Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Vice33

#8700
Quote from: Ionut on November 08, 2017, 04:13:51 PM
Orice km de autostrada ajuta. Este drept ca fara lot 4, cei aproximativ 9 km din lot 3 care pot fi folositi nu vor avea cine stie ce efect. Insa ajuta. Si nici nu poti sa stai dupa Porr. Daca nu termina? Plus ca avem un constructor care e gata si care va cere receptia. Pe ce motiv sa nu faci receptia? E gata autostrada? Trebuie deschisa.

La alunecare se lucreaza. Sunt sanse in continuare.

Nu mă refer la recepție, ci la folosința efectivă, cum să dai drumul la circulație când lotul 4 este închis circulației publice. Ce fac șoferii când ajung la granița cu lotul 4...? Se opresc și așteaptă acolo până se deschide lotul 4...? Nu există locuri de ieșire pe lotul 3...aici e problema. Dacă nu termină PORR dai în folosință 9 km de autostradă care se blochează la granița cu lotul 4 și care nu are ieșiri...?

Ce va face CNAIR după recepție...? Mă scuzi, dar momentan îmi dă cu virgulă ce se va întâmpla după recepție...singura soluție logică și practică dpmdv este să se facă recepția la lotul 3 și să se aștepte terminarea lotului 4, recepția lui și darea în circulație publică/oficială a ambelor loturi.

Voi aveti alte variante posibile?

horatiu.cosma

Pe lotul 3 exista 2 noduri rutiere: la limita cu lotul 4 la Decea si la Aiud.

voicul

Se vor folosi 9 km ... daca se vor folosi.
Pana intrii/iesi de pe autostrada ... in mare acelasi timp e si pe DN.

pentium10

#8703
am scos situatia actuala din Waze si am comparat cu distanta similare pe A, inainte de fiecare poza este explicatia
vedeti aici ce viteze sunt masurate si este doar o medie de 65km/h



am scos si un sector similar de lung de pe autostrada
castigul actual e 2+ minute, si in loc de 65km/h o medie de 96km/h



si aici toata zona pana la Nod Turda



am scos si o distanta similara de pe A3
se vede clar ca media e peste 116km/h dar si parcurgerea de 28km pe Autostrada se face in 14 minute fata de 26 de minute pe DN deci un castig mai mare de 12 minute pe Autostrada.
acest 12 minute diferenta va fi destul ca cei din Targu Mures sa fie rutati prin Sebes catre Budapesta, si acuma ai prinz zile cand Waze iti dadea timpi mai bun prin Sebes decat prin Oradea.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

Sunt 8.5 km de autostrada care daca ii faci cu 140 (nu 130) inseamna 3.35 min. Doar ca ai si timp de accelerare si franare + timpii pentru intrare/iesire pe DN (care ii faci cu 60 probabil)
Vs.
8.40 min pe DN.

Deci 1 - 2 minute castig?


tom_sawyer

^ siguranta au uitat-o, ca se gandesc daca e important sau nu ca castiga 2-10 minute. Dar faptul ca pe autostrada nu ai riscul unui accident frontal nu il puneti la socoteala?

slartibartfast

Și un kilometru de autostradă înseamnă mult. Înseamnă acea frânare de la 100 la 60 km/h pe care nu o mai faci in localitate; înseamnă și acel tir după care mergeai de 50 de km între treptele de viteză; înseamnă și o scurtă odihnă pentru creierul șoferului, care va putea apoi să se concentreze din nou eficient la condusul pe alte porțiuni dificile. Toate astea sunt greu de cuantificat strict în minute.

Bogdan_Cluj

Si inseamna si pericol redus de accidente pentru locuitorii din satele tranzitate de DN, dar si pericol redus de accidente la trecerile de pietoni si intersectii ale DNului cu alte drumuri.

In plus mai este si o crestere a calitatii aerului si o scadere a zgomotului in acele sate, in general o crestere a calitatii vietii.

De asemenea si mai multi soferi raman cu carnetul de conducere pentru ca nu mai au ocazia sa depaseasca pe linie continua (sau sa faca alte ilegalitati prin sate sau pe DN).

voicul

Km si timpul sunt cuantificabile in cifre.
Nu zic ca siguranta nu este importanta (desi am inceput sa avem si noi accidente pe autostrazi, chiar in lant), ci zic doar atat:
Pentru 1 - 2 minute castig de timp este posibil ca doar o parte din trafic sa se mute pe A10 si restul sa ramana pe DN.

Ce devine evident:
Odata cu deschiderea lot4, mare parte din traficul din Moldova va trece prin Sebes spre Budapesta.
Odata cu deschiderea lot 3 si 4 pe A1 devine certitudine.

Si asa va fi si mai necesara terminarea lot 1 si 2.

adiarc

^ cred ca e o falsa problema....probabil va fii inaugurat lotul 3 si cu siguranta trebuie inaugurat si imediat dupa ,la o luna lotul 4.Sunt convins ca Porr nu se face de cacao si mingea e acum la ei in teren.Punct
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

gdaniel

#8711
Poze discrete cu toate loturile, de pe pagina CNAIR: (poate le poate pune cineva mai in detaliu.. daca nu, faceti click stanga)

Pe Lot1 santuri, balta de langa podul peste raul Sebes si langa una din deviatiile temporare:
https://www.facebook.com/cnadnr/photos/pb.1555709434689130.-2207520000.1510232938./1931579620435441/?type=3&theater
Nimicuri pe Lot2 (dar macar se vede un finisor in prima poza si camioane cu material.. cine stie ce surpriza ne mai fac). Nu imi dau seama de locatie:
https://www.facebook.com/cnadnr/photos/pb.1555709434689130.-2207520000.1510232938./1931579700435433/?type=3&theater
Doar una de pe Lot3: (a mai fost pus un calup care o contine)
https://www.facebook.com/cnadnr/photos/pb.1555709434689130.-2207520000.1510232938./1931579790435424/?type=3&theater
Si Lot4 cu coloanele forate de la alunecare si cu asfalt la Stejeris :) :
https://www.facebook.com/cnadnr/photos/pb.1555709434689130.-2207520000.1510232938./1931579833768753/?type=3&theater

PS: la click dreapta de la prima poza de pe Lot1 sunt poze cu reasfaltare pe Orastie-Sibiu Lot3, pe langa groapa, si o gramada de asfaltari de sezon inclusiv pe unul din pasaje de pe centura Arad..

iulius


alexV

pe lot 4 se vede ca au astupat deja acele santuri transversale. deci fundatia e gata.

pasa_andrei

Bravo. Inca avem sanse dar o sa vina cateva zile de ploi si scad si temperaturile in zona. Asfalt :( :( :(