Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Earthchild

Quote from: alecu26 on April 25, 2016, 01:56:15 PM
fasoneaza fierul in santier? Nu cred. Prea riscant in Romania.

De ce? Nu au paza si control?

alecu26

nenea ala de 60 de ani care-si suplimenteaza pensia cu 300 RON pe luna? Paza si controlul fura cel mai mult de pe santiere. La ce te astepti când materialele furate valoareaza cat vreo 5-6 salarii? (oricum damage-ul pentru construtor e mult mai mare).

Oricum nu am inteles întrebarea, nici cine e Laborg, nici la ce se refera mai exact cu masini de fasonat prin santier...O fi vreun intreprinzator din zona care a nimerit pe forum la noi dupa ceva cautari pe goagal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AkaManah

#4937
Quote from: alecu26 on April 26, 2016, 02:15:25 PM
nenea ala de 60 de ani care-si suplimenteaza pensia cu 300 RON pe luna? Paza si controlul fura cel mai mult de pe santiere. La ce te astepti când materialele furate valoareaza cat vreo 5-6 salarii? (oricum damage-ul pentru construtor e mult mai mare).

Cred ca am mai scris asta pe undeva dar, am vazut intr-o curte unde se aduna fier vechi cred ca cel putin 2 camioane de fier beton gata indoit, gros ca mana, NOU! Numai de la A10 putea veni pentru ca nu exista nici o constructie in zona sa necesite asemenea fier beton. Pe urma ne plangem de calitatea lucrarilor. La 70 de bani pe kg au iesit ceva bani. Si e clar ca nu s-au transportat cu caruciorul de aragaz deci... totul e mai sus decat paznicul santierului.

interesantul

De completat se completeaza!
Le fostul șantier Gilau-Turda stiu cum curgea motorina, si se topea fierul prin furnale din greu....

Am pierdut prin Romania 30 de ani...

Ionut

Deviati de la subiect. A10, va rog. Multumesc!

GDPR

@bogdix, pe A10 crezi ca sunt sanse sa se deschida vreunul din loturi anul asta? Eu unul sunt cam pesimist.

bogdix

^
Greu de spus. Poate mai greu ca pe A1 fiindca si aici probleme sunt de tot felul.
Oricum loturile 1 si 2 nu au nici o sansa sa fie gata in acest an.
Lotul 3 inteleg ca stagneaza (tipic Tirrena sa reduca turatia pana primesc ce vor), dar la cum ii stiu eu pe Tirrena se pot mobiliza incredibil si minuni se pot intampla. Pe lotul 4 care pare cel mai avansat, tehnic exista posibilitatea, cu dorinta din toate partile.
Depinde ce vrea Beneficiarul, care da semne uneori greu de inteles...

florin74

#4942
Intre 2 sarmale si o felie de drob, o mica excursie pe A10, in zona nodului de la Turda, sa nu ne plictisim  :lol:

In nod, partea dinspre Turda











In nod, partea dinspre Kaufland




In spate la Kaufland, surpriza  :) , au inceput primele teste







In rest, materiale pentru saptamanile viitoare. Miercuri reiau lucru








Sarbatori fericite si linistite la toata lumea!


clau


bogdix

Interesantă soluţia tehnică de la traversarea A3 cu pile înclinate la pasaj (foto 2, 4, 5 şi 6). Mi-a atras atenţia ancorajul de elevaţia culeei (foto 4 şi 5). Parcă primele ancore sunt oarecum tensionate, dar cele din spate par lejere...

Probabil au vrut să aibă aceeaşi deschidere ca să folosească grinzi de aceeaşi lungime pe toate cele 3 deschideri.

Interesantă e şi soluţia tehnică a culeei, în contextul în care în foto 2 şi foto 5 se vede că la maxim 50m de elevaţia culeei există un pasaj inferior. Pasajul inferior e proiectat cu aripi perpendiculare pe terasament şi după forma aripilor se poate vedea că terasamentul e prevăzut cu o bermă fiind relativ înalt. Pasajul peste autostradă e proiectat probabil cu sferturi de con pentru racordarea culeelor cu terasamentele. Mi se pare că proiectantul a gândit tare complicat... Sau n-a gândit deloc. A luat doar nişte structuri standard şi le-a "pus la cotă".

Interesantă şi execuţia, cu turnarea imensităţilor ălora de dale de beton pe banda de urgenţă şi între culee şi elevaţiile pilelor...

După părerea mea, pe Bypass Arad sunt cele mai frumoase supratraversări de pe A1 din România: cadru cu 2 deschideri, cu pilă în zona mediană şi monolit. Şi destul de zvelte în toate aspectele.

TibiV

Quote from: bogdix on May 02, 2016, 08:01:28 AM
Interesantă şi execuţia, cu turnarea imensităţilor ălora de dale de beton pe banda de urgenţă şi între culee şi elevaţiile pilelor...
Sper ca este ceva temporar, ca nu va ramane fara banda de urgenta in zona aia...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

La cum arata dala pare temporar (vezi si placile de polistiren puse intre dala si elevatiile de la culee si pila).
Din foto se mai vede ca acolo pe autostrada chiar e intrerupta o banda de decelerare, nu de stationare de urgenta, deci ma face sa cred ca e temporara dala.

bogdix

@toți

Cine e proiectant pe ST4 ? (bănuiesc că are Porr un subantreprenor de specialitate)

bridge


florin74

#4949
^ Da, este de decelerare pe partea dinspre Turda, respectiv banda de accelerare pe partea dinspre Kaufland. Este un pic mai complicat cu banda de decelerare, daca nu esti atent posibil sa ratezi iesirea spre Turda/Alba când vii dinspre Câmpia.