News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

salman rushdie

Gluma proasta sau premonitie? Joi dimineata, Waze ma ghida pe sectorul de autostrada terminata dar nedeschisa! In prima faza am zis wtf, s-a deschis cumva acest lot si nu stiam?-mai ales ca pe 31.01 citisem forumul, dupa am vazut semnul de interzis! Mda!

rizzuh

M-am uitat in editorul Waze, pe 1 februarie a expirat inchiderea drumului. Seara la 8 a fost adaugata iar.

cristi5

#9602
Quote from: horatiu.cosma on February 03, 2018, 02:58:16 PM
Proiectul actual e cam cea mai ok variantă de conectare rapidă între 2 autostrăzi plus conectare la nodul existent.

Eu cred ca daca se construia pe banii statului, nu ai altora, nu se proiecta asa ceva. Parca s-au speriat dupa rahatul de la A1/A6 (nod intre 2 autostrazi 1+1 fara separare de sens) si au trecut in extrema cealalta. Exista undeva  (nu gasesc acum) un site cu noduri foarte complicate construite in Italia ca sa se atraga cat mai multi bani EU, sa mearga in buzunarele mafiei care e pe-o mana cu constructorii. Ar putea sa adopte si nodurile Sebes si Turda... La noi constructorul, culmea: italian, a propus ceva mai simplu, si pe buna dreptate.

Cred ca ceea ce complica totul e legatura A10 la nodul Sebes Nord. Functia Sebes Nord e de a lega A1 de DN1. Dar... A10 inlocuieste DN1 spre nord, iar A1 inlocuieste DN1 spre est, deci trebuia legat A10 de A1 si gata treaba! Odata eliminata cerinta inutila si aberanta a legarii A10 direct la Sebes Nord (care si-asa e inghesuit si neclar, exact 2 bretele noi ii mai lispesc), totul ar fi devenit mult mai simplu. O trompeta cu 2 benzi pe sens cu geometrie de viteza pe directia Alba<->Sibiu, in total 4 traversari de cate 2 benzi peste A1 si CF, in loc de 11 (unspezece!) cate sunt proiectate peste A1, CF, DN1, raul Sebes. Culmea, chiar fara aceasta legatura directa A10-Sebes Nord, sebesenii ar fi putut ajunge in continuare de/pe A10 d/in Sebes Nord (sau Sebes Vest) via A1... Sau via Alba Sud, daca nu le place A1.

O sa spuneti ca discutia asta nu are rost, ca proiectul e aprobat, si pretul nu prea conteaza ca banii vin de la EU. Pana una-alta acest proiect a intarziat ST1 cu vreo 2 ani (cat s-a negociat cu Pizzarotti), inca nu stim cat va mai intarzia (reviziuit AM, exproprieri suplimentare, AC, act aditional poate?), si pretul conteaza cand ai buget de stat stramtorat (adica cativa ani buni de acum incolo).  Asa ca mi s-a parut important de spus.

cristi5

Inteleg, nu s-au speriat de A1/A6 ca acea tragedie a venit dupa.  Dar restul reflectiei mele sper ca e in continuare util.

Poate CNAIR s-au cramponat de designul Diwi ca asa era mai usor pt ei. Ca le place mult sa se repsecte SF (vezi O600)

Liviu M

Quote from: cristi5 on February 04, 2018, 10:03:57 PM(care si-asa e inghesuit si neclar, exact 2 bretele noi ii mai lispesc)
Asa cu mi-l imaginam eu, :-[ nu se faceau doua bretele chiar noi, se transformau/prelungeau benzile de accelerare/decelerare existente. Dac-ar fi fost loc sub A1...  :lol:

luc


ciprinel

Dupa pozitia GPS ma duce la iesirea de pe autostrada la sebes est. Nu e buna pozitia.

pasadia


luc

#9608
Locatia este langa sensul giratoriu nou, de langa benzinaria Lukoil. Anterior colegii au semnalizat prezenta lor... acum avem si dovada ;)

LE: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg184195.msg#184195

Daniel_I

La giratoriul Lancram sunt montate deja doua foreze, si au adus si un escavator, macara, si tot ce e necesar procesului de forare. Se pare ca incep foarte curand activitatea. Ar fi bine sa inceapa cat mai repede, si sa o finalizeze inainte de perioada de volum maxim de trafic, undeva prin august. Oricum acolo 9 luni pe an aproape zilnic se formeaza coloane de masini de la podul peste Mures din Alba uneori pana in Lancram (10 Km). Daca supratraversarea peste A10 ar fi gata, s-ar circula ceva mai bine, desii problema gatuirii traficului o reprezinta in proportie mult mai mare podul Mures si giratoriul spre Vintu de Jos din DN1. In ultimele doua luni, desii circul zilnic nu am mai vazut coloane de masini la intrarea in Alba...
On The Road

nrb

În câteva zile, ministerul va analiza atent activitatea cnair și va lua o decizie: deschide sau nu ST 3 și ST4 acum. Dacă este nu, rămâne pe 1 decembrie.

ciprebbe

Momentan este in picioare data de 15 februarie pt receptie lot4. Vedem ce va urma........
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Pai ce sa urmeze. Nimic. :) Suntem in aceeasi situatie ca la final de 2017, adica un lot care nu e 100% la 15 februarie. Deci nu se va receptiona. Nu cred ca s-a schimbat nimic in atitudinea CNAIR. Legislativ nimic. Proiectul pentru modificarea regulamentului de receptie a disparut. :)

Allex

Cu toata nebunia asta cu salariile au nevoie de ceva bun la imagine urgent. S-ar putea sa profite de asta.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

SILVIUFG

Ok. Pe 15 februarie va fi receptie pe lotul 4. Vom avea bineinteles acelasi deznodamant ca pe lotul 3 mai ales ca TS era gata cu tot. In momentul actual Porr ce mai are de executat ?