Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Te astept pe Cluj -Turda dupa eliminarea " punctelor negre".
La Tureni au montat si gard din sarma de cateva zile, pe mijloc intre sensuri.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV

Quote from: icristian on September 29, 2016, 08:15:28 PM
O intrebare: E vreun motiv pentru care nu s-au pus ultimele grinzi la viaductul de la Gambas?

Fiindca nu erau turnati cuzinetii, pe piloni. Punctele unde se sprijina grinda. Uite in poza asta de sapt tecuta, in coltul stanga sus se vad armaturile, inca nu era beton acolo.

papibabone

Sa inteleg ca devierea de la Decea va ramine definitiva unde au facuto acum ?
Pfui ,oare ce au avut in cap cind au gindit asa ceva acolo ?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Granata06

#5869
Utilajul alb din poza de mai jos, asterne cumva balast stabilizat? Sau care e rolul lui?



Ieri la ora 19.25 TS lucra in zona pasajului rutier dintre Ciumbrud si Aiud.




Scuzati calitatea pozelor - facute cu telefonul si cu zoom.

In jurul orei 17.30 am trecut putin si pe lotul II (capatul spre lotul III) insa am ramas putin dezamagit. Slaba mobilizare fata de lotul III.



delacroix

#5870
 Supratraversare Dn1 Decea : Asa trebuia sa fie. Cumva au gasit o cale de eliminare (scurtare) a viaductului



dr4qul4

Optimizari TS. nu v-ati obisnuit de pe A1?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

neaghi

#5872
Quote from: vancouver on September 29, 2016, 10:59:09 PM
Pai tocmai ca drumul va fi mai liber, se va circula mai cu viteza.

Pentru mine tine de domeniul fantasticului ca au decis devierea unui drum national drept, creind o sicana. Iresponsabili, ca sa nu zic mai grav. Daaaa, cu O MIE DE INDICATOARE, cu politie mereu in zona, cu marcaje intretinute, adica cu eforturi banesti importante, daaa, asa pericolul va fi mai mic. Dar se putea ca pericolul sa fie ZERO!

De aceeasi parere sunt si eu.Trebuia deviat drumul pina se construieste pasajul, dupa care sa se revina la vechiul traseu, cel nou raminind pt cazuri de exceptie.E greu de inteles cine si ce avantaj a vazut in mutarea asta...

LE: am vazut acum din randarea lui delacroix unde si cine a gindit "avantajul"..sincer cred ca asa ceva n-ar trebui sa le fie permis..faci pe o parte si sa strici pe cealalta...

Earthchild

De ce n-au proiectat doua viaducte scurte strict peste CF si DN? Pare ca aveau loc si nu cred ca ar fi fost costurile mult mai mari?

ddfab

din ce-mi amintesc eu, initial in SF era acolo un viaduct mare de aprox. 1.5 km, peste mures, Cf si DN. l-au optimizat pina a rezultat un pod mai mic peste Mures, un pasaj peste CF si pasajul peste Dn, foarte mic. la fel vedem si pe lotul 2 in curba Oiejdea, unde initial era un viaduct de 300 m care pornea de pe deal, traversa DN si continua pana ce traversa si drumul local din apropiere, acum sunt doua pasaje si probabil un terasament foarte inalt intre ele. Astept cu interes si proiectul de pe finalul lotului 1 , unde la fel era prevazut un viaduct de 700 m, care pornea din apropierea drumului ce duce la baza Florea, trece peste CF,DN si valea de la Paraul Iovului si se urca pe deal, unde va fi nodul Alba Nord. probabil si din cauza acestui viaduct intarzie proiectul, pentru ca asa-i la noi! optimizam... profitul! va fi interesant aici, deoarece autostrada vine din lunca Muresului, deci de foarte jos si trebuie sa urce peste DN care este situat la vreo 10 metri mai sus. daca mai adaugam si distantele de siguranta, rezulta o inaltime considerabila a presupuselor pile de la presupusul viaduct. apropos... nu mai stie nimeni, nimic de situatia cu proiectele de pe capetele lotului 1?
merci.
PS. Aktor baga mare la sapaturile de la zidurile de sprijin. azi-dimineata am numarat peste 20 de camioane . in zona zidului de sprijin ingropat de la santimbru, au ajuns la nivel pe mici portiuni. ridica si terasamentul in zona santimbru.

delacroix

Doua viaducte scurte sunt aproape la fel de scumpe ca unul lung. Peste DN nu era nevoie de viaduct , autostrada oricum este in coborare.  Gaselnita a fost viaductul peste CF . Din pacate n-am fost pe acolo si nici poze n-am gasit. Oricum banul dicteaza. Cat despre devierea DN-ului este o solutie curenta doar ca in acest caz devierea este sub nivelul actualului DN

dr4qul4

Acum nu mai conteaza. Important e sa termine cat mai repede autostrada.
Cand vor ramane doar localnicii pe DN, chiar daca va fi o curba periculoasa, va fi cunoscuta de catre toti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ddfab

Am gasit prin telefon 2 poze cu sapaturi in zona zidului ingropat de la santimbru. excavatorul este la nivelul la care trebuie sa se ajunga.



TibiV

Quote from: neaghi on September 30, 2016, 09:43:43 AM
Quote from: vancouver on September 29, 2016, 10:59:09 PM
Pai tocmai ca drumul va fi mai liber, se va circula mai cu viteza.

Pentru mine tine de domeniul fantasticului ca au decis devierea unui drum national drept, creind o sicana. Iresponsabili, ca sa nu zic mai grav. Daaaa, cu O MIE DE INDICATOARE, cu politie mereu in zona, cu marcaje intretinute, adica cu eforturi banesti importante, daaa, asa pericolul va fi mai mic. Dar se putea ca pericolul sa fie ZERO!

Trebuia deviat drumul pina se construieste pasajul, dupa care sa se revina la vechiul traseu

Aveti perfecta dreptate. Amandoi.
Cred ca putem pregati inca de acum lista accidentelor care se vor petrece acolo... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cfdp

din pacate la pasajul de la Aiud TS lucreaza la umpluturi cu marna. Se vad pe taluz bulgarii de marna. Utilajul face la trei straturi consolidare , se pare cu DOROSOL,
Marna uscata este asemanatoare cu betonul , dar sub influenta apei , se lichefiaza , cu betonul proaspat. Cine oare semneaza??????