
Iar in raport, si situatia financiara este identica cu cea publicata in decembrie, desi s-au facut plati serioase in 31.12.
Aici ai perfecta dreptate...
Dar...
Quote from: yetiman on January 20, 2017, 10:39:29 PM
PS: Nu uita ca raportul reprezinta lucrarile din luna anterioara (si nu cele pana in ziua raportului)
Cine ne confirma noua ca "Stadiul lucrarilor" publicat in ianuarie este cel de la 31 decembrie? Poate fi de la 25 decembrie, sau mai degraba de la 10 sau 15 decembrie daca tinem seama de "eficienta" CNAxxx....

Probabil "Stadiul lucrarilor" publicat in decembrie era cel de la 15 noiembrie samd...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#6512
Corect.
Ceea ce vroiam sa subliniez e ca SIGUR nu se refera la lucrarile din 15.12 la 15.01.  :D

Iar pe inceput de decembrie inca se lucra.
Si, daca tii minte, in prima publicare a raportului din decembrie, au uitat sa actualizae datele pentru autostrazi, iar dupa ce am postat eu, la vreo 2-3 zile au facut si corectia.  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Corect...
Dar de ce sunt atat de "afurisit de inchisi" ?...
http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/STADIULPROIECTELORINDERULARE.pdf

Nu era normal sa exista un folder "stadiul proiectelor in derulare" si acolo sa gasesc, unul dupa altul:
STADIULPROIECTELORINDERULARE 2017-01.pdf
STADIULPROIECTELORINDERULARE 2016-12.pdf
STADIULPROIECTELORINDERULARE 2016-11.pdf,
etc etc etc ?...

Intreb si eu, in naivitatea mea... O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

+1

Mai mult, din cauza asta, daca intri pe postarile mele mai vechi unde am pus linkul catre fisierul de la momentul respectiv, te duce la fisierul de acum si nu mai gasesti "datele istorice".
Asta a si fost unul din motivele pentru care m-am decis sa fac graficele respective.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Mi-am dat seama, si de asta consider ca faci o teaba excelenta cu tabelele si graficele respective !...
:cheers:
(Poate imi trimiti si mie o data, cand ai timp, Excel-urile alea pe PM....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#6516
Problemele pentru A10 conform CNAIR:

Autostrada Sebes-Turda Lot 1   
1) Finalizare proiectare pentru Sectiunea C si Obtinere Autorizatei de Construire pentru sectiunile B (km 14+000- 17+000) si C (km 0+000-km 0+300 si Nod rutier Sebes ) (km 0+000-km 0+300) si Nod rutier Sebes
2) Obtinerea Acordului de Mediu revizuit
3) Aprobare HG pentru exproprieri suplimentare
4) Obtinere Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente   exproprierilor suplimentare
   
Autostrada Sebes-Turda Lot 2   
1) Aprobare HG pentru exproprieri suplimentare
2) Obtinere Autorizatie de Construire pentru lucrarile aferente   exproprierilor suplimentare
   
Autostrada Sebes-Turda Lot 4   
1) Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru zona lacului Stejaris.
2) Obtinerea Autorizatiei de Construire pentru retele utilitati
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

NGC

Quote from: TibiV on January 20, 2017, 11:07:14 PM
Dar de ce sunt atat de "afurisit de inchisi" ?...

Nu era normal sa exista un folder "stadiul proiectelor in derulare" si acolo sa gasesc, unul dupa altul

Asa este putin mai greu de urmarit ce actualizeaza, pentru ca trebuie salvata fiecare versiune si urmarite modificarile.
Nici o problema, pentru ca avem o arhiva cu rapoartele. :lol:

raulbogdan23

Incet incet reincep lucrul la autostrada. Azi se lucra anemic pe unele portiuni din A10.

- Lot 4 - era ceva miscare la prima supratraversare a autostrazii de dupa nod Turda.
- Lot 3 - langa relocarea de la Decea se lucra la supratraversarea CF. Se decofra culeea dinspre DN.
- Lot 2 si lot 1 - era liniste pe portiunile ce se vad din DN

Dominik

You're in Steelers Country

bogdix

@europiu

Contractual (FIDIC) decizia CAD nu e definitiva. Practica autoritatilor romanesti este s-o duca si la Curtea de Arbitraj International sau la Curtea de Arbitraj din Bucuresti daca se specifica.
E un mecanism greu pana se ajunge ca o decizie CAD sa se implementeze. Uneori se ajunge ca decizia arbitrilor sa vina dupa ce se termina lucrarile ai atunci autoritatile platesc doar daune si penalitati.

Practic, pe scurt, fara un act aditional la contract, stirea digi24 e doar un fîs.

Iar vis-a-vis de loialitatea si verticalitatea celor care dau asemenea decizii trebuie sa ne punem serios problema subiectivismului autoritatilor. In toate CADurile in care am fost implicat, autoritatea statului era intr-o grava si evidenta culpa, dar sustinea contrariul cu o franchete incredibila.

AkaManah

#6521
Azi dimineata am vazut miscare pe L2. Erau muncitori care lucrau la armaturi aproape de sfarsitul lotului spre Alba Iulia.

Update: Pe la 3 am vazut si un car TV Digi acolo.



elion

#6524
Debleul Gâmbaş









Viaductul Gâmbaş









Nodul Aiud