Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

miraflor2007

Anunt postat astazi pe TURDANEWS.NET
"Descriere
TIRRENA SCAVI CONDOTTE GIE ANGAJEAZA MUNCITORI CALIFICATI IN URMATOARELE MESERII: EXCAVATORIST,BULDOZERIST,GREDERIST,SOFER CIFA SI 8X4, OPERATOR CILINDRU COMPACTOR,OPERATORI POMPA BETON.CV-URILE SE DEPUN LA SEDIUL SANTIERULUI DECEA. INFORMATII LA TELEFON: 0358/401962
Contact
0358401962
DECEA"
Oare s-a intamplat ceva frumos?

ciprebbe

Pt lot 1 si 3 da. Mai ramane doar lot4.
Inca putina rabdare sa apara si comunicatul oficial.
Constructorii nu se pot mobiliza in 1-2 zile dar se pregatesc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

clau

Pt. lot 1?... Uau! Super... Nu cred pana nu vad.

adiarc

O sa fiu pe faza cand se va întâmpla ceva,insa probabil atunci cand nu mai ai nici un utilaj pe teren si de fapt nimic altceva,durează 2-3 saptamani pana te mobilizezi la o turatie minima.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ddfab

in sfarsit ceva vesti care sa te scoata din amorteala! sper ca e pe bune! ma duc sa-mi lustruiesc lentila la aparatul foto... :D

AkaManah

Intre Sincrai si Radesti se decoperteaza de zor. Am vazut ca au incheiat forajele la Secadase-Sincrai. Azi, de dimineata se pregateau sa deplaseze utilajele de forat. Am inteles ca vor face inca un podet pentru un drum agricol care trece printre cimitirele satului. Astept cu nerabdare sa inceapa sa lucreze la podul peste Mures spre L3.

ultrasbz

"Autostrada Sebes-Turda relansata ! 17 km - tronsonul 1

Ministrul Transporturilor a semnat astăzi, 28.06.2016, Ordinul de ministru pentru emiterea autorizației de construire pe Lotul 1 al Autostrăzii Sebeș – Turda. În urma acestei autorizații, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), va emite Ordinul de Începere a lucrărilor. Evoluția acestui proiect este încă un rezultat al Ordonanței nr. 7/2016, propusă de Ministerul Transporturilor și aprobată de Guvern în luna martie a acestui an. Ordonanța prevede o serie de măsuri pentru accelerarea implementării proiectelor de infrastructură transeuropeană de transport."

https://www.linkedin.com/pulse/autostrada-sebes-turda-relansata-17-km-tronsonul-1-dan-m-costescu

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Intrebare: Mai stie cineva care este situatia EXACTA a AC-urilor pe A10?

Lot 1 - tocmai a primit azi (sper ca e vorba de lotul integral)
Lot 2 - are AC (dar oare pe tot lotul?)
Lot 3 - NU are AC de loc
Lot 4 - are AC partial (dar stie cineva unde are si unde nu are?)

Recunosc, ca, desi am urmarit permanent situatia A10, tot nu am reusit sa ma lamuresc pe unde avem si pe unde nu avem AC. Parca suntem in alta dimensiune, cand e vorba sa fim informati (opinia publica) de catre institutiile statului (Minister, CNADNR, etc...)

Noroc ca s-a inventat Facebook, Linked-in, si altele, ca sa avem informatiile "oficiale" cerute de noi in permanenta.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

ciprebbe

Ramane cum v-am spus :p

Va urma si lot 3.

Lot 4 are probleme cu suprafetele suplimentare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Hai sa vad care gaseste primul stirea despre lot 3  :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


neobluenet

@yetiman: Pe L1 doar nodul Sebes, 0-300m si 14.000-17.000m au AC. Deci au pe 3.3 km din 17 km. Trist de-a dreptul ce se intampla cu proiectul asta.

@ciprebbe: https://www.linkedin.com/pulse/inca-125-km-din-autostrada-sebes-turda-dan-m-costescu?trk=prof-post

AndyM09

@neobluenet Inteleg ca AC-ul este doar pe o suprafata relativ stransa. Dar se pot concentra lucrarile doar pe aceasta zona?
Gen... in loc sa lucreze 200 muncitori la o suprafata de 10km, sa lucreze toti 200 la o suprafata de 3.3km si sa o aduca intr-un stadiu mult mai avansat.

Redox

Cătălin Drulă via Facebook
QuoteAm o veste foarte bună: astăzi se emit autorizațiile de construire pentru 26km din autostrada Sebeș-Turda, respectiv lotul 1 (pentru 14 din 17km) și lotul 3 (în întregime)!
O scurtă recapitulare a proiectului autostrăzii Sebeș-Turda. Lungimea este de 70km, conectează autostrăzile existente A1 Deva-Sibiu și A3 Cluj (Gilău) - Cîmpia Turzii. Drumul național (DN1) este unul dintre cele mai aglomerate din țară pe acea porțiune. La finalizarea autostrăzii, Clujul va fi legat de Sibiu și Deva pe autostradă. Ordinele de începere pentru aceste proiect au fost date în 20 mai 2014 pentru 41km (loturile 3 și 4) și în 2 decembrie 2014 pentru ceilalți 29km (loturile 1 și 2). Durata prevăzută era de 22 luni: 4 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.
Din păcate, am găsit și acest proiect în decembrie 2015 într-un punct foarte prost. Fără autorizații de construire, fără exproprieri suplimentare efectuate, fără scoaterea din circuitul agricol a terenurilor, iar pe unul din loturi nici măcar faza de proiectare (cea care trebuia să dureze 4 luni) nu era gata. Dar cea mai serioasă problemă era cea a lucrărilor executate fără autorizație de construire. În goana după capital politic, guvernul Ponta "a dat liber" constructorilor să înceapă lucrările cu promisiunea că le va fi eliberată și autorizația ulterior. Autorizația n-a mai venit niciodată. Între timp s-au sesizat, firesc, și organele de control astfel că într-un final au sistat lucrările. La începutul anului 2016 proiectul era astfel într-o stare vecină cu dezastrul. Lucrările erau suspendate pe șantier, iar cele efectuate erau lăsate să se degradeze. Oamenii trimiși în șomaj. Risc de pierdere a fondurilor europene pentru lucrările deja efectuate (cîteva sute de milioane de lei). Și nicio perspectivă clară de a scoate proiectul la liman.
Cu multe eforturi, mulți nervi tocați, cu o ordonanță de urgență care reglementează situația excepțională în care ne-a pus guvernul anterior, reușim astăzi în sfîrșit să deblocăm și să repunem pe roate acest proiect. Avem în sfîrșit autorizații de construire pe 3 loturi (lotul 1 - 14 din 17km, lotul 2 - complet, lotul 3 - complet) și în cîteva zile vom avea și pe lotul 4. Se pot în sfîrșit relua în plin (sau începe în cazul lotului 1) lucrările.
Chiar dacă inaugurarea acestei autostrăzi va fi făcută abia la anul, de guvernul următor, pentru mine e un moment de mare bucurie că în sfîrșit se vede clar drumul către terminarea acestui proiect. Politicienii cu panglicile, noi, oamenii normali, cu bucuria de a fi pus umărul la un proiect pentru țară.