News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Cu A3 da, e varianta propusa de Porr, cu A1 inca nu.

Ionut

E mare buba cu nodul A1-A10. Am vorbit despre treaba asta cu seful CNADNR si cu secretarul de stat Bolos la acea intalnire. Eh, ce sa zic, este suparare mare cu acest nod. Sper sa nu se ajunga la reziliere.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Deocamdata nu pot detalia ca in primul rand nu imi este foarte clar mie ce se doreste acolo si de ce tot insista constructorul sa modifice nodul. Din ce-am inteles, constructorul vrea sa modifice si CNADNR nu accepta. Fiecare parte tine de dreptatea sa din ce-mi dau seama. O sa ma straduiesc sa aflu informatii noi...

Stefan01

Quote from: horatiu.cosma on December 19, 2015, 10:58:10 PM
Quote from: Stefan01 on December 19, 2015, 07:49:13 PM
Este mare dinstanta intre terasament si punctul cel mai de jos al conductorului neizolat ?

Cam 4-5 metri.
Multumesc, Horatiu.

stangabriel

Pizzarotzi ce lucrari mai are in Romania ? Nu ar fi prima oara cand isi produce grinzile , se judeca si pleaca.  Ex A3, intrarea in Bucuresti.

adiarc

Quote from: Ionut on December 20, 2015, 08:01:10 PM
Deocamdata nu pot detalia ca in primul rand nu imi este foarte clar mie ce se doreste acolo si de ce tot insista constructorul sa modifice nodul. Din ce-am inteles, constructorul vrea sa modifice si CNADNR nu accepta. Fiecare parte tine de dreptatea sa din ce-mi dau seama. O sa ma straduiesc sa aflu informatii noi...

Mersi..apreciez raspunsul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

#4162
Nu ai pentru ce. Dupa nebunia asta cu Izvin-Sanovita si cu alte deadline-uri (31 decembrie, fonduri europene) voi face tot posibilul sa aflu informatii despre nodul A1-A10 si sper sa va si spun public ce am aflat. Dar macar facem presiune (nu ca nu ar fi deja foarte tensionata situatia).

adiarc

m-as bucura ca,indiferent de decizie,ea sa fie luata rapid....adica un termen de conformare clar,fara ambiguitati si formulari nefericite de genul - in perioada imediat urmatoare sau - in cel mai scurt timp,etc si in caz contrar reziliere...in caz de ceva sa putem face repede relicitarea ...

ar fii dramatic sa pierdem 2016 pt lotul 1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Daca ar respecta configuratia de la licitatie nu ar fi probleme dar italienii vor optimizari si marirea profitului.
E"stramt" locul acolo dar se poate implementa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Incet, dar sigur, intra si Pizzaroti in aceeasi oala cu Salini-Impregillo. Ei se tiganesc de atata timp la acel nod, dupa ce au castigat cu o oferta de 86% din estimarea CNADNR, si UMB lucreaza la 40% oferta pe Lugoj-Deva, cu toate problemele de care au dat, si nu se aude nimic de vreo reziliere?

alecu26

Mie mi-a mirosit de când a ieșit în presa acel senator local, ca ce buni sunt cei de la pizzarotti și ce rai sunt cei de la cnandr. După aia pe valul de emoție creat de OS vin și spun ca nu știu ce deal e instabil și trebuie schimbat traseul.
Ar trebui sa ia exemplu de la Porr. Și ei au schimbat nodul dar cu justificări temeinice: accelerarea proiectului,  evitarea unei exproprieri aberante și exorbitante pentru kal and.  Și peste toate astea. ....cel mai probabil nodul e la fel de scump dacă nu mai scump (cel puțin sigur sunt mai multe structuri)
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Exista reglementata undeva in vreun regulament CNADNR sau in documentatiile facute de CNADNR dimensiunea maxima a modificarilor posibile intr-un astfel de proiect? Probabil si aici CNADNR-ul si constructorul au o vina impartita. Nu cred ca Pizzaroti forteaza mana CNADNR fiindca le place sa le fie reziliate contractele.

alecu26

Nu ai voie sa modifici nimic. Configurația nodului ( de fapt textual se spunea traseul autostrăzii sunt mandatory design). Orice modificare ar  semna modificare competiției la faza de licitație și încalcarea destul de grava a legii achizițiilor și te calcă în picioare ANRMAP,  Curte de conturi, și după aia dacă pute tare....și alți.
Pizzaroti sunt pur și simplu lacomi.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Atunci as prefera sa fie reziliat contractul maine. Altfel e un semnal destul de clar dat constructorilor, in cazul in care CNADNR accepta solutia lor. Si pe termen lung, vom avea de pierdut. Mai bine pierdem acum 6-12 luni pe un singur lot, decat in urmatorii ani pe mai multe.