Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

Ionut

Inca un accident. La Stejeris de data asta. E bine ca stam bine la accidente, daca nu avem becuri si rugozitate. Si apa la buda in CIC.

carutasul

Aia cu apa la budă e maximă. Păi cred că ar fi mai ieftin și reciproc avantajos dacă ar face contract cu o cisternă până e gata țeava.... Nu comentez că intr-o țară cu 50% buda in curte.... :)

nrb

# 12 zile de la terminarea ST3 și ST4 și cnair nu deschide circulația!

Ionut

Si vor mai trece multe zile. Si multe accidente. CRIMINALI. Bine ca procurorii dorm in papusoi. Alo!??!?!?! Nimic? Are Romania asta altceva decat o companie de drumuri condusa de criminali, un guvern de 2 bani si niste parlamentari carora nu le pasa de cetateni? Alo?!?!?!?! Cati oameni trebuie sa moara pe DN, bai desteptilor?!

Daniel_I

#9874
Quote from: TibiV on February 25, 2018, 11:36:13 PM
Hai sa vedem care este distanta intre cele doua culee la Limba...
(Si sa nu uitam ca pe malul drept al Muresului avem digul de protectie al orasului Alba Iulia...Fix acolo este culeea de nord).
Tibi vreau sa te corectez / completez. Culeea de Nord a podului peste Mures de la Limba (Lotul 1) nu este construita pe dig ci dupa dig, in lunca Muresului. In pozele din drona a celor de la Unirea se vede clar. Digul de protectia a orasului nu este unul singur, ci doua, digul de nord si de sud. In zona podului nu exista un dig construit, ci este unul natural, o zona de relief mult mai inalta. distanta dintre culeea din sud si cea din nord situate in afara albiei majore a raului este de 580M. culea din Sud este situata in imediata vecinatate a albiei majore. Marea majoritate a pilonilor construiti sunt situati in albia majora a raului, nu in albia minora. Am masurat in google earth, se vede in poza.
Distanta dintre culei la Mures


On The Road

HVMihnea

Nivelul de pericol de pe DN1 este directproportional cu perioada de tiganie cu ST3-4. Acum un an nu se circula in halul ala, nu se faceau atatea depasiri meseriase. Si nu cred ca a crescut traficul pe acolo atat de mult. Toti colegii sunt frustrati, si, deloc intamplator, cea mai periculoasa portiune este Aiud-Turda.(si pe la Oiejdea mai apar faze interesante, asa e)
Daca noi putem merge in camp, pot si ei(ma gandeam la A1, unde intr-adevar exista bude - daca ai curajul sa intri acolo, eu unul nu mai am). Criminali.

pentium10

caut costul mediu aferent unui km de pe lot3+lot4
cine are cifra aproximativa la indemana?
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

horatiu.cosma

31 de milioane de lei fără TVA.

danutzu_1069

Comsa aici, pe A10?
N-are niciun contract aici, parca...

TibiV

Nu pe A10...
Pe Mures, ca era vorba de poduri pe acelasi rau... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#9880
Pe mine ma uimeste pasivitatea poporului roman la situatia de pe ST3 si ST4. Isi merita soarta. Parlamentarii dorm in banci? Organizatiile profesionale?

Asteptam sa ne dea statul. Daca statul nu ne da, asta e, poate nu are chef azi.

Cica asa e legea. Asa e regulamentul de receptie. S-o schimbe dracului. OUG ceva? Hai ca pentru borfasi s-a dat.

Ce forme legale de protest exista? Care ar fi cele mai eficiente? Brainstorming?

catalinmz

Pai sa inchiriem doua panouri publicitare in zonele de intrare pe autostrada din ambele capete (la iesire din Aiud - respectiv la iesirea din Turda) si sa scriem ceva de genul "Ati putea intra pe autostrada in 3 kilometri, dar momentan din motive neclare CNAIR refuza sa faca receptia"

ciprebbe

Zeci de tiruri si zeci de masini mici sa se plimbe intre giratie Aiud si giratie Kaufland cu 10km/h, chemata presa, filmat si de sus si pi*at pe ei  zilnic pana deschid.

Ia uitati aici de la min 24 incolo(DN vs A)



si sa nu uitam filmarea de saptamana trecuta



Daca nu se rezolva RAPID situatia ST3 si 4 se va ajunge la proteste.
DN-ul e de zeci de ori mai nesigur decat A, in ultimele 2 zile am avut DN ul blocat de accidente.
Un kkt de hartie a ajuns sa omoare oameni pentru ca marii conducatori nu isi asuma nimic.

PS: pentru ca Cnair-ul se informeaza si de aici o sa ne organizam in PM
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Granata06

#9883
De acord. Particip. Insa nu ii inteleg pe marii transportatori. Ei sunt cel mai afectati de aceasta situatie si totusi nu iau nici o atiutudine.

nrb

# 13 zile de la terminarea ST3 și ST4 și cnair nu deschide circulația!