Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

pbh

Oameni buni, nu mai spuneti ca nu sunt bani. Bani sunt destui sa achite si ST3-4 SI LD3-4, dar exista o problema  :((
Trebuie sa se incadreze in deficitul de 3% si momentan sunt "inghesuiti".
Tinand cont de cele de mai sus, sunt sigur ca receptia va fi in asa fel gandita astfel incat facturile sa fie emise pe noul buget. Si tot din acest motiv se grabesc sa deconteze cat mai mult la CE.

Ionut

Ati terminat cu prostia platilor restante? Pai e ilogic ce ziceti. Constructorul VREA sa se faca receptia, CNAIR NU VREA! CNAIR ar trebui sa plateasca, dar ei nu vor sa faca receptia. Daca era vorba de plati, CONSTRUCTORUL NU CEREA RECEPTIA! Dar constructorul a cerut-o!

OK? E clar? Nu mai inventati motive. Pur si simplu CNAIR nu vrea sa-si asume receptia si cauta motive stupide cu becuri si asfalt mai bun care nu trebuia pus. Ati citit pozitia API de pe facebook? Nu. OK. O pun aici inca o data (ca s-a pus).

Poate dati si un share pe Facebook, ajuta...

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere caută nod în papură constructorului, se ascunde după legislație interpretând strâmb Regulamentul de Recepție și nu deschide lotul 3 din Autostrada A10 Sebeș-Turda, deși acest tronson este gata! Face acest lucru la aproape un an de la finalizarea lucrărilor pe A1 între Dumbrava și Margina (parte din Lugoj-Deva lot 2), segment perfect funcțional din decembrie 2016 care a fost deschis circulației abia în martie 2017 datorită unor "șanțuri lipsă".

După cum se vede clar în imaginile din aer realizate acum două zile, constructorul (Tirrena Scavi) s-a ținut de promisiunea publică făcută directorului CNAIR Ștefan Ioniță și a finalizat lucrările. Însă, în stilul caracteristic, CNAIR nu s-a prezentat la recepționarea lor.

Săptămâna trecută, la SCS Transport din cadrul CM POIM, dl Director General Adjunct Sorin Dicu declara public (la o întrebare directă adresată de noi, API) că se va efectua recepția astăzi, 28 noiembrie. Dar astăzi comisia de recepție nu și-a făcut simțită prezența! Au apărut totuși doi reprezentanți ai CNAIR care se plâng că asfaltul de pe poduri nu are rețeta aprobată (ci una superioară calitativ celei aprobate), că becurile nu sunt cu LED ci cu sodiu (CNAIR a aprobat soluția cu sodiu!), aceștia amenințând că nu se va face recepția decât dacă totul este finalizat până la ultimul fir de iarbă sau ghiveci de flori din spațiile de servicii.

Vrem să ne exprimăm indignarea și dezaprobarea față de atitudinea CNAIR în acest caz! Dânșii sunt numiți în funcție pentru a apăra interesele cetățenilor și a găsi în cel mai scurt timp soluții de punere în trafic a sectoarelor de autostradă perfect funcționale, evitând astfel accidentele frecvente de pe drumurile naționale periculoase, așa cum este și cazul DN1 între Sebeș și Turda.

Considerăm atitudinea lor complet iresponsabilă. Se ascund după un Regulament de Recepție care, surpriză, precizează că SE POT recepționa "părţi/obiecte/sectoare din/de construcţie, în condiţiile legii şi ale prezentului regulament, dacă acestea sunt distincte/independente din punct de vedere fizic şi funcțional".

Solicităm oficialilor CNAIR să înceapă să rezolve problemele șoferilor din această țară, nu doar să mimeze acest lucru! În caz contrar, ar trebui să lase locul persoanelor capabile și bine intenționate care își doresc să rezolve asumat și în cel mai scurt timp aceste situații!

#CăutămNodÎnPapură #FărăResponsabilitate #AutostradaA10

Dominik

Eu spun ca daca preiau si televiziunile filmarea lui Cip si ridica problema la stiri, poate se misca CNAIR mai repede !!!
You're in Steelers Country

ciprebbe

Replica ministrului:  Din drona nu se vede realitatea  >:(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Colac peste pupaza, langa nodul Aiud accident pe DN. Coloane de km buni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Iti dai seama cum se simte omu in coloana si se uita peste drum si vede autostrada goala !?  >:( >:( >:(
You're in Steelers Country

luc

#9051
" Lucrările pentru cei 12,4 km de autostradă sunt finalizate în proporţie de aproximativ 98%, fiind nevoie doar de un aviz privind siguranţa circulaţiei..."
Asa o fi?
http://m.capital.ro/o-noua-autostrada-se-deschide-traficului.html

Tavi

#9052
Mai sa fie! Un aviz egal 2% din lucrare? ... asa pare sa susțina fițuica citata ... mai trebuie un aviz, lucrarea gata 98% ... amatori ...

AkaManah

Cei 2% sunt timpul in care se acorda avizul. In bunul stil al CNAIR... :lolz:



cristi767

Quote from: vancouver on November 27, 2017, 07:24:12 PM
Bine ca putem sa cantarim camioanele si putem masura viteza tuturor masinilor, de parca am fi cu totii suspecti... O mentalitate pur comunista, cand toti eram suspecti ca unelteam impotriva regimului, de aceea toti trebuiau controlati (de ex. la vama). Mai bine si-ar controla statul proprii angajati permanent (de ex pe cei de la RAR sau de la politie), ca sa nu mai ia spaga, atunci cu siguranta s-ar merge mai in siguranta pe strazi.

Nu e nicio mentalitate comunistă să fie depistați șoferii care încalcă regulile. Este în favoarea șoferilor cinstiți o astfel de verificare :)

andrei0305

Salut!
A venit si luna cadourilor. Se mai aude/vede ceva legat de ST3, ST4? Pe primele doua loturi mai lucreaza echipele, sau au plecat in vacanta?
Zi frumoasa!

Ionut

Cum a venit, asa si pleaca. :)
Nu se aude nimic deocamdata... din pacate.

HVMihnea

Pe lotul 4 era liniste, desi a avansat serios treaba la lacul Stejeris, am impresia ca doar parapetii lipseau. Oricum, nu am vazut sa lucreze nimeni pe niciun lot. Am observat un picior de pod proaspat finisat pe lotul 2, si cam atat. Mi se pare foarte optimist termenul de 2019...