Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nrb

#15 zile de la terminarea ST3 și ST4 și cnair nu deschide circulația!


adiarc

^Lucrarile au fost certificate calitativ de consultant si doar dupa aceasta certificare au putut fii plătite....restul minciuni grosolane si jurnaliști in căutare de trafic cat mai mult...

Totusi nu e suta la suta exclus,pt ca eventualele daune nu le plătesc gunoaiele din cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gdo

Sursa care a lansat aceasta stire este economica.net, iar stirea a fost preluata de totate publicatiile locale si nu numai. Dar daca spui economica. net e suficient. Restul e cancan :)

Ionut

Manipularea este la ordinea zilei, domnilor. Din pacate, astea sunt vremurile in care traim. Sa nu credeti ca le pasa celor de la Tirrena de reziliere. Pai abia asteapta sa scape de contract si sa-si vada de treaba. Si, daca intr-adevar se va ajunge la reziliere, vor castiga lejer in instante o galagie de bani. Platiti, desigur, de noi toti. Asta inseamna ionita & co.

istvan78

Dupa o eventuala reziliere, constructorul mai e responsabil in perioda de garantie? Daca inteleg eu bine contractul include si "perioada de notificare a defectelor", odata reziliat contractul, mai ramane vreo raspundere a constructorului?

neobluenet

Contractul este pe x luni, din care o parte sunt proiectare, alta parta executie si ultima parte este cea de garantie. Daca se reziliaza contractul, constructorul nu mai este responsabil de eventuale defecte observate dupa reziliere. La fel a fost si la Orastie-Sibiu lot 3, unde a fost mult mai avantajos pentru constructor sa rezilieze, decat sa repare in perioada de garantie.

Lvs_tm

Da, dar daca nu gresesc nu li se restituie scrisoarea de garantie bancara. Raman banii blocati, din care statul (beneficiarul) poate asigura eventualele remedieri.

adiarc

Asta doar temporar....dupa ce se va demonstra ca cnair a reziliat abuziv vor recupera si garantia si penalitati si dobanzi de-ti vine a f@!€
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Morosanu

Iar Tirrena nu cred ca e o firma care sa falimenteze ca li se retine garantia bancara. Iar la cati avocati au italienii, CN... poate deja sa-si pregateasca  pusculita s-o goleasca in conturile din peninsula italica..
Politica distruge tot ce atinge.

Teo

#9927
La LukOil Lancrăm se lucra. Cred ca turnau beton in forajele efectuate. Era activitate cu macarale și muncitori.

Vice33

O chestie mi s-a parut mai atentă din acea știre. Citez:

QuoteARR: Soluţionarea deficienţelor se va face cu celeritate ÎNAINTE de recepţia la terminarea lucrărilor
Pe lângă testele celor de la Cluj şi Bucureşti, pe acest lot de autostradă a mai fost efectuat un audit de siguranţă rutieră de către un expert independent, desemnat de Autoritatea Rutieră Română.
,,CNAIR a solicitat ARR efectuarea auditului de siguranţă rutieră pentru Autostrada Sebeş – Turda, lot 3 şi lot 4 în luna noiembrie 2017. Rapoartele de audit de siguranţă rutiere au fost depuse la CNAIR în data de 22.12.2017 pentru Autostrada Sebeş – Turda – Lot 3, stadiul Anterior recepţiei la terminarea lucrărilor, respectiv 07.02.2018 Autostrada Sebeş – Turda – Lot 4, stadiul Anterior recepţiei la terminarea lucrărilor", a spus pentru ECONOMICA.NET Aurelia Surulescu, directorul general al ARR.
Potrivit acesteia, recomandările din raport cu privire la planeitatea parţii carosabile şi rugozitate neconforme nu au fost contestate de CNAIR, astfel că acum ar trebui implementate recomandările rămase definitive.
Dacă și ARR, și DRDP Cluj zic că nu sunt probleme, de ce s-au trezit cu "probleme" tocmai la R.F.? Foarte ciudat și dubios ce au făcut. O bătaie de joc. Să nu mai amintim de lipsa apei pentru "dotările sanitare" (într-un limbaj frumos)...e un "meci de fotbal" antrenant, să vedem cine primește primul cartonaș galben/roșu, și cine se va judeca la "T.A.S"... :lol:


AlinC

Mai stie cineva ce se va intampla cu lotul 2 dupa intrarea in insolventa a Euroconstruct? S-a tot scris pe forum ca o sa preia Aktor toata lucrarea sau mai bine spus, o sa faca un artificiu, in sensul ca ii va lasa pe cei de la Euroconstruct cu un procent foarte mic in asociere. Eu ma indoiesc ca e posibil asa ceva. Nu cred ca documentatia de achizitie si implicit contractul incheiat permit acest lucru.