Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

marinul

Frumos, chiar se contureaza ceva acolo :)

Repetitia mama invataturii. sa avem parte de cat mai multe "repetitii"

Multumim

yetiman

Quote from: Silviu on February 05, 2016, 02:14:28 PM
A10 supratraverseaza Dn?In acest caz mai au nevoie de sapat la debleu?

A10 subtraverseaza DN. (banuiesc ca asta ai vrut sa spui).
Si DA, acolo mai au de sapat mult ca sa ajunga cu A10 sub DN.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

frumos  :) ...felicitari pentru filmare ...ciprebbe... :gj: :cheers:

o intrebare autostrada va fi pe sub dn ...sau pe deasupra ... ???

yetiman

@rocklee:  :) vezi ca tocmai am raspuns cu cateva secunde inainte de a posta tu (cred ca scriam deodata).
Autostrada va fi sub DN.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Cam 10 metri mai trebuie sapat sub DN.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dragos76

Mie nu îmi e clar care e situația cu DN-ul și pasajul peste viitoarea autostradă. Îmi pare că acolo e acuma un mini pasaj (mini, în sensul că e cam la 1-2 m deasurpa nivelului actual al solului), dar cu o deschidere cam mică, cam îngust față de tot frontul autostrăzii. Care e de fapt situația? S-au săpat acolo coloane pe margini, peste care s-au montat grinzi, și vom avea un pasaj din o singură deschidere?

ciprebbe

Acolo autostrada e in debleu, mai trebuie excavat aprox 10m iar pamantul de acolo se va folosi pentu a finaliza bretelele la nod.
Imaginile de sus sunt inselatoare la primavedere cel mai bine urmariti unde se vede in clar corpul autostrazii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Chiar la inceputul filmarii se observa ca sunt 3 deschideri pe DN. Daca nu ar fi un debleu adanc acolo, ar fi fost suficienta doar deschiderea centrala.

paulmare

Quote from: dragos76 on February 05, 2016, 02:42:22 PM
Mie nu îmi e clar care e situația cu DN-ul și pasajul peste viitoarea autostradă. Îmi pare că acolo e acuma un mini pasaj (mini, în sensul că e cam la 1-2 m deasurpa nivelului actual al solului), dar cu o deschidere cam mică, cam îngust față de tot frontul autostrăzii. Care e de fapt situația? S-au săpat acolo coloane pe margini, peste care s-au montat grinzi, și vom avea un pasaj din o singură deschidere?
Cred ca trecerea pe sub dn e acolo in pamant deja, construita top-down, inainte de relocarea dn-ului si asteapta doar sa excaveze pamantul de sub beton
Ar fi fost aiurea sa o faca altfel - gen pasajul de la kiseleff jacked-box
pacat ca nu au avut drona mai devreme

SILVIUFG

Multumim pentru filmare Ciprebbe. Doar o intrebare scurta am. Pe directia Sebes-Turda in dreapta ar trebui sa fie o bretea mai larga. Pentru incadrarea spre Gilau. Nu s-au apucat de ea sau nu o vad eu?  :o

Wadan

^Pasajul pe DN1 peste autostrada este oblic, iar asta poate crea senzatia ca nu este suficient loc pentru autostrada pe sub el, dar cand va fi gata debleul o sa fie mai clara situatia.   

horatiu.cosma

@SILVIUFG, uita-te in a doua filmare pe la minutul 3, dupa grinzi, se desprinde din aliniament o bretea si face dreapta(stanga cum merge filmarea). Aia e.

SILVIUFG

Da. Acum vad. E inceputul bretelei spre Gilau. M-am uitat dupa ea mai mult pe portiunea de dupa A3 dar parca ceva sapaturi sunt si pe acolo. Ms Horatiu.

ciprebbe

S-au apucat... dar cam atat.
Doar de breteaua 6 nu s-au apucat, cea care trebuie sa ajunga in nod( pe iesireadin directia C.Turzii) e si ce-a mai scurta.
Breteaua 6 si breteaua 4 (ce da tot in nod, scurta si ea) sunt cu cate o banda. restul bretelelor sunt cu 2 benzi / sens ca si pe autostrada, dar fata banda de urgenta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe