Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Granata06

#6000
Lot 3 - Nod Aiud - pasaj peste calea ferată

@elion



Antretoaze in situ


Deschiderea peste CF


Partea către DN. Se observă în spatele culeei că va urma o umplutură serioasă.


Deși a plouat mult iar condițiile de pe șantier nu sunt tocmai grozave, se lucrează.

alecu26

Daca e aia umplutura serioasa....ce sa mai spunem despre ce se executa la Ilia, pe LD3?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


StefanCelMare

#6003
Quote from: alexV on October 19, 2016, 01:13:11 AM
Stiti ca lotul 2 Aktor are 24 de km inclusiv 2 poduri peste Mures ?
- Asta e dublu decat lotul 3 TS, care lucreaza deja de 2 ani si n-au terminat.
- sau e triplu fata de lotul UMB din Gilau-Nadasel, unde de asemenea se lucreaza de 2 ani si nu au terminat.
E de lucru mult si bine aici. Lotul are nod la mijloc - Teius, in caz ca se vrea terminarea pe jumatati.

Nici eu nu cred că e posibil decembrie 2017 pentru lotul 2.
Dar nici comparația cu alte loturi nu este chiar relevantă, deoarece loturile 3 și 4 au stagnat mult timp datorită lipsei de autorizații (la fel și UMB cu pădurea de pe deal).
Sunt greu de egalat recordurile de pe loturile 3 și 4 referitor la lipsa de autorizații. Eu sper să meargă mai repede lotul 2, dar mai știi?

ddfab

^^^ pentru loturile 1 si 2, doar daca avem noroc le termina la final de 2018 :(

elion


zorro

Revin cu relocarea DN Decea cu un set de poze mai clare,


Aici sunt doua modele diferite de caroseri de de tir la iesire de sub pod, pentru a se vedea spatiu ce ramine pina la pod,






Iesirea de sub pod unde se poate vedea diferenta substantiala de nivel cu fostul DN,


Se pregateste terenul pentru cealalta banda, vedere spre Aiud


Si invers vedere spre Decea






Miscare buna in zona. Apropo, se pare ca TS-ul nu prea mai are pamint de umplutura, aduce si de la lotul 4 PORR.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

vancouver

Quote from: alexV on October 19, 2016, 01:13:11 AM
Stiti ca lotul 2 Aktor are 24 de km inclusiv 2 poduri peste Mures ?

- Asta e dublu decat lotul 3 TS, care lucreaza deja de 2 ani si n-au terminat.
- sau e triplu fata de lotul UMB din Gilau-Nadasel, unde de asemenea se lucreaza de 2 ani si nu au terminat.

E de lucru mult si bine aici. Lotul are nod la mijloc - Teius, in caz ca se vrea terminarea pe jumatati.

Nu are legatura lungimea lotului cu timpul de executie. E ca si cum ai spune ca un meci de fotbal dureaza 90min, deci 3 meciuri de fotbal care se joaca concomitent dureaza 270min. Nu, cele 3 meciuri dureaza tot 90min, doar ca evident este nevoie de 6 echipe ca sa le joace in loc de 2.

Asadar un lot de 3 ori mai lung dureaza fix la fel ca un lot de 3 ori mai scurt, doar ca trebuie de 3 ori mai multe utilaje, materiale, bani, etc... Daca totul decurge bine, loturile de pe Sebes - Turda se pot face in ca. 2 ani, indiferent de lungimea lor. Doar ca, evident, trebuie sa adaugam timpii pentru situatiile care nu depind de constructor
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Calin

@ zorro
Am sa te citez aproximativ...."Aici sunt doua modele diferite de caroserii de TIR-uri la iesirea de sub pod,pentru a vedea spatiul care ramane pana la pod"
  Inaltimea la care se afla acel pod tine cont in primul rand,cred,de posibilitatea trecerii fara probleme a unui TIR care transporta autoturisme-a se vedea problemele pe care le tot expun cei de la Dacia-Pitesti,dar si un eventual transport agabaritic. TIR-urile care transporta autoturisme sunt sensibil mai inalte (ma refer la incarcatura) decat remorcile de TIR intalnite in mod obisnuit.Autostrazile din Romania se pare ca tin cont in mod special  de acest mod de transport de autoturisme-de care economia noastra beneficiaza in mod special-de unde si tunelele de autostrada foarte inalte-daca nu cumva este o norma europeana care trebuie ,oricum,respectata.

zorro

@ Calin
  Da ai dreptate. Orice camion care circula in RO, cu exceptia celor agabaritice, trebuie sa respecte inaltimea de max 4m, inclusiv cele pentru transport autoturisme. Eu voiam numai sa scot in evidenta faptul ca podul este suficient de inalt, cred ca peste 5 m, deoarece intr-o postare  mai veche am numit acest pod ,,gauricea asta" , fiind inselat de faptul ca trecind pe linga pod l-am vazut de fapt mai mic decit este el in realitate, si cred ca asta au vazut toti cei care au trecut pe linga el. Cineva care lucreaza in domeniu mi-a spus ca in RO nu se mai fac poduri sub 5,5 m, conform normelor in vigoare.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

alecu26

Gabaritul de libera trecere inclusiv pentru agabaritice este de 5.00. Se lasă 5.5 pentru a avea loc ceva reasfaltari. (O prostie după părerea mea care aduce cheltuieli în plus mari și foarte mari, pe când s-ar pute impune o regula simpla....asfaltare doar prin frezare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


adiarc

#6012
cel mai intarziat lot ,ramane lotul 1....intre timp traficul in zona e de vis la orele de vf,in fiecare zi de luni pana vineri ( dimineata spre Sebes si dupa masa spre Ab )

coloana de la iesirea de pe autostrada ( Lancram ),pana in Alba Iulia.E nevoie de min o ora pt a strabate cei 9 km dintre cele 2 localitati





coloana vazuta de pe sensul spre Sebes







in dreapta..pustiu....in stanga imaginii,autostrada macilor,va prinde primavara in acelasi stadiu...



PS - autostrada macilor devine autostrada melcilor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

Quote from: vancouver on October 19, 2016, 11:01:24 PM
Quote from: alexV on October 19, 2016, 01:13:11 AM
Stiti ca lotul 2 Aktor are 24 de km inclusiv 2 poduri peste Mures ?

- Asta e dublu decat lotul 3 TS

Asadar un lot de 3 ori mai lung dureaza fix la fel ca un lot de 3 ori mai scurt, doar ca trebuie de 3 ori mai multe utilaje, materiale, bani, etc...

Sebes - Turda lot 2 - 24,25 Km
   Valoare ofertata: 549.332.493 lei (reprezentand 74,63% din estimare)
Sebes - Turda lot 3 - 12,45 Km
   Valoare ofertata: 420.511.921 lei (reprezentand 79.02% din estimare

cu banii e clar, 30% in plus. cu materialele iar e clar, ca trebuie de doua ori mai multe.
mai si eu sper, ca fac traseul asta de cateva ori pe luna. doar ma uitam la date.+

AkaManah

#6014
Quote from: luc on October 21, 2016, 05:17:23 PM
Probleme semnalate pe lotul 2:
http://alba24.ro/lucrari-oprite-pe-lotul-2-al-autostrazii-sebes-turda-firmele-subcontractate-de-aktor-sa-sunt-neplatite-din-15-iulie-525816.html

E frustrant sa vezi asta atat de des! Am calculat ca la naveta Aiud-Alba Iulia petrec 13 zile pe an in trafic si fiecare intarziere la A10 imi mai adauga cateva zile. Asta pentru 60 de km amarati! Muzica buna, rabdare ca timpul se trece oricum.